کارگر جم

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: دعوای میان فتحی و سلطان جباری هیچ ارتباطی به علی شوری ندارد که خودش را وسط این جریان می اندازد شاید منافعش قطع شده که این رفتار را می کند.

       

 به گزارش استقلال نیوز، اکبر کارگرجم پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با میزان، در خصوص اظهارات علی شوری علیه سلطان علی جباری و دعوای فتحی و جباری، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* شوری اصلا جایگاهی در استقلال ندارد

شوری اصلا جایگاهی در استقلال ندارد، ما ۵۰ سال است با جباری دوست هستیم و رفت‌وآمد خانوادگی داریم. با هم در کمیته پیشکسوتان هم بودیم؛ همان زمانی که عارف قلی‌زاده سرپرست‌مان بود.

* علی شوری هر چه دلش می‌خواهد، به زبان می‌آورد

این آقا هر چه دلش می‌خواهد، به زبان می‌آورد در حالی که حرف‌هایش صحیح نیست. من هم عضوی از کمیته پیشکسوتان هستم و با محمد نوری همه مسابقات را شرکت می‌کنیم. اتفاقا در این پنج سال نتایج خوبی هم به دست آوردیم. اینها بخشی از فعالیت ما است.

اکبر گارگر جم

*  دعوای امیرحسین فتحی و علی جبازی به شوری مربوط نیست

حتما منافع شوری در استقلال قطع شده که این‌گونه صحیت می‌کند. چند وقت پیش هم باز صحبتی کرده بود و اسمی از من آورده بود که من مصاحبه کردم و جوابش را دادم. با این حال، واقعا نمی‌دانم این آقا از جان ما چه می‌خواهد. اصلا دعوای امیرحسین فتحی و علی جبازی هم به شوری مربوط نیست که در مورد آن قضیه مصاحبه می‌کند.

 *  دیدار با سعادتمند باید با هماهنگی کمیته پیشکسوتان باشد

من به سعادتمند گفتم هر کدام از پیشکسوتان می‌خواهد به دیدار شما بیاید، اول باید در دفتر پیشکسوتان حضور پیدا کند و بعد وارد جلسه با شما شود. اگر این موضوع ساده را قبول ندارید، پس کمیته پیشکسوتان به چه درد می‌خورد؟ هر کس یک تیم برمی‌دارد به اسم استقلال و در هر تورنمنتی بازی می‌کند. در این کمیته گفته بودیم اول باید از ما اجازه بگیرند. چند سال است با محمد نوری تیم را اداره می‌کنیم یا در جام یونس شکوری تیم‌ را به میدان می‌فرستیم. در همین سال‌ها کلی هم مقام آوردیم.

*  شوری می‌خواهد بین من و جباری نفاق بیاندازد

شوری می‌خواهد بین من و جباری نفاق بیاندازد، چون من به جباری نزدیک‌تر هستم ولی همه باید بدانند که من از جباری چیزی به جز خوبی ندیدیم و باز هم می‌گویم دعوای بین جباری با فتحی ارتباطی به شوری ندارد و او نباید خودش را در این موضوع دخالت بدهد.

خبار باشگاه استقلال


 اکبر کارگرجم: کوبیدن استقلال توسط یه عده چیز جدیدی نیست؛ انصافا رایکوف خدای فوتبال بود

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار