بهمن طهماسبی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: محمود فکری مدام در حال دشمن تراشی است که این مسئله به تیم ضربه می زند اینکه تمام انتقادها را برگرفته از دشمنی افراد دانست درست نیست.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهمن طهماسبی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با دانشجو، در خصوص صحبت های محمود فکری در برنامه فوتبال برتر، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

 * تفکر فکری فعلا کسب نتیجه است

خب واقعیت این است که استقلال این هفته ها خوب بازی نمی کند ولی البته در صدر جدول است. این برای اولین سال حضور فکری روی نیمکت استقلال نتیجه خوبی است ولی در این میان امتیازات مفتی را هم از دست داده است که امیدواریم با مرور زمان تیم بهتر شود.این به تفکرات حاج محمود برمی گردد. به نظر می رسد او ابتدا خواسته که امتیازات را جمع آوری کند و از این طریق هواداران را نسبت به عملکرد خودش راضی نگه دارد و بعد به مسایل دیگر بیاندیشد.

* استقلال قبل از هر چیز به نتیجه گیری فکر می کند

این برداشت من است و به نظر کارشناسان دیگر کاری ندارم. البته استقلال موقعیت سازی هم می کند و حتی در همین بازی آخر دیدیم که سه بار هم توپ را به تیر دروازه حریف زد ولی مشخص است که استقلال قبل از هر چیز به نتیجه گیری فکر می کند.

* فوتبال متکی به فرد همیشه جواب نمی دهد

این در خیلی از تیمها وجود دارد. در بارسلونا هم اگر مسی را از این تیم بگیرید دچار مشکل می شود که البته خوب نیست ولی این هم نیست که استقلال فقط متکی به قایدی باشد. البته که قایدی، وریا یا مظاهری نقش عمده ای در صدرنشینی این تیم داشته اند ولی این وضعیت همیشگی نمی تواند باشد و استقلال باید به فکر روزهایی هم باشد که یکی از این نفرات در ترکیب نباشند. فوتبال متکی به فرد همیشه جواب نمی دهد.

* نباید انگیزه بازیکنان نساجی را دست کم گرفت

قطعا بازی سختی است این دیدار در استادیوم آزادی است و کفه بازی به سود استقلال است ولی نباید انگیزه بازیکنان نساجی را دست کم گرفت. این بازی برای هر دو تیم سخت است.

* فکری دائم در حال دشمن تراشی است

فکر می کنم محمود فکری باید کمی رابطه اش با رسانه ها را بهتر کند. او دائم در حال دشمن تراشی است. مگر می شود از 10 انتقادی که به تیمش می شود هر 10 تایش اشتباه باشد. بالاخره 2 تای آنها درست هستند. او نسبت به رسانه ها گارد گرفته و باید این گارد را باز کند و از انتقادات سازنده ای که از تیمش می شود استفاده کند. او با این روند بیشتر خودش و تیمش را آزار می دهد.

* امیدوارم خدا علی را به "ننه علی" بازگرداند

در این ایام که همه روز مادر را جشن می گیرند امیدوارم علی هم بهترین هدیه را به مادرش یا همان "ننه علی" بدهد و با بهبودی اش مادرش و همه ما را خوشحال کند. علی انسانی جنگنده است که مطمئن هستم این بار هم از این نبرد سربلند بیرون می آید.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار