febd87c3 4633 44c8 a84a d4d4e7b7307b

با تلاش سرپرست و اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال طلب توزی بازیکن خارجی و پیشین استقلال پرداخت شد تا استقلال از خطر کسر امتیاز فرار کند

 

به گزارش استقلال نیوز بهرام افشارزاده اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده سرانجام موفق شدیم با رودریگو توزی، هافبک برزیلی و پیشین استقلال مستقیم صحبت کرده و مطالبات او را پرداخت کنیم . 

افشارزاده ادامه داد: مذاکرات خوبی با وی داشتیم و با توجه ضرب ألاجلی که فیفا برای ما در نظر گرفته بود، از توزی 10 روز دیگر برای تسویه حساب با باشگاه استقلال مهلت گرفتیم که در نهایت روز گذشته با هماهنگی های لازم مطالبات این بازیکن همانند دیگر بازیکنان خارجی پیشین تیم پرداخت شد و باید بگویم دیگر خطر کسر امتیاز استقلال را تهدید نمی کند. 

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: با توجه به تمام مشکلاتی که در بخش مالی وجود داشت اما تمام تلاشمان در مجموعه استقلال این است که اجازه ندهیم تیم بزرگی همچون استقلال با خطر کسر امتیاز مواجه شود. هواداران عزیز خیالشان راحت باشد و تا زمانی که من در استقلال هستم از تمام حق و حقوق این باشگاه دفاع خواهم کرد و نمی گذارم مشکلی برای تیم بوجود بیاید.

سایت رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار