حواشی دیدار استقلال و تراکتور

بازیکنان تیم فوتبال تراکتور به جای ارائه فوتبال با روی آوردن به بازی کثیف و وقت کشی روح بازی جوانمردانه را جریحه دار کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال ایران و تراکتور تبریز در ساعت 18:15 امروز پنجشنبه(13 شهریور 99) از فینال جام حذفی فصل 1398/99 در ورزشگاه خالی از تماشاگر امام رضا (ع) مشهد برگزار شد و در پایان با قهرمانی کثیف تیم تبریزی به پایان رسید. در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

 

* روزبه چشمی که  از روی سکوها بازی را تماشا می کند در اعتراض به گل دوم تیم تراکتور با فریادهای خودش به داور اعلام کرد که پیش از این گل توپ به دست بازیکن تراکتور خورده بود. اعتراض بازیکنان استقلال از روی سکوها در چند مرتبه به داور مشهود بود.

* اکبر میثاقیان مربی سرشناس مشهدی، با حضور در ورزشگاه به خوش و بش با اسکوچیچ و دیگر اعضای کادرفنی تیم ملی پرداخت. در این هنگام چون میثاقیان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بود با تذکر وحید هاشمیان مواجه شد و مربی تیم ملی از او خواست که ماسک بزند.

* بازیکنان ذخیره تیم استقلال به صورت ایستاده بازی را نگاه و بازیکنان درون زمین را تهییج می‌کنند. سیاوش یزدانی بازیکن مصدوم استقلال از روی سکو با بازیکنان درون زمین صحبت می‌کند.

* قبل از گل اول تیم استقلال، فرهاد مجیدی با ناظر بازی درگیری لفظی پیدا کرد. در این هنگام یکی از عوامل سازمان لیگ به سرمربی استقلال اعتراض کرد  و مجیدی نیز به او گفت؛ شما صحبت نکن و سرجایت بنشین. به همین خاطر عضو سازمان لیگ رفتار مجیدی را به داور چهارم گزارش داد و داور چهارم هم به سرمربی استقلال تذکر داد.

* سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال که در نیمه اول پیراهن زرد بر تن داشت، در نیمه دوم پیراهن خودش را عوض کرد.

* تعدادی از تماشاگران تیم استقلال در بیرون و اطراف ورزشگاه امام رضا حضور دارند.

* مسئولان سازمان لیگ در ضلع شرقی ورزشگاه مشغول آماده سازی سکوی قهرمانی هستند.

* روزبه چشمی در کنار زمین بازی را تماشا و با بازیکنان هم تیمی خودش صحبت می‌کند.

* در دقیقه 64 پس از موقعیت خطرناک استقلال، ساکت الهامی به شدت به داور اعتراض کرد. او ابتدا به صورت یکی از اطرافیان خودش زد. سپس از داور کارت قرمز گرفت و به همین خاطر با دست به سینه داور زد و پس از آن هنگام خروج از زمین، روشنک مسئول برگزار مسابقات جام حذفی را زد. جنجال های الهامی و فریادهای او در نهایت با خروجش از زمین به پایان رسید. او چند بار از کنار خط رفت و دوباره به حالت اعتراض برگشت.

* ساکت الهامی سرمربی تراکتور پس از اخراج توسط داور به روی سکوها رفت و در حالی که چندین نفر دور او بودند به شدت شروع به گریه کرد. در این لحظه ناظر بازی نزد او رفت و سعی در آرام کردن او داشت. سهیل مهدی مسؤول مسابقات سازمان لیگ هم با سرمربی تراکتور صحبت کرد. ناظر مسابقه به الهامی اعلام کرد که نباید در قسمتی که بازیکنان و نیمکت‌نشینان تراکتور حضور دارند بنشیند. در نهایت الهامی با دخالت عوامل نیروی انتظامی جایگاه خودش را عوض کرد.

* دراگون اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران با دیدن اتفاقات مربوط به اخراج ساکت الهامی سرش را تکان داد و از همکارانش در کادر فنی تیم ملی جزئیات ماجرا را پیگیری می‌کرد.

* نیمکت‌نشینان استقلال روی سکوهای ورزشگاه امام رضا(ع) به صورت ایستاده بازی را نگاه می‌کنند. سیاوش یزدانی از روی سکوها مدام به داوری اعتراض دارد.

* سعید رمضانی و دیگر نیمکت نشینان استقلال نسبت به عملکرد داوری مسابقه به شدت اعتراض کردند.

* حدود 50 عکاس در ورزشگاه امام رضا(ع) حضور دارند.

* فرهاد مجیدی پس از موقعیتی که مهدی قائدی از دست داد خودش را زمین زد.

* تعدادی از بازیکنان استقلال پشت دروازه تیم تراکتور مشغول گرم کردن هستند و حضورشان باعث شده که شلوغی و همهمه‌ای ایجاد شود.

* در دقیقه84 فرشید اسماعیلی درون دروازه تراکتور اعتراض شدیدی را نسبت به زمین افتادن ایمان سلیمی داشت.

* احسان حاج صفی هنگام اعتراضات فرشیداسماعیلی مشغول جر و بحث با داور مسابقه بود. اعتراضات حاج صفی در دقیقه 92 نیز به شدت نسبت به تصمیمات داور اعتراض کرد.

* اشکان دژاگه پس از خروج از زمین نسبت به تعویض خودش اعتراض داشت و خطاب به نیمکت نشینان تیمش گفت : اشتباه کردید!

* بهزادغلامپور و روزبه چشمی کنار زمین در مورد وقت کشی بازیکنان تراکتور تذکر دادند و اعتراض کردند.

* در دقیقه89 فرشید اسماعیلی درون محوطه جریمه تراکتور به زمین افتاد. او پس از اعتراض به کارت زردی که از داور گرفت خطاب به میثم حسینی گفت نزدی؟ مدافع تراکتور نیز در جواب گفت نه نزدم!

* خداداد عزیزی مهاجم و ستاره اسبق تیم ملی در ورزشگاه امام رضا حضور دارد.

* محمدرضا آزادی در دقایق پایانی بازی از تعویضش ناراحت بود و به همین خاطر هنگام خروج از زمین به بطری آب لگدی زد. این بازیکن تراکتور پس از خروج ، در کنار زمین و مقابل تابلوهای تبلیغاتی تا سوت پایان بازی نشست.

* پس از سوت پایان بازی اعضای تیم تراکتوروارد زمین شدند و به شادی پرداختند. بازیکنان تیم تراکتور با تشکیل حلقه شادی خوشحالی خودشان از قهرمانی در جام حذفی را اعلام کردند.

* سرمربی تراکتور روی سکوها با یکی از عوامل سازمان لیگ درگیری لفظی پیدا کرد.

* ساکت الهامی پس از سوت پایان بازی مشت های گره کرده خودش را به اعضای تیم استقلال نشان داد. او سپس به داخل زمین رفت و با چشم های اشکبار به شادی بازیکنانش ملحق شد. 

* پس از سوت پایان بازی تعدادی از بازیکنان استقلال روی چمن ورزشگاه دراز کشیدند. بازیکنان استقلال با ناراحتی زیاد از زمین خارج شدند.

* اکبر ایمانی پس از قهرمانی تراکتور روی زمین نشست و به گریه پرداخت به طوری که در جشن و شادمانی تراکتوری ها حضور پیدا نکرد. 

 * بازیکنان تراکتور از خوشحالی به رسم تیم قهرمان سرمربی تیم خود را چند بار به هوا پرتاب کردند. در این شادی ها مسعود شجاعی هم گریه کرد. 

* بعد از پایان دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور و شکست احمد سعادتمند که به همراه معاونانش در استادیوم حاضر شده بود با ناراحتی ورزشگاه را ترک کرد.

* بعد از پایان دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور رضا شکاری و حسین علیزاده از تراکتور و علی کریمی و میلاد زکی پور از استقلال تست دوپینگ دادند.

* بعد از شکست تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور در فینال جام حذفی کادر فنی آبی پوشان در کنفرانس خبری بعد از بازی شرکت نکردند.

حواشی دیدار استقلال و تراکتور

* بعد از شکست استقلال در فینال جام حذفی، فرهاد مجیدی  به داخل رختکن رفت و برای دقایقی گریه کرد.

* سرمربی تیم استقلال که در جریان بازی لباس سفید رنگ به تن داشت لباس کادر فنی تیم استقلال را پوشید و با بازیکنانش صحبت کرد. در شرایطی که سرمربی استقلال در حال صحبت بازیکنانش بود خطاب به آنها گفت: هر اتفاقی که رخ داده مسئولیتش با من است. وی بعد از گفت‌و‌گو با بازیکنان با تک تک آنها دست داد و از رختکن تیمش خارج شد.

 

اخبار استقلال

 


مطالب مرتبط:

فینال جام حذفی/ حواشی پیش از دیدار استقلال و تراکتور: کری خوانی کانون هواداران به سبک رقیب سنتی!

فینال جام حذفی/ ترکیب استقلال مقابل تراکتور مشخص شد؛ پیش به سوی قهرمانی و پایانی باشکوه!

اختصاصی استقلال نیوز/ اکران افراطی ها در جام حذفی؛ قهرمانی با چاشنی سکوت!!!

فینال جام حذفی/ داور اهل چهارمحال و بختیاری قاضی دیدار حساس استقلال و تراکتور تبریز!

در آستانه فینال جام حذفی/ باز هم بازی با نام استراماچونی برای به حاشیه بردن استقلال!؟

مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ پرسپولیس ۶تایی شد؛ استقلال برای رفتن به فینال داور را هم به زانو در آورد

مرحله 1/4 جام حذفی/ دبل شیرین فرهاد مقابل امیرخان؛ صعود بزرگ استقلال در غیاب ستاره‌ها

مرحله 1/8 جام حذفی/ نه داور حریف استقلال شد و نه فجر سپاسی شیراز!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار