احمد سعادتمند

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: تا شنبه به استراماچونی فرصت می دهیم و پس از آن با گزینه‌های دوم و سوم مذاکره می‌کنیم.

 

 به گزارش استقلال نیوز، احمد سعادتمند رئیس هیات مدیره استقلال در خصوص صحبت هایی که  در رسانه ها پیرامون حضور سرمربی ایتالیایی و تاخیر در حضور وی در ایران، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* پروسه حضور مربی در استقلال طولانی شده است

بر اساس اظهارات و تلاش‌های کمیته فنی و همچنین مذاکرات فراوان فتحی با این مربی، فرصت خوبی ایجاد شد که استراماچونی به ایران بیاید و کارش را شروع کند. به نظر من این پروسه مقداری طولانی شده و بر اساس اساسنامه باشگاه باید بگویم هیات مدیره نقشی در انتخاب سرمربی ندارد اما با توجه به شرح وظایفی که برای مدیرعامل محترم تعریف شده مذاکرات فتحی و خطیر با این 2 صورت گرفت. اعتقاد من این است با این شرایط داریم زمان را از دست می دهیم و باید برای انتخاب این مربی مثلا 10 روز پروسه زمانی می گذاشتیم و پس از آن با گزینه های دیگر کمیته فنی مذاکره می کردیم چون خیلی معطل نشویم. هر یک روزی که زمان می گذرد یک هفته از تیم هایی که در حال تیم بستن هستند عقب می افتیم.

* فقط تا شنبه صبر می‌کنیم

به نظر من باید زمانی را مشخص کنیم. 2 هفته پیش استراماچونی گفت نیاز به فرصت دارد، سپس گفت هفته آینده و حالا 2 روز بعد و الان هم گفته شنبه.اگرچه معتقدم بیش از 90 درصد کار انجام شده و حتی قراردادی که برایش ارسال شده را دریافت کرده است  ولی ما نهایتا تا روز شنبه منتظر پاسخ این مربی می مانیم. من امیدوارم که این 10درصد باقی مانده کار هم انجام شود و او سرمربی استقلال شود.

* هیات مدیره خارج از اساسنامه عمل نکرد

ما چندین سال است کار اجرایی و ورزشی می کنیم. من، خلیل زاده، فتحی، منزوی و ماجدی دقیقا بر اساس اساسنامه اعلام کردیم. مثلا هفته گذشته پیشنهادی در مورد بازیکنان به آقای فتحی خارج از اساسنامه دادیم و در این هفته فتحی خواست که این موضوع اتفاق بیفتد. اما در کلیات اگر از اساسنامه خارج شوید شاید کار درستی نباشد. 3 جلسه قبل در هیات مدیره بود که اختیارات مذاکره و انتخاب سرمربی به مدیرعامل واگذار شد.  در این نشست فتحی گزارش داد که استراماچونی چند پیشنهاد داده و فرصت خواست.دیدید که کمک های وی هم به ایران سفر کردند و همه چیز را بررسی کردند.حالا هم امیدوارم این موضوع ختم به خیر شود. در مورد معاون ورزشی باشگاه هم بگویم که زیر نظر مدیرعامل کار می کنند. یک معاون فرهنگی هم قرار است زیر نظر مدیرعامل مشغول به کار شود.

* از شنبه با گزینه‌های دوم و سوم مذاکره می‌کنیم

ما تا روز شنبه برای استراماچونی صبر می کنیم و این موضوع را به فتحی اعلام خواهم کرد. آمدن و نیامدن این مربی باید برای همه روشن شود. روی 2 مورد دیگر کمیته فنی استقلال  هم باید کار شود.

* به شایعه سازان هشدار می‌دهم

البته من هشداری هم به کسانی می دهم که خیلی دوست ندارند استقلال موفق شود. آنهایی که مشغول شایعه سازی بی اساس برای استقلال هستند بدانند دیگر ما اجازه نمی دهیم کام هواداران استقلال تلخ شود.

* مقابل حاشیه سازان می‌ایستم

خیر، منظورم اصلا رسانه ها نیست چون آنها همیشه کمک کرده اند اما مجبور هستم برخی از موارد را بگویم. با اعلام برخی مطالب بخشی از مطالباتمان را وصول کردیم. ما بیش از 70 میلیارد تومان مطالبه داریم که اگر این پول را بگیریم سر میز مذاکره می نشینیم و این همه وارد چالش نخواهیم شد. من به طور جد مقابل کسانی که برای استقلال حاشیه می سازند می ایستم و با آنها برخورد خواهیم کرد.

* هدف گذاری استقلال برای فصل بعد قهرمانی است

تیم ملی که نتایج خوبی در 2 بازی اخیر گرفته بازیکنانی دارد که استقلالی هستند. منتظری، غفوری، حسینی بازیکنانی هستند که ما برای حفظ آنها تلاش می کنیم.مطمئنا این عزیزان خواهان دارند ولی این بازیکنان برای استقلال هستند. در آخرین نشست هیات مدیره بند اول صورتجلسه را هدفگذاری برای قهرمانی در لیگ ذکر کردیم. وقتی قهرمانی می خواهیم باید ابزارمان را داشته باشیم.ما مصوب کردیم 3 زمین تمرین داشته باشیم که مثل سال قبل مشکل نداشته باشیم.

* پاتوسی را حفظ می‌کنیم

برای علی کریمی، روزبه چشمی و حتی امید نورافکن مذاکره خواهیم کرد. برخی ها می گویند پاتوسی را فلان باشگاه عربی می خواهد، طبیعی است که بازیکنان ما خواهان داشته باشند. قطعا پاتوسی را باشگاه های دیگر می خواهند ولی بعد عنوان می کنند پاتوسی دیگر به استقلال بر نمی گردد. این همان شیطنت هایی است که اشاره کردم. ما تلاش می کنیم پاتوسی را حفظ کنیم. من امروز اشاره کردم هواداران ما به ابراهیمی و تیام علاقه دارند ولی بازگشت این 2 بازیکن رقم سرسام آوری می خواهد. مثلا ابراهیمی یک میلیون و هفتصد هزار دلار قراردادش است و این فقط پول رضایتنامه این بازیکن است.

* بازگشت تیام و ابراهیمی رقمی سرسام آور می‌خواهد

بدون تعارف الان نتوانستیم اعتماد هوادارانمان را جلب کنیم. ما کنار هوادارانمان هستیم و اگر از نظر مالی امکان داشته باشد و هواداران بخواهند می توانیم این 2 بازیکن را هم بیاوریم. من از تماشاگرانمان می خواهم صبور باشند.

* نوروزی به کارش در استقلال ادامه می‌دهد

نوروزی وزنه ای برای استقلال و جامعه پزشکی ورزشی است، من امروز با او تماس گرفتم و از او خواستم در کنار ما باشد. نامجو مطلق، مظلومی و .... عزیزان ما هستند و اجازه جدایی به آنها را نخواهیم داد.

* منزوی و ماجدی را مقابل هواداران قرار دادند

ممکن است یکسری عزیزان از صحبت های من برداشت هایی کنند. یکی از دوستان چند روز پیش گفت حتما می خواهید در انتخابات مجلس شرکت کنید! من هم گفتم که اصلا نمی دانم سیاست چیست چون من سالها کار ورزشی کرده ام. این را هم بگویم فتحی از صبح که از خواب بیدار می شود تا 11 شب وقت هیچ کاری ندارد آن هم به خاطر اینکه مخالفان باشگاه به او فشار می آورند. ما از مدیرعامل باشگاه حمایت می کنیم اما یک مقداری باید بپذیریم که خود ما هم خیلی متحد و هماهنگ نبودیم! من چند شب پیش حسن روشن اسطوره استقلال را دیدم، ای کاش منصور پورحیدری ها و حجازی ها هم زنده بودند.من از ارکان باشگاه، پیشکسوتان باشگاه و ...می خواهم که از تیم حمایت کنند.  از آقایان اولیایی، فتح  الله زاده و همه دوستان می خواهم که هر کمکی می توانند به باشگاه انجام بدهند.من و اعضای هیات مدیره هم تمام تلاشمان ر انجام می دهیم و حتی  قسم خوردیم که حتی یک سفر با تیم نرویم و یک ریال هزینه نداشته باشیم. متاسفانه افرادی که استقلال را دوست ندارند این روزها کامران منزوی و میرشاد ماجدی که خاک خورده اند را مقابل مردم قرار داده اند.

* به خاطر ناهماهنگی‌های خبری عذر می‌خواهم

این یکی از همان مشکلات ما است، ما از دوستان عذرخواهی می کنیم آن هم به خاطر ناهماهنگی ها. تلاش ما این است که تا هفته آتی دیگر این اتفاقات انجام نشود. ما می خواهیم اخبار خوب بدهیم. ما در هیات مدیره همه با هم دوست هستیم و مشکلی نداریم. شما ببینید امروز عنوان شد که یک نفر از اعضای هیات مدیره اعلام کرده استراماچونی به تهران نمی آید، من بلافاصله با فتحی تماس گرفتم و سپس با آقایان ماجدی و منزوی و خلیل زاده. هیچکدام از ما چنین حرفی نزده ایم.ولی مطمئن باشید این مشکل حل خواهد شد. 

 

خبرگزاری فارس

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار