بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال باید تا حد امکان مشکلات سخت‌افزاری را هم برطرف کند. 

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلالدر گفتوگو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص انتخاب استراماچونی به‌عنوان سرمربی جدید استقلال و اینکه یا این مربی می‌تواند در این تیم موفق باشد،صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* استراماچونی می تواند در استقلال موفق باشد؟

در این مورد باید صبر کرد و زمان نشان می‌دهد که عملکرد استراماچونی در استقلال چگونه خواهد بود. هنوز آشنایی زیادی با سبک مربی و تفکرات این مربی ایتالیایی نداریم اما وقتی یک مربی حتی سه روز هم در باشگاه اینترمیلان مربیگری کرده باشد، قطعا مربی خوبی است.

* وضعیت استقلال در فصل نقل و انتقالات؟

اعتقاد من این است که استقلال باید در فصل نقل و انتقالات بهترین بازیکنان را جذب کرده و نقاط ضعف خودش را برطرف کند، در ضمن حفظ بازیکنان تاثیرگذار هم بسیار مهم است. استقلال باید یک تیم خوب در اختیار استراماچونی قرار دهد و این مربی نیاز به بازیکنانی باکیفیت دارد، در ضمن باشگاه استقلال باید تا حد امکان مشکلات سخت‌افزاری را هم برطرف کند. امیدوارم برای فصل جدید تیم خوبی بسته شود.

* جدایی زودهنگام پیروز قربانی و اینکه گفته می‌شود استراماچونی نیاز به مربی تکنیکال نداشت؟

نمی‌دانم دلیل جدایی پیروز چه بود که این مربی در فاصله یک روز آمد و جدا شد. قربانی یک مربی جوان است که می توانست در استقلال و در کنار استراماچونی تجربیاتش را بالاتر ببرد. یک یا دو مربی جوان ایرانی که از سرمایه‌های استقلال هستند، باید در کادر فنی این تیم حضور داشته باشند. آینده مربیگری استقلال همین جوان‌ها هستند و قرار نیست استقلال همیشه مربی خارجی داشته باشد.

    

 اخبار تیم استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار