سعید رمضانی

علی دشتی بازیکن استقلال ضمن تایید صحبت های  سعید رمضانی سرپرست تیم اعلام کرد، تصمیمش برای جدایی از استقلال قطعی است.

        

 به گزارش استقلال نیوز، روز گذشته  با عدم حضور علی دشتی در تمرین آبی پوشان اخباری مبنی بر ناراحتی این بازیکن و تمایلش به جدایی از استقلال در رسانه ها شنیده شد که سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفتوگو با سایت باشگاه استقلال، این خبر را رد و مشکل خانوادگی را دلیل اصلی غیب بازیکن جوان استقلال عنوان کرد اما علی دشتی در مصاحبه با طرفداری اعلام کرد با شرایط فعلی تصمیم به جدایی دارد. متن این گفتوگو را در ادامه می خوانید:

  

* آقای رمضانی راست می گوید

 آقای رمضانی راست می گوید، بنده دیروز با ایشان تماس گرفتم و گفتم به خاطر یک مشکل شخصی نمی توانم در تمرین استقلال شرکت کنم اما به باشگاه اعلام کردم خواهان جدایی هستم و مدیر برنامه ام هم پیگیر است که رضایتنامه ام را از استقلال بگیرد.

* نمی توانم در فینال حذفی در خدمت استقلال باشم

 در تمرینات سه شنبه و چهارشنبه و بازی فینال جام حذفی که پنجشنبه برگزار می شود نمی توانم در خدمت استقلال باشم و از راه دور برای موفقیت استقلال دعا می کنم و برای کادر فنی استقلال و تمام همبازیانم آرزوی موفقیت دارم.

تصمیمم برای جدایی از استقلال قطعی است

قراردادم با استقلال دو ساله است اما مدیر برنامه ام پیگیر جدایی ام است تا با همکاری باشگاه رضایتنامه بگیرم و توافقی از استقلال جدا شوم. خاطرات خوبی از حضور در استقلال دارم و این خاطرات شیرین در ذهنم می ماند اما از نظر فوتبالی به آنچه می خواستم نرسیدم، برای نیمکت نشینی به استقلال نیامده بودم و می خواهم به تیمی بروم که بازی کنم. اصلا قصد حاشیه سازی برای استقلال را ندارم و با تشکر از درک بالای آقای سعید رمضانی که به خاطر مشکلات شخصی با غیبت من در تمرینات دیروز و امروز موافقت کرد، اعلام می کنم تصمیمم برای جدایی از استقلال قطعی است و برای این تیم و هوادارانش آرزوی سربلندی دارم.

به گزارش استقلال نیوز، سعید رمضانی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره خبر یکی از رسانه‌ها مبنی بر اینکه دشتی طی تماسی با او از حضور در فینال انصراف داده و خواهان جدایی از جمع آبی‌هاست و دلیل غیبتش در تمرین روز دوشنبه هم همین موضوع بوده، گفت: اصلا این خبر صحت ندارد و علی دشتی به دلیل بستری بودن برادرش در بیمارستان، در این جلسه تمرینی حاضر نبود و تماسی هم برای جدایی از استقلال با من نداشته است. همه ما همدل و پرتلاش خود را برای بازی فینال آماده می‌کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

 اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

گزارش تمرین دوشنبه عصر استقلال/ بازگشت مجیدی؛ مصدومان بدون مشکل تمرین کردند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار