ایمان عالمی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: جوانان استقلال دیگر همچون گذشته بی تجربه نیستند و حالا به خودباوری رسیده اند و می توانند به تیمشان کمک کنند.

            

 به گزارش استقلال نیوز، ایمان عالمی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با مهر، در خصوص شرایط استقلال پس از برتری مقابل سایپا و پیش بینی عملکرد استقلال در ادامه فصل،صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

 

* جوانان استقلال به خودباوری رسیده اند

شرایط استقلال روز به روز بهتر می‌شود، جوانان این تیم به خودباوری رسیده‌اند، بازی‌های خوبی از خود به نمایش می‌گذارند و استقلال در مجموع روند رو به رشدی را در پیش گرفته است.بازیکنان جوان استقلال می‌توانند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند، امثال سجاد آقایی در تیم‌های پایه استقلال زیاد وجود دارد که اگر به آنها بها دهیم، مطمئناً از خریدهای گران‌قیمت دوری خواهیم کرد و می‌توانیم به جوانان خودمان اعتماد کرده و مزد اعتماد را بگیریم.

* در خط دفاع استقلال همچنان ضعف وجود دارد

درست است که آبی‌پوشان برابر سایپا گلی دریافت نکرده‌اند اما هنوز ساختار دفاعی استقلال، شکل اصلی‌ خود را به دست نیاورده و ناهماهنگی وجود دارد.در خط دفاع ضعف‌هایی وجود دارد که باید هر چه زودتر برطرف شود. به طور مثال، غلامی عملکرد خوبی مقابل سایپا داشت اما در برگشت‌ها ضعیف بود. شاید یکی از دلایلی که استراماچونی خیلی به بازی هجومی تأکید دارد، این است که خط دفاعی‌اش فشار کمتری را تحمل و بتواند با آرامش بیشتری کار کند.

* نگران وضعیت سید حسین حسینی هستم

حسین حسینی در دو بازی گذشته گلی دریافت نکرد. ما نگران این دروازه‌بان جوان هستیم زیرا این‌ روزها در استقلال تنهاست و رقیب جدی ندارد که انگیزه‌های بیشتری پیدا کند. اگرچه حسینی دروازه‌بان باتجربه‌ای است اما وقتی تنها باشد، انگیزه‌اش را از دست می‌دهد؛ امیدوارم با همه این شرایط او صلابت گذشته را داشته باشد.

* زدن چهار گل به سایپا اتفاقی نیست

استقلال مقابل سایپا بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت، زدن چهار گل اتفاقی نیست، چرا که این تیم باید مقابل پارس جنوبی همین روند را ادامه دهد. پارس جنوبی حریف سختی برای استقلال خواهد بود، چون این تیم نمی‌خواهد بازنده از زمین خارج شود بنابراین شاید بیش از توانش بازی کند تا بتواند از استقلال امتیاز بگیرد. من بر این باورم که این بازی‌ هم می‌تواند یکی از دیدارهای خوب لیگ ما باشد.

* سپاهان و تراکتور شانس اول قهرمانی هستند

هر دو تیم سپاهان و تراکتور شروع خوبی دارند، سپاهان با قلعه‌نویی شرایط خوبی پیدا کرده، ساختار تیم حرفه‌ای است و می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی قهرمانی باشد البته هنوز زود است که کسی بخواهد در مورد قهرمان این فصل صحبت کند اما اگر تیم‌هایی چون استقلال، پرسپولیس و شهرخودرو تلاش بیشتری داشته باشند، می‌توانند گزینه‌های دیگر قهرمانی در لیگ باشند.

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

هفته هفتم لیگ برتر/ غول خفته بیدار شد؛ استقلال در شهر قدس سایپا را 4تایی کرد!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار