حسین پورحمیدی

دروازبان جدید تیم فوتبال استقلال گفت: قرار بود به گل گهر بروم که با پیشنهاد استقلال روبه رو شدم و گفتم قطعا استقلال خیلی جای بهتری برای آینده من هست.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسین پورحمیدی دروزاه‌بان جدید تیم فوتبال استقلال در گفتوگو با سایت رسمی باشگاه، در خصوص پیوستن به استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

خدا را شکر می‌کنم که امروز در استقلال هستم

از بچگی استقلال را دوست دارم. خدا را شکر می‌کنم که امروز در استقلال هستم. قرار بود به گل گهر بروم که با پیشنهاد استقلال روبه رو شدم و گفتم قطعا استقلال خیلی جای بهتری برای آینده من هست. از حضور در اینجا خیلی خوشحالم.

از حضور در استقلال احساس بسیار خوبی دارم

در تمرین اولی که با استقلال داشتم، همه چیز عالی بود. انگار دو سال بود که استقلال هستم. همه با من صمیمی بودند و حس می‌کردم در خانه خودم هستم. با سید حسین حسینی و مهدی نوراللهی همان جلسه اول رفیق شدیم و اصلا احساس غریبگی نداشتم. از کادرفنی و مدیریتی استقلال متشکرم که گذاشتند به این تیم بزرگ بپیوندم. واقعا از حضور در استقلال احساس بسیار خوبی دارم.

* 9 سال در استقلال خوزستان بودم

من 9 سال در استقلال خوزستان بودم. چهار سال اخیر در تیم بزرگسالان بودم. بیشتر بازی‌هایم برای استقلال خوزستان را فصل گذشته انجام دادم و شانزده بار درون دروازه ایستادم.

* تلاش می کنیم تا هواداران خوشحال باشند

به هواداران عزیز می‌گویم که به استقلال آمدم تا به تیم بزرگ استقلال کمک کنم. ان‌شاءالله بدون حاشیه با کمک سایر بازیکنان تلاش می‌کنیم تا هواداران خوشحال باشند.

 اخبار استقلال

    

 


 مطالب مرتبط:

پورحمیدی استقلالی شد؛ آخرین خرید فصل آبی پوشان؟!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار