آرش رضاوند

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: کی روش استنلی با استوک خود پای دانشگر را سوراخ کرد بعد چطور کارشناسان اینگونه اظهار نظر می کنند متاسفانه عده ای از کارشناسان با استقلال مشکل دارند.

                         

به گزارش استقلال نیوز، آرش رضاوند هافبک بازیساز تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با میزان، در مورد قرعه کشی دربی و کارشناسی مغرضانه بعضی از کارشناسان داوری علیه تیم استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

 * سپاهان را به خوبی آنالیز کرده بودیم

بازی خوبی مقابل سپاهان داشتیم و در هر دو نیمه موقعیت خاصی به سپاهان ندادیم. ما سپاهان را به خوبی آنالیز کرده بودیم و موقعیت‌های زیادی هم داشتیم.

 * امیدوارم دوباره قلعه نوعی را در مستطیل سبز ببینیم

قلعه‌نویی کارنامه درخشانی دارد و امیدوارم دوباره او را در مستطیل سبز ببینیم

 * چند کارشناس داوری همیشه علیه استقلال موضع می گیرند

شایان مصلح با دست چپ‌ خود مهدی قایدی را شارژ کرد، چگونه برخی کارشناسان می‌گویند پنالتی نبود؟ کی‌روش استنلی تکلی روی پای محمد دانشگر زد که پای او از زیر ساق‌بند سوراخ شد و شانس آورد که پایش نشکست. او خودش از شدت مصدومیت می‌خواست تعویض شود، ولی داور کی‌روش را برای چنین خطایی اخراج نکرد و تنها اخطار داد. متاسفانه یک یا دو کارشناس داوری هستند که همیشه علیه استقلال موضع می‌گیرند.

 * از دربی کاملا استقبال می کنیم

ما از دربی استقبال می‌کنیم و همه هدفمان این است که امسال یک جام به هوادارانمان تقدیم کنیم. من کاری به اظهارات برخی بازیکنان یا اعضای کادر فنی پرسپولیس ندارم. به نظرم با این شرایطی که در فصل جاری داشتیم و این همه مشکلاتی که برای ما پیش آمد، باز هم در مجموع خوب نتیجه گرفته‌ایم.

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی 1398/99: انتقام از بابا مسعود و یارانش به جام حذفی رسید

 

دیدگاه‌ها  
Javan
0 #1 Javan 1399-05-23 21:57
""چند کارشناس داوری همیشه علیه استقلال موضع می گیرند
شایان مصلح با دست چپ‌ خود مهدی قایدی را شارژ کرد، چگونه برخی کارشناسان می‌گویند پنالتی نبود؟ کی‌روش استنلی تکلی روی پای محمد دانشگر زد که پای او از زیر ساق‌بند سوراخ شد و شانس آورد که پایش نشکست. او خودش از شدت مصدومیت می‌خواست تعویض شود، ولی داور کی‌روش را برای چنین خطایی اخراج نکرد و تنها اخطار داد. متاسفانه یک یا دو کارشناس داوری هستند که همیشه علیه استقلال موضع می‌گیرند.""
درود بر آرش رضاوند که فهمیده اغلب کارشناسان داوری هم مثل اکثر قریب به اتفاق داوران ، لنگی هستند و یکی از این کارشناسان داوری فاجعه ،که زمان داوریهایش هم کاملا نشان میداد لنگی است ، سعید مظفری زاده و دیگری خسروی است
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار