deaf2635 986d 405c 823b 3f8de4285a59

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با شناختی که از بازیکنان استقلال دارم بعید می دانم که آنها در تمرینات شرکت نکنند.

به گزارش استقلال نیوز بهرام افشارزاده در گفت و گو با کاپ، درباره اینکه گفته می شود بازیکنان استقلال قصد دارند در اعتراض به بی پولی باشگاه درتمرینات شرکت نکنند اظهار داشت: ابتدا باید در این باره با مظلومی صحبت کنم. قطعا این درست است که باشگاه باید به تعهداتش عمل کند و این کار هم انجام خواهد شد اما در وحله اول باید ببینیم این قبیل مسائل از کجا نشات می گیرد یا چه تفکری پشت این قضایاست.

وی افزود: ما به صورت مرتب پیگیر این مسائل هستیم. هم من و هم اعضای سایر اعضای هیات مدیره بیکار ننشسته ایم و قصد داریم هر چه زودتر این موضوع حل و فصل شود همچنان که به تازگی بدهی یک بازیکن خارجی را پرداخت کردیم.

سرپرست باشگاه استقلال ادامه داد: قول می دهم که این مشکلات به زودی برطرف شود. چون پیش از این هم چنین قولی داده ام قطعا این اتفاق خواهد افتاد. با این وجود این قبیل مشکلات نمی تواند باعث تضعیف بازیکنان استقلال شود چون خود آنها بهتر از هر کسی می دانند که ما هفته بعد یک بازی مهم مقابل ذوب آهن داریم.

افشارزاده تاکید کرد: با شناختی که از بازیکنان تیم دارم مطمئن هستم که آنها هرگز چنین کاری انجام نمی دهند و اهل تحریم نیستند. بازیکنان استقلال سعه صدر دارند و می دانند که مسئولان باشگاه تا چه اندازه برای حل مشکل مالی تیم در تلاش هستند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار