9565ca16 8d7e 4e26 9612 9dba2ad9b72e

بهرام افشارزاده سرپرست استقلال گفت بنده با علی منصوریان مذاکره نداشتم و این شایعات بی اساس صحت ندارد

به گزارش استقلال نیوز بهرام افشارزاده در گفت و گو با کاپ، در خصوص صحبت های مقداد نجف نژاد مبنی بر تعویض سرمربی اظهار داشت: صحبت های آقای نجف نژاد در هیات مدیره به رای گذاشته خواهد شد اما من نظر شخصی خودم را می گویم. در مقطع فعلی صلاح نیست سرمربی عوض شود. ما جمعه بازی حساسی داریم و باید تمرکز خود را برای این دیدار بگذاریم. 

وی ادامه داد: ما باید منصفانه قضاوت کنیم. شب گذشته هم در برنامه 90 مشخص شد که گل اول تراکتور خطا بوده است. بازیکنان در این دیدار خوب ظاهر شدند و حق شان باخت نبود.

افشارزاده در خصوص صحبت های مسئول کانون هواداران استقلال علیه باشگاه افزود: ما صحبت های ایشان را در جلسه هیات مدیره مطرح خواهیم کرد. 

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص صحبت های معاون وزیر مبنی بر تغییرات در پایان فصل جاری در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: وزارت ورزش هر تصمیمی بگیرد ما گوش خواهیم کرد. ما سرباز وزارت ورزش هستیم. تا روزی که در باشگاه استقلال هستیم خدمت خواهیم کرد و تمام تلاش خود را برای سربلندی این تیم  انجام خواهیم داد.

افشارزاده در خصوص اتفاقات بین امیر قلعه نویی و رحمتی گفت: من همیشه به اخلاق مداری اعتقاد دارم. اخلاق باید در ورزش حاکمیت کند. محیط ورزش جای بی اخلاقی نیست. از شما خواهش می کنم اجازه بدهید این دو بازی تمام شود.

وی در خصوص انتقادهایی که به حضور فرهاد مجیدی در ورزشگاه شده است، بیان داشت: من انتقادی ندیدم و درباره چیزی که نشنیدم صحبت نمی کنم.

افشارزاده در پایان در خصوص اینکه گفته می شود با منصوریان درباره فینال جام حذفی صحبت شده است گفت: بنده به عنوان مسئول باشگاه استقلال با هیچ کس صحبت نکردم. اینها در حد گمانه زنی است. آقای مظلومی تا پایان فینال جام حذفی سرمربی استقلال است.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار