6c584ed9 3741 48ff 85fa d6c782998d7d

مشاور ویژه بهرام افشارزاده گفت: موضوع حنیف با درایت کادر فنی به پایان رسید و او از دیروز در تمرینات تیم حاضر شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی در گفت و گو با کاپ، درباره حرف و حدیث های پیرامون اخراج و بازگشت حنیف عمران زاده به تمرینات استقلال اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم این موضوع با درایت کادر فنی به پایان رسید و این بازیکن از دیروز تمرینات خود را با اعضای تیم از سر گرفت. البته مدافع استقلال صحبت هایی انجام داده بود که به خاطرش از سوی کادر فنی از حضور در تمرینات منع شد.
وی افزود: البته این موضوع با این ترتیب رسانه ای شد که حنیف دچار آسیب دیدگی روحی است که البته درست هم بود. چون اگر او در شرایط روحی و عصبی مطلوب بود هرگز صحبت هایی که باعث ناراحتی کادر فنی شود انجام نمی داد. در این میان سرپرست باشگاه در اعلام این خبر از واژه آسیب دیدگی روحی تنها آسیب دیدگی اش را به زبان آورد و این شائبه به وجود آمد که مصدومیتی برای حنیف رخ داده. به همین خاطر هم دکتر تیم این موضوع را رد کرد.
مشاور ویژه سرپرست باشگاه در این باره که گفته می شود با توجه به محرومیت مگویان آسیب دیدگی حنیف به صورت خودجوش از بین رفت توضیح داد: این دو هیچ ارتباطی به یکدیگر ندارند. از ابتدا هم عنوان شد که کادر فنی آخرین تصمیم گیرنده درباره حضور عمران زاده در تمرینات است. به هر حال گاهی بازیکنان اشتباهاتی را مرتکب می شوند.
عبداللهی افزود: وقتی عمران زاده به اشتباهش اقرار و از کادر فنی عذرخواهی کرد دیگر لزومی برای عدم حضورش در تمرینات وجود نداشت. کادر فنی هم تشخیص داد که او به تمرینات برگردد. البته این دلیلی بر حضورش در ترکیب استقلال مقابل تراکتورسازی نیست و تا روز بازی هر بازیکنی آماده تر باشد می تواند در ترکیب یازده نفره قرار بگیرد.

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار