حواشی دیدار استقلال و پارس جنوبی جم

هواداران استقلال همچون هفته های گذشته با وجود برتری مقابل حریف خود بازهم از مدیریت ضعیف فتحی گلایه کرده و با شعارهایی او را مورد عنایت قرار دادند!

                 

 به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال ایران و پارس جنوبی جم در ساعت 19:00 امروز جمعه (3 آبان 98) از هفته هشتم لیگ برتر فصل 1398/99 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهند شد که در ادامه حواشی دیدار دو تیم را می خوانید:

    

حواشی دیدار استقلال و پارس جنوبی جم

*‌ در دقیقه 22مسابقه استقلالی‌ها یاد و خاطره منصور پورحیدری را گرامی داشته و یک دقیقه بعد در دقیقه 23 آبی‌پوشان داریوش شجاعیان هافبک مصدوم این تیم را به شکلی جالب مورد حمایت قرار دادند.

* هنگامی که قائدی گل دوم استقلال را به ثمر رساند وی پیراهنی را به دوربین‌های تلویزیونی نشان داد که عکس داریوش شجاعیان روی آن حک شده بود. روی این پیراهن نوشته شده بود داریوش جان زودتر برگرد.

* تماشاگران تیم استقلال با هر گلی که تیم‌شان به ثمر می رسانند علیه امیرحسین فتحی شعار داده و خواستار جدایی وی از آبی‌پوشان می‌شوند. آنها روی گل اول و دوم تیم‌شان خوشحالی کرده و سپس با شعار فتحی حیا کن استقلال را رها کن از مدیرعامل باشگاه‌شان انتقاد کردند.

* تمامی نیمکت‌نشینان تیم فوتبال پارس جنوبی در بین دو نیمه مشغول گرم کردن شدند. از آن سو فرشید باقری نیز برای استقلال گرم کرد تا در صورت صلاحدید استراماچونی وارد زمین شود.

* در نیمه دوم، بازیکنان استقلال توپ را به دلیل مصدومیت یکی از بازیکنان به بیرون زدند، اما محمد نوری هافبک پارس جنوبی از بازگرداندن توپ به آنها خودداری کرد که همین مسئله شعار هواداران استقلال علیه نوری را به دنبال داشت.

* محمد نوری در بین دو نیمه با کاوه سوده پزشک تیم استقلال به گفت‌وگو پرداخت.

* در اواسط نیمه دوم تیم استقلال و پارس جنوبی برق استادیوم آزادی با قطعی مواجه شد و نکته جالب توجه اینجا بود که پروژکتورهای استادیوم آزادی همگی روشن بود و بازیکنان درون زمین بدون مشکل حضور داشتند. برق روی سکوها، جایگاه خبرنگاران  و همین طور تبلیغات الکتریکی و دیجیتال دور زمین با قطعی مواجه شده و به همین دلیل بازی متوقف شده است. همچنین اسکوربرد ورزشگاه آزادی با خاموشی مواجه شد و بازیکنان مجددا مشغول گرم کردن بدن‌های خود هستند. نکته جالب توجه اینجاست که از زمان حضور استراماچونی این دومین بار است که بازی‌های استقلال با قطعی برق مواجه می‌شود و اولین بار این اتقاق در دیدار استقلال با گل ریحان البرز در ورزشگاه انقلاب البرز رخ داده بود. مسئولان برگزاری بازی در پی رفع مشکل هستند و یکی دو بار نیز برق سکوها وصل و مجددا قطع شده است.

* پس از گذشت تقریبا 15 دقیقه مشکل برق ورزشگاه تاحدودی برطرف شد. البته یکی از پروژکتورها و اسکوردبورد هنوز برق ندارد. قطع و وصلی برق ورزشگاه نیز بسیار زیاد است و با این مشکلات بازی استقلال و پارس ادامه پیدا کرد.

* میلاد زکی‌پور در دقیقه 80 مصدوم شد و از زمین بیرون رفت. با توجه به انجام هر سه تعویض استقلال، شاگردان استراماچونی دقایق پایانی با 10 بازیکن پیگیری کردند.

* در دقایق پایانی توپ به دست عارف غلامی مدافع استقلال برخورد کرد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. همین مسئله اعتراض شدید نیمکت‌نشینان و همچنین فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی را به دنبال داشت.

* هواداران استقلال در پایان بازی اقدام به جمع‌آوری زباله کردند.

* هواداران استقلال با وجود پیروزی تیم‌شان همچنان در پایان مسابقه همچنان علیه فتحی مدیرعامل تیم‌شان شعار سر دادند.

* بازیکنان پارس جنوبی که به شدت نسبت به عملکرد داور ناراضی بودند پس از پایان بازی به سمت او رفتند و اعتراض‌شان را ادامه دادند. فراز کمالوند سرمربی پارس نیز با ورود به زمین مسابقه بازیکنانش را همراهی کرد و حدود یک دقیقه با مهدوی صحبت کرد.

* هواداران پارس جنوبی جم که به شدت از شکست تیم‌شان مقابل استقلال ناراحت بودند منتظر حضور بازیکنان‌شان بودند اما بازیکنان پارس بدون اعتنا به تماشاگران‌شان زمین بازی را ترک کردند که ناراحتی و عصبانیت آنها را مضاعف کرد.

* تعدادی از بازیکنان استقلال بعد از پایان بازی به سمت تماشاگران حاضر در ورزشگاه رفتند و از حمایت آنها تشکر کردند.

* دیدار تیم‌های استقلال و پارس جنوبی با 2 گل به سود آبی‌پوشان به پایان رسید.

  اخبار استقلال

         


مطالب مرتبط:

هفته هشتم لیگ برتر/ آتش استقلال پارس جم را هم سوزاند؛ توهم حرفه‌ای‌ بودن با قطع برق در آزادی!

هفته هشتم لیگ برتر/ حواشی پیش از دیدار استقلال و پارس جم: شعار علیه فتحی و خرابی مجدد دستگاه بارکُدخوان!

دیدگاه‌ها  
سهیل
0 #1 سهیل 1398-08-04 12:14
فتحی واقعا مرزهای ..... جابجا کرده اقا یک نفر از هواداران تو و سلطانی فر قبول ندارن واقعا برو.ملیجک ناظمی ساکت شده است.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار