احمد سعادتمند

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: در فصل پیش رو تنها به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر می‌اندیشیم.

 

 به گزارش استقلال نیوز، احمد سعادتمند رئیس هیات مدیره استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در واکنش به ادعای معاون ورزش باشگاه استقلال (علی خطیر) که گفته است وینفرید شفر برای جذب چهار بازیکن این تیم دلالی کرده است، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* ادعای خطیر مبنی بر دلالی شفر؟

من به هیچ عنوان دوست ندارم در مورد مسائل حاشیه‌ای صحبت کنم و اجازه بدهید وارد مسائل حاشیه‌ای نشوم، چون علاقه‌ای برای حرف زدن در مورد چنین مسائلی ندارم. ما بهتر است به کارهای بزرگ‌تر برسیم.

* مشکل زمین تمرین برای فصل آینده؟

در حال حاضر دنبال تجهیز و توسعه کمپ مرحوم ناصر حجازی و سند زدن این کمپ به نام باشگاه استقلال هستیم. همچنین دنبال گرفتن مالکیت ورزشگاه مرغوبکار برای استقلال هستیم که این مسائل با همکاری شهردارهای مناطق، شورای شهر و آقای نظری، رئیس کمیته ورزش شورای شهر در حال پیگیری است. من حتی در مورد مالکیت ورزشگاه مرغوبکار جلسه‌ای با آقای فلاح، مدیرکل محترم دفتر حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان داشتم.

* پیگیری مطالبات این باشگاه؟

باید از دکتر جهرمی، وزیر محترم ارتباطات و همچنین آقای عباسی، مدیر محترم شرکت ایرانسل هم تشکر کنم. ما برای گرفتن مطالبات باشگاه استقلال درخواست خود را ارائه کردیم و آقای وزیر هم دستور داد تا این مشکل برطرف شود.

* نگرانی هواداران استقلال در فصل نقل‌وانتقالات؟

طبق اساسنامه باشگاه استقلال، این مسائل توسط مدیرعامل باشگاه و معاون ورزشی پیگیری می‌شود. ما دنبال تأمین بودجه و همچنین وصول مطالبات هستیم و باید همه‌ی مسائل را بررسی کنیم تا میزان بودجه مشخص شود.

* پرداخت طلب ایوان پروپیچ، مهاجم پیشین استقلال و همچنین تسویه حساب با وینفرید شفر؟

در این مورد مدیرعامل باشگاه باید صحبت کند، ولی در بخش مالی ما پیگیر حل این مشکل هستیم.

* صحبت پایانی؟

هواداران استقلال باید با آرامش به تیم کمک کنند تا بتوانیم با یک وحدت و انسجام خوب، تیمی پرقدرت را راهی مسابقات کنیم. در جلسه اخیر هیئت مدیره هم یکی از بندهای صورتجلسه این بود که هدفی جز قهرمانی نداشته باشیم. باید هواداران استقلال را با قهرمانی در لیگ برتر خوشحال کنیم.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار