احمد  سعادتمند

وقتی مدیرعامل جدید باشگاه استقلال در رسانه رسمی این باشگاه از ایمان ابرا قدردانی کرد، بسیاری از استقلالی ها از این اقدام تعجب کردند!

 

به گزارش استقلال نیوز، باز هم پروژه ای کثیف برای فراری دادن ستاره ها و باز هم رسوایی جدید در باشگاه استقلال توسط مدیرعامل گماشته شده توسط وزارت ورزش و شخص مسعود سلطانی فر..

حمایت و تشکر احمد سعادتمند(مدیرعامل باشگاه استقلال) در رسانه رسمی این باشگاه از یک شیاد فضای مجازی، تعجب بسیاری از هواداران استقلال و همکارانمان در حوزه خبری فوتبال و استقلال را برانگیخت.

احمد سعادتمند بدون تحقیق و اطمینان از پرداخت مبلغ قرارداد میلیچ و دیاباته اقدام به تشکر رسمی از ایمان ابرا کرد تا ضمن اینکه تبلیغی رایگان از این شیاد فضای مجازی در کانال رسمی باشگاه استقلال انجام داده باشد، بی کفایتی و بی عرضگی خود در امر مدیریتی را نیز به رخ بکشاند.

بی شک احمد سعادتمند که با وعده و وعید بسیار مدعی شده بود در بدو ورود به باشگاه 15 میلیارد پول به همراه خواهد آورد تا در راس بزرگترین باشگاه ایران قرار بگیرد به همراه مسعود سلطانی فر و دستگاه او در وزارت ورزش اولین و آخرین مقصران این رسوایی عظیم خواهند بود.

همچنین افراد معلوم الحالی چون هومن جعفری که چند ماه پیش از احساسات هواداران در ماجرای آندره آ استراماچونی استفاده و با خبرهای تقلبی و مضحک به دنبال کسب فالوور بیشتر بودند تنها در نقش یک دلقک بازی خورده در این ماجرا شناخته خواهد شد.

به گزارش استقلال نیوز،این رسوایی بزرگ و ارائه سند مالی تقلبی به دیاباته و میلیچ می تواند زمینه ساز جدایی این دو ستاره بزرگ از استقلال باشد. سناریویی که این سالها همواره برای باشگاه استقلال اتفاق افتاده و بی شک تا پایان این دولت هم ادامه دار خواهد بود.

اخبار استقلال

 

    


 مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ خارجی های استقلال پولدار شدند؛ تشکر سعادتمند از هوادار متمول استقلال

دیدگاه‌ها  
غلامرضا
-1 #1 غلامرضا 1399-02-06 19:56
این کچل بی آبرو ازکجا آمدخدالعنتش کند
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار