هروویه میلیچ

مدافع کروات تیم فوتبال استقلال بعد از اطمینان از وضعیت امنیتی ایران، بالاخره تصمیم به بازگشت گرفت.

 

به گزارش استقلال نیوز، در شرایطی که هروویه میلیچ مدافع کروات استقلال قرار بود 19 دی ماه به تهران برگردد و حتی مسئولان باشگاه برای این بازیکن بلیت هم تهیه کرده بودند اما او با ارسال نامه ای اعلام کرد به دلیل مسائل امنیتی از جمله سرنگونی هواپیمای بوئینگ 737 و همچنین با درخواست خانواده اش دیگر به ایران برنخواهد گشت!

بعد از این اتفاق تلاش ها برای متقاعد کردن میلیچ و دادن اطمینان به او از بابت امنیت در ایران از سوی باشگاه استقلال و نفراتی چون محمد نوری فر و علی کریمی آغاز شد.

با بازگشت شیخ دیاباته به ایران میلیچ که به تازگی پدر شده است، تا حدود زیادی در تصمیمش تجدید نظر کرد و با دادن اطمینان خاطر به همسرش اعلام کرد به زودی به ایران باز خواهد گشت.

میلیچ

به گزارش استقلال نیوز، دیشب محمد نوری فر مدیر رسانه ای باشگاه استقلال اعلام کرد که هروویه میلیچ تا ساعاتی دیگر وارد تهران خواهد شد. او امروز در تکمیل گفته هایش ساعت بازگشت میلیچ را حدود 14:00 امروز شنبه 28 دی ماه اعلام کرد.

این وینگر چپ پای کروات طبق اعلام کانال رسمی باشگاه استقلال در تلگرام از طریق فرودگاه امام وارد ایران شد که در ادامه عکسی از میلیچ در فرودگاه امام را می بینید:

میلیچ

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار