آرمین سهرابیان

مدافع استقلال گفت: من می‌توانم هم در دفاع وسط و هم در دفاع چپ بازی کنم اما این موضوع بستگی به نظر سرمربی دارد که در چه پستی از من استفاده کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، آرمین سهرابیان مدافع استقلال در گفتگو با خبرگزاری تسنیم درباره شرایط این تیم، تمرینات آماده‌سازی آبی‌پوشان و.. صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

 

* تمرینات زیر نظر آندره‌آ استراماچونی چطور بوده است؟

خیلی خوب تمرین می‌کنیم. صبح‌ها روی آمادگی بدنی کار می‌کنیم و بعدازظهرها روی کارهای تاکتیکی. طی دو سه سالی که در استقلال حضور داشته‌ام همیشه تمرینات پیش‌فصل را دیر شروع می‌کردیم و نیم‌فصل اول را از دست می‌دادیم، اما امسال زود استارت زدیم. دیگر نمی‌خواهیم اتفاقات چند فصل اخیر تکرار شود.

* در تمرینات استقلال چهره‌های جوانی مثل تو، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، فرشید اسماعیلی و.. را می‌بینیم و خبری از بازیکنان باتجربه نیست. این مسئله به ضرر استقلال تمام می‌شود یا به سود این تیم؟

من نمی‌توانم در این باره نظر بدهم، اما بازیکنان جوان حتماً قابلیت‌هایی داشته‌اند که به استقلال آمده‌اند. بازیکنان جوان این روزها تمرینات خوبی را انجام می‌دهند و قصد دارند توانایی‌های‌شان را به کادر فنی و هواداران استقلال نشان دهند. کافی است به عملکرد بازیکنان جوان در دو سه سال اخیر توجه کنید که چه کیفیتی از خودشان نشان داده‌اند. اگر به بازیکنان جوان اعتماد شود، با گذشت چند بازی با شرایط تیم آشنا شده و عملکردشان بهتر خواهد شد.

* روی صحبتت با هواداران است؟

هواداران استقلال همیشه از بازیکنان جوان حمایت کرده‌اند، مثل تمرین روز گذشته که باید از آنها تشکر کنیم. امسال از هواداران می‌خواهیم با توجه به حضور بازیکنان جوان، بیشتر از گذشته به آنها اعتماد کنند. در تیم فعلی، تنها یکی دو بازیکن بالای 30 سال هستند. برای مثال فرشید اسماعیلی هم‌سن و سال ما بود که به استقلال آمد و الان ستاره تیم محسوب می‌شود. هواداران دندان روی جگر گذاشته و صبوری به خرج دهند و بدانند بازیکنان جوان، ستاره‌های آینده استقلال هستند.

آرمین سهرابیان

* به نسبت فصل گذشته چه اهدافی داری؟

امسال تمریناتم بیشتر از گذشته بوده است و می‌خواهم عملکردی به مراتب بهتر از پارسال داشته باشم و دوباره به تیم ملی دعوت شوم. امسال باید خوب دیده شوم و هدف اصلی‌ام دعوت به تیم ملی و در آینده لژیونر شدن است.

* کارلوس کی‌روش به بازیکنان چند پُسته علاقه داشت و به همین دلیل در چند مقطع به تیم ملی دعوت شدی. آیا این مسئله امثال می‌تواند به تو کمک کند تا توسط ویلموتس به تیم ملی دعوت شوی؟

دو پسته بودن برای فوتبالیست فاکتور خوب محسوب می‌شود. من می‌توانم دفاع وسط و دفاع چپ بازی کنم. فصل گذشته در هر پستی به میدان رفتم، تلاشم این بود به استقلال کمک کنم. در هر پستی بخواهند بازی می‌کنم، اما این موضوع بستگی به نظر سرمربی دارد. امیدوارم چند پسته بودن بتواند به من هم کمک کند.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
تاج
+1 #1 تاج 1398-04-13 17:17
تا گوساله گاو شود، دل صاحبش آب شود ...
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار