سعید رمضانی

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان ما با غیرت ایرانی خود عملیات غیرممکن را ممکن کردند و توانستند با وجود خستگی زیاد به دور گروهی لیگ قهرمانان صعود کنند. 

        

 به گزارش استقلال نیوز، سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفتگو با رادیو ورزش در مورد بحث ممنوعیت میزبانی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و وضعیت تیم استقلال  و محل تمرین این تیم صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* تهرانسر محل تمرین استقلال شد

قرار است تمرینات استقلال در زمین ورزشگاه نفت تهرانسر پیگیری شود. ان‌شاالله شرایط زمین تمرین مناسب باشد چون به ما گفته اند زمین کیفیت تمرین را دارد.اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم باید یکسری امکانات اولیه برای ما فراهم شود. خدا را شکر که بچه‌های با غیرتی داریم که در زمین حریف امکانات خوبی را رقم می‌زنند وگرنه از نظر امکانات نسبت به تیم های قطری خیلی عقب هستیم. بازیکنان استقلال خودشان را سرباز این کشور می‌دانند. ما 48 ساعت قبل از سفر به امارات اصلا خبر نداشتیم قرار است راهی این کشور شویم.

بازیکنان عملیات غیر ممکن را ممکن کردند

مجموعه خیلی تلاش کرد که تیم به امارات برسد و در نگاه اول سفر تیم و اتفاقاتی که رخ داد این اتفاق یک عملیات غیر ممکن برای سربازان تیم بود. خدا را شکر بچه‌های تیم عملیات غیر ممکن را ممکن کردند و خدا را شکر بازیکنان ما ثابت کردند غیرت ایرانی از همه چیز بالاتر است.

برای ورود به باشگاه استقلال از همه رخصت گرفتم

من روزی که وارد باشگاه استقلال شدم از همه رخصت گرفتم، حتی از همسر زنده یاد پورحیدری اجازه گرفتم. روزی هم که قرار بود برای اولین بار روی نیمکت بنشینم تصمیم گرفتم به یاد ناصرخان حجازی از او به این شکل(پوشیدن کت ناصرخان) رخصت بگیرم.

* نیکولای بودوروف خرید جدید ما خواهد بود

 بازیکن خارجی که مدنظر سرمربی ما قرار گرفته نیکولای بودوروف است و در لیگ برتر انگلیس بازی کرده و بازی‌های ملی زیادی دارد و رسما توسط  کادر فنی انتخاب شده و فعلا در حال تست‌های پزشکی است تا اگر مشکلی نبود به تیم ما اضافه شود.

تصمیمات AFC سیاسی است

ما بدترین شرایط را پشت سر گذاشتیم ولی اتفاقات اخیر و تصمیماتی که توسط AFC گرفته می شود سیاسی است و مدیران کلان کشور باید به این مساله ورود کنند. کاری از دست تیم ما ساخته نیست و مدیریت کلان باید کاری کند که دچار مشکل نشویم.

* بازیکنان ما به عشق هواداران سختی ها را تحمل می کنند

از همه هواداران استقلال تشکر می‌کنم، بازیکنان ما به عشق آنها تمام سختی‌ها را تحمل می‌کنند که لبخند شادی را به لب آنها بیاورند.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

توضیحات سعید رمضانی از سردرگمی بامدادی در فرودگاه مهرآباد/ از داخل هواپیما به هتل برگشتیم!

چند خبر کوتاه از استقلال/ سعید رمضانی سرپرست شد؛ استقلال مثل همیشه نقل و انتقالات را می بازد؟

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار