آرش رضاوند

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: فوتبالی بابرنامه انجام دادیم و در لحظات مهم بازی با تمرکز بالا فوتبال بازی کردیم.

                         

به گزارش استقلال نیوز، آرش رضاوند هافبک بازیساز تیم فوتبال استقلال در گفتوگو با تسنیم، با ابراز خرسندی از پیروزی پرگل تیمش برابر تراکتور، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

 

* برتری پرگل مقابل تراکتور؟

می‌دانستیم بازی سختی در تبریز داریم، چون آنها تیمی باکیفیت هستند که بازیکنانی خوب و کادری باتجربه دارند. البته تراکتور معمولاً تهاجمی فوتبال بازی می‌کند و در چنین شرایطی کار ما برای انجام کارهای تاکتیکی و حمله به دروازه حریف راحت‌تر می‌شود. وقتی تیمی به دفاع مطلق فکر می‌کند طبیعتاً کار سخت می‌شود، ولی سبک بازی تراکتور باعث شد تا برنامه‌های‌مان را پیاده کنیم.

* آیا فکر می‌کردی استقلال با چهار گل تراکتور را شکست بدهد؟

ما برای برد به تبریز رفته بودیم و خوشبختانه یک تیم پرمهره را شکست دادیم. بعد از گلی که تراکتور زد، بازگشت فوق‌العاد‌ه‌ای داشتیم و مهمترین دلیل برد استقلال این بود که تمرکزمان را از دست ندادیم. بازی در تبریز سختی‌های خاص خودش را دارد، ولی فوتبالی بابرنامه انجام دادیم و در لحظات مهم بازی با تمرکز بالا فوتبال بازی کردیم.

* نیمکت‌نشینی‌ و اینکه استقلال بعد از ورودت به زمین سه گل به ثمر رسید؟

من همیشه تابع تصمیم کادرفنی هستم و مهم این است که استقلال در زمین نتیجه بگیرد. خوشحالم که بعد از ورود من به زمین سه گل زدیم. البته این برد نتیجه تلاش همه‌ی بازیکنان بود که باانگیزه زیادی جنگیدند تا سه امتیازی مهم را در تبریز بگیریم.

* آیا استقلال در این فصل قهرمان خواهد شد؟

در حال حاضر صحبت از قهرمانی زود است، چون تا پایان لیگ خیلی فرصت داریم. مسئله مهم برای ما این است که خوب امتیاز بگیریم و بازی به بازی جلو برویم. تمرکز ما فعلاً روی نتیجه گرفتن است و تا پایان فصل ممکن است اتفاقات مختلفی رخ دهد. با این حال تنها هدف ما قهرمانی است و می‌خواهیم هواداران را خوشحال کنیم.

* بازی بعدی برابر صنعت نفت آبادان؟

با تیمی روبه‌رو می‌شویم که نتایج خوبی در این فصل گرفته است، با این حال ما میزبان هستیم و باید برنده از زمین بیرون بیاییم. گرفتن سه امتیاز این بازی می‌تواند موقعیت ما را در جدول بهتر کند.

 * جریان درگیری با فردی در هواپیما

من خیلی در جریان ماجرا نبودم، اما فکر می‌کنم یک نفر در هواپیما صحبت‌های توهین‌آمیزی را به زبان آورد که با یکی از بازیکنان تیم ما درگیری لفظی کوچکی پیدا کرد. البته مورد خاصی هم نبود ولی نمی‌دانم چرا برخی مشغول فیلم‌برداری از این ماجرا بودند، چون اتفاق خاصی رخ نداد و ما هم می‌گفتیم که فیلم‌برداری نکنند.متاسفانه چون شرایط تیم ما این روز‌ها خوب است برخی به دنبال ضربه‌زدن و ایجاد حواشی برای استقلال هستند. آن ماجرا فقط یک اتفاق ساده بود و نباید این همه به آن دامن زده می‌شد.

 اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته نهم لیگ برتر/ تراکتور سواری با شیخ؛ عبور از 1000 با چوبله های تبریزی!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار