ترکیب استقلال مقابل الهلال عربستان

ترکیب استقلال برای دیدار مقابل الهلال عربستان از هفته چهارم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل الهلال عربستان از هفته چهارم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 به شرح زیر خواهد بود:

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، خسرو حیدری، روزبه چشمی، علی کریمی، داریوش شجاعیان، آیاندا پاتوسی، امید نورافکن، گادوین منشا

شماتیک ترکیب استقلال مقابل الهلال

به گزارش استقلال نیوز، آبی های پایتخت بعد از برد روحیه انگیز دیدار رفت مقابل الهلال با روحیه مضاعف پا به این دیدار خواهند گذاشت تا با کسب نتیجه ای مناسب شانس صعود از گروه مرگ برای دومین سال متوالی را برای خود زنده نگه دارند. شفر در دیدار امروز تن به یک تغییر اجباری هم داد و روزبه چشمی را جانشین فرشید اسماعیلی مصدوم کرد.

* سید حسین حسینی باز هم انتخاب اول شفر در ترکیب استقلال بعد از دربی خواهد بود. شهامت حسینی در خروج از دروازه و مهارت در بازی با پا به مدافعان استقلال کمک می کند با استرس کمتری بازی کنند.

** همچون بازی رفت شفر از زوج منتظری-دانشگر در قلب دفاع استفاده کرد و حیدری در دفاع راست و زکی پور در دفاع چپ بازی می کنند. متاسفانه غفوری به آمادگی لازم برای حضور در ترکیب نرسید و حیدری به عنوان کاپیتان باز هم در مقابل بازیکنان حرفه ای الهلال بازی خواهد کرد. البته احتمال حضور غفوری در نیمه دوم بسیار زیاد می باشد.

*** در خط میانی روزبه چشمی بعد از برطرف شدن مصدومیتش به عنوان بازیکن ثابت در کنار علی کریمی به بازی گرفته می شود. پاتوسی به عنوان مهندس و مغز متفکر تیم پشت تک مهاجم استقلال بازی می کند و شجاعیان در راست و نورافکن در چپ او را حمایت می کنند.

**** در خط حمله گادوین منشا تک مهاجم آبی ها خواهد بود که امیدواریم در این دیدار حساس موفق به گلزنی شود. در دیدار رفت ایسما در ترکیب ثابت قرار داشت.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار