حواشی پیش از دیدار گل ریحان و استقلال

حدود 5 هزار نفر از طرفداران تیم‌های استقلال و گل ریحان در ورزشگاه انقلاب کرج حضور پیدا کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های گل ریحان البرز و استقلال تهران در ساعت 18:15 امروز دوشنبه(8 مهر 98) از مرحله یک شانزدهم جام حذفی فصل 1398/99 در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهند شد که در ادامه حواشی پیش از بازی این دو تیم را می خوانید:

  

* در شرایطی که خبرنگاران رسانه‌های گروهی قصد دارند وارد مجموعه شوند، از ورود خودروهای آنها ممانعت به عمل می‌آید. این در شرایطی است که تعدادی از خبرنگاران رسانه‌های گروهی از تهران خود را به کرج رساندند و از ورود خودروهای آنها ممانعت به عمل آمده و به آنها اعلام شده پارکینگ مجموعه پر شده است.

حواشی پیش از دیدار گل ریحان و استقلال

* در شرایطی که کادر پزشکی تیم استقلال تجهیزات پزشکی این تیم را حمل می‌کرد و قصد ورود به داخل مجموعه را داشت، از ورود خودروی حمل تجهیزات پزشکی استقلال هم ممانعت به عمل آمده و با اعتراض مسئولان این تیم مواجه شده است.

* طرفداران تیم فوتبال استقلال با پرچم‌های آبی در حال ورود به ورزشگاه هستند و این در حالی است که طرفداران گل ریحان و تعدادی از هواداران پرسپولیس با پرچم قرمز وارد استادیوم شدند.

* با توجه به اینکه بلیت‌فروشی مسابقه به صورت دستی انجام می‌شود، پشت گیت‌های استادیوم انقلاب کرج شلوغ است و هواداران دو تیم مشغول تهیه بلیت هستند.

* حدود 5 هزار تماشاگر علاقمند به دو تیم در ورزشگاه حضور دارند که البته بیشتر سکوها به هواداران تیم استقلال اختصاص دارد.

* هنگامی که بازیکنان تیم استقلال وارد زمین شدند مورد تشویق هواداران این تیم قرار گرفته و آنها نیز به ابراز احساسات طرفدارانشان پاسخ دادند.

* هواداران تیم گل ریحان با لباس و پرچم قرمز در ضلع جنوبی ورزشگاه مستقر شده‌اند.

* تعدادی از هواداران کرجی  پرچم بزرگی را روی سکوها نصب کرده‌اند که روی آن نوشته شده السلام علیک یا قمر بنی‌هاشم.

* هنگامی که آمبولانس‌ها برای استقرار در پشت دروازه وارد ورزشگاه شدند راننده یکی از این آمبولانس‌ها به میانه زمین دوید و به سمت حسین حسینی رفت و با وی عکس یادگاری گرفت. گلر  استقلال همچنین با فرشاد فلاحت‌زاده نیز به خوش و بش پرداخت.

* وحید هاشمیان دستیار ویلموتس در ورزشگاه حضور دارد. هاشمیان برای حضور در ورزشگاه  یک دور دور  استادیوم چرخید و درنهایت با معرفی افراد متفرقه که عنوان کردند وی مربی تیم ملی است وارد ورزشگاه شد.

* جایگاه ویژه استادیوم انقلاب کرج از افراد متفرقه پر شده و با وجود اینکه جایگاه خبرنگاران این استادیوم مجهز به اینترنت است اما خبرنگاران به دلیل تمیز نبودن صندلی‌ها به بیرون از جایگاه رفته و در روی سکوها نشستند.

* بازیکنان نیمکت نشین استقلال که رضا آذری، شاهین طاهرخانی، مسعود ریگی، میلیچ، حسین پورحمیدی و آرش رضاوند هستند در کنار بازیکنان اصلی مشغول کار با توپ بوده و در برنامه‌های تاکتیکی پیش از بازی شرکت کردند.

* اطراف زمین چمن استادیوم انقلاب به شدت شلوغ است و افراد متفرقه زیادی در کنار زمین حضور دارند.

* دیدار دو تیم از ساعت 18:15 آغاز شد.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار