پرویز مظلومی

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: یه عده مدام می گویند که من در کار کادر فنی دخالت می کنم اما اصلا این بحث صحت ندارد و من هیچ تداخلی در تصمیمات سرمربی ایجاد نخواهم کرد.

به گزارش استقلال نیوز، پرویز مظلومی سرپرست تیم فوتبال استقلال(تاج) در حاشیه تمرین امروز ( چهارشنبه 19 آذر) استقلال در خصوص وضعیت استقلال، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

 

* هواداران حق دارند نگران باشند ولی شرایط کادرفنی را در نظر بگیرند

با شرایط و فرصت کمی که بعد از بازی‌های آسیایی داشتیم، تیم فرصت ریکاوری نداشت و تحویل محمود فکری و همکارانش داده شد. فرصت بدنسازی نداشتیم. شرایط بازیکنان در بازی‌ها روز به روز بهتر می‌شود.هواداران باید صبر و تحمل داشته باشند تا تیم به شرایط ایده آل برسد. این دور از دسترس نیست و به زودی محقق می‌شود. هواداران حق دارند نگران باشند ولی شرایط کادرفنی را در نظر بگیرند. عملکرد بهتر از این می‌شود. نگران نباشند، این مسأله به زودی حل خواهد شد.

* بازیکنان تلاش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند که به خاطر هواداران نتیجه بگیرند

واقعیت این است که بازیکنان در بازی‌های آسیایی تحت فشار بودند، نتیجه نگرفتند و برگشتند. بعد از یک هفته دوباره بر سر تمرین آمدند. بازیکن نیاز به ریکاوری و استراحت دارد اما این شرایط مهیا نبود که صد درصد مشکل ایجاد کرد اما کادر فنی تلاش می‌کند این نقیصه برطرف شود. بازیکنان تلاش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند که به خاطر هواداران نتیجه بگیرند. هواداران شک نکنند.

* نتایجی که گرفته‌ایم نسبت به سال‌های گذشته بد نبوده است

همه چیز برای بازیکنان مهیا است، مجموعه نفت در اختیار ما است. 4-3 زمین و سالن دارد. واقعا از نظر امکانات مشکلی ندارند. کمی مصدومیت‌ها ما را اذیت می‌کند چون فرصت کم بود و بدنسازی خوبی انجام نشد. البته برخی مصدومیت‌ها مانند مصدومیت فرشید اسماعیلی، ووریا غفوری، دیاباته و سیاوش یزدانی از گذشته بود و الان تشدید شده، اما کادر پزشکی تلاش می‌کند این بازیکنان را برساند.استقلال چیزی را از دست نداده، با صدر جدول فقط 2 امتیاز اختلاف داریم. نتایجی که گرفته‌اند نسبت به سال‌های گذشته بد نبوده است. به ایده‌آل‌هایمان نرسیدیم ولی تیم سوم است و می تواند به صدر هم برسد.

* هواداران باید صبر و تحمل داشته باشند

رفتن بازیکنانی مثل کریمی و چشمی هم بی تأثیر نبود. فکری در تلاش است تا برای چشمی و کریمی جایگزین پیدا کند. دیاباته فصل قبل آقای گل بود اما هنوز نتوانسته خودش را به مجموعه تیم برساند. هواداران باید صبر و تحمل داشته باشند تا تیم به ایده‌آل‌ها برسد.

* من در امور کادرفنی دخالتی ندارم 

بیرون از زمین صحبت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند، فکر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند من در کادر فنی دخالت می‌کنم. اصلاً این طور نیست و این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم. می‌توانید از مربیان بپرسید. وظیفه من سرپرستی است و تیم از نظر سرپرستی هیچ مشکلی ندارد. همه چیز مهیا است، در بدترین شرایط بارندگی زمین تهیه کردیم، باشگاه و  هیأت مدیره تلاش می‌کند شرایط خیلی خوبی برای تیم مهیا شود. ان‌شاءالله بچه‌ها هم تلاش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند در زمین تلافی کنند و نتیجه بگیرند تا هواداران نگرانی نداشته باشند.

* برای تیم رقیب در آسیا آرزوی موفقیت می کنم!

در مورد بحث شرایط یکسان تیم ها قبل دربی خوشبختانه خود سهیل مهدی تلاش می‌کند. او بعد از صحبت‌های من عنوان کرد که پرسپولیس باید بازی‌های عقب‌افتاده را انجام بدهد و بعد دربی برگزار شود. قانونی و طبیعی است که این درخواست را داشته باشیم، ضمن این که به عنوان یک ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

اخبار استقلال

 


مطالب مرتبط:

محمود فکری: مسئولین نظام فقط به یک تیم خاص توجه نکنند؛ مرا با استراماچونی 30 میلیاردی مقایسه نکنید

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار