IMG16242835

جواد زرینچه پیشکسوت استقلال در مورد بازی دربی گفت:امیدوارم استقلال برنده دربی باشد

 

به گزارش استقلال نیوز جواد زرینچه در گفت و گو با خبرنگار کاپ، درباره پیش رو بودن دربی 82 اظهار داشت: این بازی یکی از حساس ترین بازی های این دو تیم است. در گذشته در برخی از موارد پرسپولیس پایین جدول بوده و برعکس آن استقلال بعضی از مواقع در چنین شرایطی بوده ولی الان هر دو تیم هم امتیاز هستند و این بازی را حساس کرده است. 

وی ادامه داد: به نظرم هر تیم برنده شود به کسب عنوان قهرمانی امیدوارتر است. فکر می کنم بازی خوبی از آب دربیاید. در این روزها می بینم پرسپولیسی ها خیلی به کسب نتیجه در این بازی امیدوار هستند ولی گذشته نشان داده هر تیمی که امیدوارتر باشد بیشتر ضرر می کند. پیش بینی ام این است که استقلال بتواند در این بازی به پیروزی برسد. 

زرینچه درباره اینکه استقلال این روزها شرایط خوبی ندارد و هواداران از نحوه بازی این تیم ابراز نارضایتی می کنند، تصریح کرد: این ها دلیل نمی شود که استقلال بازنده دربی باشد. شرایط بازی استقلال و پرسپولیس با بقیه بازی ها فرق می کند. پرسپولیس هم در بازی با ملوان خوب نبود اما دیدید که پیروز شد. در دربی هر تیمی بتواند از نظر روحی و روانی بهتر باشد می تواند برنده شود.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: در ایران بازی خوب کمتر دیده می شود. استقلال از پرسپولیس در جدول بالاتر است و شرایط بهتری دارد. اینجا به بازی خوب امتیاز نمی دهند و حتی ممکن است به قهرمان نشدن یک تیم منجر شود. هر تیمی به کسب نتیجه فکر کند بیشتر موفق تر است.

وی با اشاره به اینکه در گذشته دربی ها جذابیت بیشتری داشته اذعان داشت: شرایط دربی در گذشته فرق می کرد. آن موقع بزن بزن و درگیری در این بازی بیشتر بود اما امیدوارم این اتفاق در بازی جمعه نیفتد تا شاهد فوتبال جذابی باشیم. 

کاپیتان سابق استقلال درباره اینکه آیا در گذشته قبل از این بازی توصیه ای برای کسب نتیجه مساوی می شد یا خیر، گفت: نه به ما چنین توصیه هایی شد و نه چنین اتفاقی می افتاد. شاید به خیلی ها توصیه می شد اما من چنین چیزی را هیچ وقت مشاهده نکردم.

زرینچه در پایان گفت: امیدوارم استقلال بتواند عنوان قهرمانی را کسب کند و دل هوادارانی که به ورزشگاه می روند را شاد کند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار