محکومیت حمله به خطیر

باشگاه استقلال در واکنش توهین یکی از مجریان لمپن صدا و سیما به لوگوی باشگاه استقلال رسما همکاری خود را با این نهاد قطع کرد. 

 

به گزارش استقلال نیوز، در برنامه امروز (شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸) سلام،صبح بخیر" یکی از مجریان گستاخ و لمپن با رفتاری دور از اخلاق رسانه ای به لوگوی باشگاه استقلال اهانت کرد که باعث آزردگی و ناراحتی میلیون ها هوادار استقلال شد.

باشگاه استقلال بلافاصله با انتشار بیانیه ای رسما موضع خود را اعلام کرد که در ادامه می خوانید:

باشگاه استقلال مراتب اعتراض شدید خود را نسبت به رفتار توهین‌آمیز مجری برنامه صبحگاهی شبکه سه اعلام می‌نماید.
در شرایطی که صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با پول مردم اداره می‌شود و باید به مردم و علایقشان احترام بگذارد، متاسفانه یکی از مجریان این سازمان در یک برنامه تلویزیونی به طور آشکار و مستقیم به باشگاه استقلال و نشان رسمی آن اهانت کرده است.
باتوجه به سابقه این رفتارهای سخیف توسط مجریان مختلف تلویزیونی، باشگاه استقلال تا زمان عذرخواهی رسمی سازمان صداوسیما همکاری خود را با این سازمان «قطع» خواهد کرد.
بدون تردید مجموعه هواداران، پیشکسوتان و حامیان رسانه‌ای این باشگاه به دلیل احترام به نام و نشان استقلال بزرگ، باشگاه را در این راه همراهی خواهند کرد.

به گزارش استقلال نیوز، البته این برای نخستین بار نیست که در صدا و سیما چنین رفتاری صورت می گیرد و متاسفانه هربار چنین گستاخی های با کدخدامنشی حل و فصل شده و احساسات میلیون ها هوادار استقلال نادیده گرفته می شود.

در سالهای گذشته رفتارهای دور از اخلاق صدا و سیما در حق میلیون ها هوادار استقلال به همگان ثابت شده است.

از باشگاه استقلال انتظار داریم برای یک بار جلوی چنین رفتاری ایستادگی کنند و مانع تکرار چنین بی حرمتی شوند.   

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
تاج
0 #1 تاج 1398-05-12 16:13
بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، رئیس صدا و سیما توسط رهبر ایران انتخاب می‌شود. این سازمان که پیش از انقلاب ۱۳۵۷ سازمان رادیو و تلویزیون ملی ایران نامیده می‌شد، آن‌زمان هم به شکل حکومتی اداره می‌شد. ;-)
نقل قول کردن
Javan
0 #2 Javan 1398-05-13 01:41
به نقل از تاج:
بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، رئیس صدا و سیما توسط رهبر ایران انتخاب می‌شود. این سازمان که پیش از انقلاب ۱۳۵۷ سازمان رادیو و تلویزیون ملی ایران نامیده می‌شد، آن‌زمان هم به شکل حکومتی اداره می‌شد. ;-)

چه ربطی داره هرکس تو این صدا و سیما یا مملکت یه غلطی بکنه اول خودش مسئول بعد رییس مافوقش، کارگردان و مدیر شبکه باید پاسخگو باشن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار