هروویه میلیچ

بازیکن کروات تیم استقلال که قرار بود امروز در تست های پزشکی این تیم شرکت کند به تهران نرسیده از ایران خارج شد!  

 

به گزارش استقلال نیوز،هروویه میلیچ، مدافع چپ سابق تیم‌های فیورنتینا و ناپولی که مدنظر باشگاه استقلال بود، به ایران آمد تا در تست‌های پزشکی شرکت کند، اما در فرودگاه امام خمینی (ره) با مشکلاتی روبه‌رو و مجبور به گرفتن بلیت برای بازگشت به کشورش شد.

میلیچ خرید استقلال

در ادامه این رفتار عجیب مسئولین باشگاه استقلال خبری توسط چند خبرگزاری داخلی و خارجی منتشر شد مبنی بر استعفا یا کنارگیری استراماچونی از سرمربیگری استقلال به دلیل ناراحتی از عدم جذب بازیکنان مورد نیاز و انتشار قرارداد بازیکنان که باعث ناراحتی و عصبانیت هواداران استقلال شد. 

با گذشت ساعتی از خبر استعفای احتمالی استراماچونی با فشار شدید هواداران استقلال، مدیر عامل این باشگاه پس از ساعتی بی خیالی جوابگو هواداران و اصحاب رسانه شد.

فتحی

ایشان در مصاحبه ای با بخش ورزشی شبکه سوم سیما اعلام کرد:

چهارشنبه شب و در واقع بامداد پنجشنبه هفته گذشته با سرمربی تیم برای جذب این بازیکن به توافق رسیدیم. از صبح پنجشنبه مقدمات تهیه ویزا و بلیت برای این بازیکن را آغاز کردیم. با توجه به تعطیلی روزهای پنجشنبه و جمعه، روز شنبه با فدراسیون مکاتبه کردیم و حتی غیرمکتوب هم پیگیر بودیم تا مشکلاتی که الان به وجود آمده، برای این بازیکن و ایجنتش به وجود نیاید.شنبه شب یکی از ایجنت‌های این بازیکن از اسپانیا وارد تهران شدند و یکشنبه جلسه خوبی در باشگاه با او برگزار کردیم. در کلیات قرارداد با هم به توافق رسیدیم و شرایط برای قرارداد هم آماده شد. عصر روز گذشته باید میلیچ و دیگر ایجنت او وارد تهران می‌شدند. متأسفانه به دلیل اینکه نامه‌ای از فدراسیون به نهاد مربوطه در فرودگاه نرسیده بود، این 2 نفر نتوانستند وارد تهران شوند. به همین دلیل آنها با هماهنگی باشگاه استقلال به دوبی رفتند و فردا یا پس فردا بعد از صدور ویزا به ایران باز می‌گردند. ان‌شاءالله هم این بازیکن و هم یک بازیکن دیگر در پست هافبک دفاعی که مدنظر سرمربی تیم بوده، جذب خواهند شد. تاکنون تمام گزینه‌های مدنظر سرمربی تیم جذب شده‌اند و با هماهنگی بین من و سرمربی تیم در حال رایزنی با سایر گزینه‌ها هستیم. در ابتدا باید بگویم همه گزینه‌های سرمربی تیم جذب شده‌اند. متأسفانه اخبار مربوط به انصراف استراماچونی از هدایت استقلال فقط گمانه‌زنی است. از هواداران می‌خواهم به این حاشیه‌ها توجه نکنند. استقلال در حال سپری کردن دوران خوبی است و کسانی که دوست ندارند آرامش استقلال را ببینند، از طریق فضای مجازی دست به چنین کارهایی می‌زنند. قبلا هم گفتیم که باشگاه از طریق مجاری قانونی این موارد را پیگیری می‌کند. ما برای حضور قدرتمند در لیگ برتر بستر را فراهم کرده‌ایم. وی در پایان عنوان کرد: قطعا استعفای استراماچونی را تکذیب می‌کنم و هماهنگی کاملی بین من و ایشان وجود دارد.

photo 2019 07 18 23 15 58

در ادامه باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای موارد فوق را رسما اعلام کرد که در ادامه می خوانید:

هروویه میلیچ، مدافع موردنظر باشگاه استقلال ظرف 48 ساعت آینده جهت شرکت در تست پزشکی و عقد قرارداد وارد تهران خواهد شد. کادرفنی تیم استقلال چهارشنبه شب گذشته درخواست خود را رسماً جهت حضور هروویه میلیچ و دو ایجنت ایشان به باشگاه استقلال اعلام کرد. کادرفنی به دلیل مراحل آماده‌سازی بازیکن اصرار داشت که این سفر با پرواز مستقیم بلگراد به تهران انجام شود که این پرواز فقط هفته‌ای یک بار برقرار است. به همین خاطر باشگاه استقلال فرصت کافی جهت گذراندن مراحل اداری اخذ روادید را نداشت. عصر شنبه، اولین ایجنت میلیچ وارد تهران شد. روادید ایشان با رایزنی‌های مختلف و همکاری مسئولان ذی‌ربط صادر شد و با ایشان یکشنبه صبح در دفتر باشگاه جلسه‌اى درباره انعقاد قرارداد برگزار و با هماهنگی‌هاى بعمل آمده بین مدیرعامل باشگاه و سرمربى و همچنین مدیر برنامه بازیکن کلیات و تمامى شرایط قرارداد مورد توافق قرار گرفت و مقرر شد بعد از ورود بازیکن و تأییدیه پزشکى، قرارداد نهایى امضا و مبادله شود. جهت حضور دو میهمان دیگر، مراحل اداری پیگیری شد، اما بدون تردید فرصت کافی جهت نامه‌نگاری‌ها وجود نداشت و نامه‌نگاری اداری تا مرحله دبیرکل فدراسیون پیش رفت و متوقف شد. به همین دلیل باشگاه مجدداً رایزنی‌های مختلف را در پیش گرفت. با توجه به ورود میهمانان باشگاه استقلال به تهران در ساعت 16:15 روز گذشته، اعضای گروه تشریفات باشگاه جهت استقبال و پیگیری به فرودگاه امام خمینی (ره) اعزام شدند، اما متأسفانه پس از ساعت‌ها رایزنی و تلاش، تماس‌های مختلف از طرف وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور خارجه با مسئولان مربوطه در فرودگاه امام خمینی (ره) روادید دو میهمان باشگاه استقلال صادر نشد! مسئول نهاد مستقر در فرودگاه تنها در شرایطی حاضر به صدور روادید بود که نامه مکتوب به دست ایشان برسد، اما به دلیل کمبود وقت و ساعت‌های تعطیلی این کار امکان‌پذیر نبود. در نهایت پس از گفت‌وگوی باشگاه با میهمانان خارجی مقرر شد که آنها با هزینه باشگاه استقلال به دبی سفر کنند و ظرف 48 ساعت آینده پس از صدور روادید وارد تهران شوند.

اسماعیل خیلی زاده

در ادامه روز پر از خبر باشگاه استقلال، اسماعیل خلیل زاده در گفتگو با تسنیم به اخبار و شرایط پیش آمده واکنش نشان داد.

خبر استعفای استراماچونی شایعه است، چون نه نامه‌ای به باشگاه داده و نه حرفی از استعفا زده است. احتمال دارد یکسری ناراحتی داشته باشد، اما هنوز به باشگاه منتقل نشده است. آقای امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه پیگیر این موضوع است تا بدانیم این حواشی از کجا نشات گرفته است.با توجه به اینکه استقلال یکی دو ماهی بود تمریناتش را با آرامش پیگیری می‌کرد، دست‌هایی در کار است تا تیم وارد حاشیه شود، اما به راحتی اجازه این کار را به حاشیه‌سازان نمی‌دهیم. طرح و انتشار چنین شایعات بی‌اساسی که زمینه‌ساز ناراحتی هواداران می‌شود، کار درستی نیست. من با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم و گفت استراماچونی هیچ حرفی از استعفا نزده یا نامه کتبی به باشگاه نداده است.

به گزارش استقلال نیوز، هواداران باشگاه استقلال به اخبار تلخ در روزهای عید عادت کرده اند. امیدواریم مشکل سرمربی استقلال و بازیکنان مدنظرش حل و فصل شده تا استقلال به ساحل آرامش برسد. 

اخبار استقلال


 

مطالب مرتبط:

با اعلام امیرحسین فتحی/ مدافع چپ کروات یکشنبه وارد ایران می شود!

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار