آرش برهانی

مهاجم پیشین استقلال گفت: من به آینده استقلال با هدایت استراماچونی بسیار امیدوارم و مطمئنم استقلال امسال یکی از شانس های قهرمانی است. 

 

به گزارش استقلال نیوز، آرش برهانی مهاجم پیشین و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با ایلنا در خصوص شرایط استقلال در این فصل و حضور استراماچونی بر روی نیمکت استقلال صحبت‌های کرد که در ادامه می خوانید:

* شرایط استقلال خوب است

فکر می‌کنم استقلال شرایط خوبی دارد. آنها بازیهای دوستانه خوبی را برگزار کردند و فکر می‌کنم قبل از شروع لیگ به هماهنگی خوبی هم دست پیدا کنند.

* بازیکنان خوبی جذب استقلال شده‌اند

این را باید بگویم که بازیکنان خوبی جذب استقلال شده‌اند البته این را هم در نظر بگیرید شرایط استقلال و پرسپولیس با تیم‌های دیگر فرق می‌کند. هوادار اینجا انتظار دارد و بازیکن همیشه باید در بهترین شرایط باشد. امیدوارم این بازیکنان بتوانند انتظارات هواداران جلب کنند.

* تبریزی امسال بسیار آماده است

استقلال در بازیهای دوستانه‌اش گلهای فراوانی را به ثمر رسانده که بیشتر آنها را مهاجمان زده‌اند. مرتضی تبریزی در بازیهای دوستانه نشان داده که امسال خیلی سرحال است و می‌تواند در صورت نیاز کادر فنی، بسیاری از مشکلات خط حمله را حل کند. دیاباته هم انطور که شنیده‌ام بازیکن باکیفیتی است. درست است که الان دچار مصدومیت است ولی شنیده‌ام به بازیهای ابتدایی لیگ برتر می‌رسد. زوج این دو بازیکن می‌تواند در خط حمله گره‌گشای آبی‌ها باشد. به خصوص تبریزی که می‌خواهد امسال خودش را نشان بدهد.

* قرعه خوبی نصیب استقلال شده است

در مورد قرعه کشیس لیگ برتر باید بگویم که در سه هفته اول قرعه خوبی نصیب استقلال شده است. آنها با تیم‌هایی بازی دارند که فصل گذشته در لیگ تیم‌های متوسط جدول بودند و استقلال می‌تواند از همان ابتدا به دنبال پیروزی و حضور در جمع مدعیان باشد. به نظر من وقتی یک تیم می‌خواهد قهرمان شود باید از همان ابتدا به فکر پیروزی باشد.

* استقلال برای دربی حرف های زیادی دارد

گرچه صحبت کردن در مورد دربی هنوز زود است زیرا هنوز بازیها شروع نشده اما مطمئنم استقلال می‌تواند در دربی حرفهایی برای گفتن داشته باشد زیرا یک مربی حرفه‌ای به نام استراماچونی به این تیم آمده که کارش را بلد است.

* به آینده استقلال امیدوارم

ستراماچونی در تیم‌های مطرحی مربیگری کرده و می‌تواند استقلال را قهرمان کند. به شخصه من به آینده استقلال خیلی امیدوار هستم.

 

 
مطالب مرتبط:
 
 
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار