آرش رضاوند

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: الاهلی در مقایسه با الشرطه تیم بهتری است و بازی مقابل این تیم حیثیتی است و به چیزی جز شکست نماینده عربستان فکر نمی کنیم.  

                         

به گزارش استقلال نیوز، آرش رضاوند هافبک بازیساز تیم فوتبال استقلال در گفتوگو با تسنیم، در مورد شرایط این روزهای استقلال پیش از بازی با الاهلی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

 * مقابل الشرطه کاملاً مستحق برد بودیم

شرایط تیم ما خوب است و چند روز قبل از بازی هم به کویت آمدیم تا آماده این بازی حساس شویم. ما در بازی اول هم باید سه امتیاز را می‌گرفتیم و کاملاً مستحق برد بودیم، ولی متأسفانه روی یک غافلگیری گل خوردیم و دو امتیاز از دست دادیم. امیدوارم در این بازی اولین برد را در مرحله گروهی به دست بیاوریم.

* الاهلی نسبت به الشرطه تیم قوی‌تری است

طبیعتاً الاهلی تیم قوی‌تری نسبت به الشرطه است و باید با تمرکز بالا و کمترین اشتباه بازی کنیم. بازی با الاهلی حیثیتی است و به چیزی جز شکست دادن نماینده عربستان فکر نمی‌کنیم. ما تیم خوبی داریم و بازیکنان هم انگیزه زیادی دارند تا در این بازی به برد برسیم.

* مصدومیت های زیاد در استقلال چیز عجیبی نیست

ما بازیکنان مصدوم زیادی داریم اما این را باید بدانیم هر فوتبالیستی ممکن است مصدوم شود و این اصلاً چیز عجیبی نیست. شما می‌بینید که بازی‌های ما چقدر فشرده است و متأسفانه در لیگ قهرمانان هم نمی‌توانیم میزبان باشیم و مدام در سفر هستیم. هر تیمی به خاطر فشردگی بازی‌ها و خستگی بازیکنان مصدوم می‌دهد و این موضوع عجیبی نیست.

* تا آخرین هفته برای قهرمانی می‌جنگیم

در لیگ برتر ما یک بازی عقب‌افتاده داریم و فاصله‌مان با صدر جدول هم آنقدر نیست که برای قهرمانی ناامید شویم. مطمئن باشید تا آخرین هفته برای قهرمانی می‌جنگیم.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

مرحله گروهی ACL2020/ آخرین اخبار پیش از بازی با الاهلی عربستان؛ بازیکنان اعزامی به کویت مشخص شدند

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار