34f0e4d8 496a 4b4a ae4b f410dfee313b

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال زیر بارش باران و در غیاب روزبه چشمی و فرزاد مجیدی برگزار شد.


به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 امروز در زمین کمپ زنده یاد حجازی برنامه های آماده سازی خود را پیگیری کرد. در تمرین امروز آبی پوشان روزبه چشمی و فرزاد مجیدی غایب بودند. چشمی از کادر فنی اجازه گرفته و مجیدی به علت جراحی دندان در تمرینات همچنان شرکت نمی کند.
* قبل از شروع تمرین امروز بارش باران آغاز شد و بعد از دقایقی دوباره باران قطع شد. استقلالی ها که آماده تمرین تاکتیکی شدند دوباره بارش باران شدت گرفت و همین مساله موجب شد تا بازیکنان کاملا خیس شوند.
* قبل از شروع تمرین پرویز مظلومی برای دقایقی با بازیکنان تیمش صحبت کرد. وی در خصوص روند آماده سازی تیمش و همچنین دیدار دوستانه فردا با آنها گفت و گو کرد. وقتی بازیکنان دور هم جمع شدند سیروس دین محمدی از بازیکنان خواست تا برای عظیم گوک بازیکن جوان خط دفاعی این تیم که امروز تولدش بود دست بزنند که این کار صورت گرفت.
*حدود 30 تماشاگر در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشتند. آنها برای فرار از باران زیر سکوها رفته و بعد از مدت ها به تشویق بازیکنان در محل تمرین پرداختند.نکته جالب اینجا بود که تماشاگران مرحوم همایون بهزادی و رضا احدی را تشویق کردند و البته پرچم قرمز رنگی را در دست داشتند که پاره شده بود. این تماشاگران که تعدادشان حدود 30 نفر بود علیه پرسپولیس شعار می دادند. آنها همچنین با شعارهایی خطاب به کارلوس کیروش، خواستار حضور مهدی رحمتی در تیم ملی شدند.
* توسکی بازیکن آلمانی که برای تست به تمرینات استقلال آمده است امروز در تمرین شرکت کرد. وی قبل از شروع تمرین به اتاق مربیان استقلال رفت و توسط مدیر برنامه اش به پرویز مظلومی معرفی شد.
*برگزاری مراسم مرحوم همایون بهزادی و خاکسپاری وی باعث شده بود تا تماشاگران با هم در این مورد صحبت کنند. جمعیت زیادی که در مراسم امروز حضور داشتند باعث تعجب تماشاگران استقلال شده بود.
* در حاشیه ترین امروز مدد جباری از اینکه مسعود معینی حقوق دریافتی خودش را کمتر از عضو تدارکات اعلام کرد ناراحت بود. آقا مدد اعتقاد داشت نحوه پول گرفتن وی در استقلال با همه فرق دارد و زمان دریافت پولهایش هیچوقت شخص نیست.
* عباس کردنوری عضو هیات مدیره در محل تمرین حضور داشت.
* بازیکنان استقلال امروز به صورت اختیاری گرم کرده و سپس با توپ کار کردند. در بخش دوم فوتبال تحت فشار در سه گروه انجام شد و در بخش پایانی نیز ارسال از جناحین در دستور کار قرار گرفت.
* تیم استقلال فردا در یک دیدار دوستانه به مصاف پدیده خراسان می رود.

 

فارس

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار