20120205151938 fariba

بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال گفت استقلالی ها مطمئن باشند رقبا امتیاز از دست خواهند داد پس باید تا روز آخر جنگید

به گزارش استقلال نیوز بهتاش فریبا در گفت و گو با کاپ، درباره دیدار شب گذشته استقلال برابر فولاد اظهار داشت: مهمترین اتفاقی که در استقلال بعد از باخت در دربی رخ داد و اثرش را در بازی دیشب دیدیم بازسازی روحی روانی خوب بچه های تیم بود که باید از این بابت هم به خود بازیکنان و هم به کادر فنی تیم تبریک گفت. فکر می کنم قبل از برد دیشب این نکته خیلی مهمتر و باارزش تر بود که تیم دوباره به شادابی قبل از باخت خود دست یافت.

وی ادامه داد: استقلال در این بازی در همه خطوط خوب کار کرد و با اینکه تیم فولاد رد خیلی از دقایق بازی درصدد نفوذ به محوطه جریمه استقلال بود و اتفاقا در چند صحنه هم در این کار به نزدیکی های دروازه رحمتی رسید اما نتوانست از فرصت هایش استفاده کند که این به خاطر پوشش خوب بازیکنان خط دفاع و البته مهدی رحمتی بود. حاج محمدی و نورافکن که در این بازی به خط دفاع اضافه شده بودند به خوبی وظایف خود را انجام دادند و در جناح چپ نورافکن مانند بازیهای قبلی که به میدان رفته بود مطمئن و کم اشتباه ظاهر شد.

بازیکن اسبق استقلال اضافه کرد: شهباززاده و انصاری هم در بازی دیشب پرفروغ ظاهر شدند و شاید اگر سجاد یک گل هم برای استقللال به ثمر می رساند بازی خوبش را کامل می کرد هرچند که همین حالا هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و انصاری هم خیلی با انگیزه نشان داد و فکر می کنم این دو در خط هجومی استقلال بار تهاجمی تیم را به مراتب افزایش می دهند و با تغییر جا در اطراف محوطه جریمه حریف مدافعان مقابل خود را به دردسر می اندازند.

فریبا در ارتباط با خسرو حیدری گفت: حیدری هم از خوب های استقلال بود و نشان داد اتفاقات دربی مانع از همکاری خوبش با تیم استقلال نشده است و در کل استقلال با کسب بردی که در این دیدار داشت توانست یک پله دیگر به صدر نزدیک شده و شانسش را برای قهرمانی افزایش دهد. استقلالی ها باید با همین سبک بازی به کار خود ادامه دهند تا در سه هفته باقیمانده نتایج مطلوبی را کسب کنند. بی شک پرسپولیس هم امتیاز از دست می دهد ولی استقلال باید بدون اینکه به نتایج این تیم کاری داشته باشد کار خودش را انجام بدهد.

پیشکسوت استقلال تأکید کرد: همانطور که استقلال خوزستان در تبریز امتیاز از دست داد دیگر تیم ها هم امتیاز از دست می دهند و بازیکنان استقلال باید با همین روند خوب به کارشان ادامه دهند. البته دیروز تیم خیلی جوان و باانگیزه بود و فکر می کنم ترکیب نفراتی که درون میدان حضور داشتند هماهنگی خوبی داشتند و البته باز هم تکرار می کنم که انگیزه خیلی خوبی در تیم دیدم که همه استقلالی ها را امیدورا کرد. دیگر نباید افسوس گذشته را خورد و باید به فکر سه بازی باقیمانده بود. البته باید از هواداران هم دعوت کنم که به حمایت های خود از استقلال ادامه دهند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار