آندره‌آ استراماچونی

باشگاه استقلال اعلام کرد آندره استراماچونی سرمربی جدید این تیم چند هفته بازیکنان استقلال را زیر نظر داشته است.

 

 به گزارش استقلال نیوز، آندرهآ استراماچونی امروز با اعلام رسمی مدیرعامل باشگاه استقلال به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال این تیم انتخاب شد.

باشگاه استقلال اعلام کرد که استراماچونی از چند هفته پیش بازیکنان استقلال را زیر نظر داشته است و سوابق این مربی ایتالیایی را به این شکل منتشر کرد:

آندره استراماچونی متولد ۱۹ دی ۱۳۵۴ در شهر رم است. او فوتبال خودش را از تیم جوانان بلونیا آغاز کرد اما در همان ابتدا به دلیل یک مصدومیت جدی از ناحیه زانو مجبور شد تا فوتبال را به عنوان بازیکن کنار بگذارد.

پس از این اتفاق استراماچونی تصمیم گرفت تا به تحصیل بپردازد و نهایتاً در رشته حقوق دانشگاه سپینزا شهر رم (بزرگترین دانشگاه ایتالیا) فارغ التحصیل شد. او بعد از اینکه نتوانست به عنوان بازیکن، فعالیت فوتبالی داشته باشد تصمیم گرفت تا وارد عرصه مربیگری شود و کارش را با تیم‌های آماتور آغاز کند. در ۲۵ سالگی موفق شد به همراه تیم "آز اسپورت رم" قهرمانی استانی را کسب کند و بعد از آن به عنوان سرمربی تیم "رُمولِئا" انتخاب شد. استراماچونی خیلی زود و در سن ۲۷ سالگی موفق به کسب اولین مدرک مربیگری خود شد.

در سال ۲۰۰۵ او تصمیم گرفت تا از "رُمولِئا" جدا شود و به کادر فنی تیم جوانان رم اضافه شود. او در رم موفق شد تا به عنوان کمک مربی دو قهرمانی در رقابت‌های کشوری جووانیسیمی (۲۰۰۷) و کشوری آلیوی (۲۰۱۰) کسب کند. در سال ۲۰۰۹ استراماچونی مدرک A یوفا را کسب کرد و بعد از آن در سال ۲۰۱۱ جانشین "فلوویو پیا" و به عنوان سرمربی تیم جوانان اینترمیلان انتخاب شد. استراماچونی در آنجا موفق شد در فینال رقابت‌های اروپایی نکستجن، آژاکس را شکست دهد و مقام قهرمانی را کسب کند.

در سال ۲۰۱۲ با اخراج کلودیو رانیری از اینترمیلان، استراماچونی به عنوان سرمربی اینتر انتخاب شد. یکی از بهترین لحظات او به همراه اینتر پیروزی ۳-۱ مقابل یوونتوس (قهرمان آن دوره) بوده است. اینتر که در آن هفته‌ها فرم خوبی داشت، مقابل یوونتوسی قرار می‌گرفت که با رکورد ۴۹ بازی بدون باخت وارد زمین می‌شد. یووه در نیمه اول با یک گل پیروز شد اما اینتر در نیمه دوم با دو گل از میلیتو و یک گل از پالاسیو موفق شد تا یک کامبک رویایی را مقابل یوونتوس کسب کند تا بانوی پیر بعد از ۱۴ ماه متحمل شکست شود.

استقلال بعد از اینترمیلان، اودنیزه، پاناتیناکوس و اسپارتا پراگ، پنجمین تیمی است که آندره‌آ استراماچونی هدایت آنرا به عهده دارد. سیستم مورد علاقه او ۱-۳-۲-۴ است. یکی دیگر از نکات مثبت او تمایلش به فوتبال تهاجمی است که می‌تواند ترکیب خوبی به همراه استقلالی شود که امسال تعداد گل‌های کمی خورده بود. او مربی بسیار منضبطی است و از هفته‌های گذشته به خوبی بازیکنان استقلال را زیرنظر داشته و با برنامه‌ریزی‌های که در این مدت برای هرکدام از بازیکنان و به صورت کلی برای تیم استقلال داشته، آماده است تا فصل جدید را با قدرت آغاز کند.

 

 اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

اولین واکنش استراماچونی بعد از امضای قرارداد با استقلال/ فرصت با پرستیژی نصیبم شد

انتظار به پایان رسید؛ آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال شد!

ادعای خبرگزاری تسنیم: استراماچونی با استقلال دو ساله بست!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار