احمد جمشیدیان

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اشتباهات دربی سرنوشت استقلال را در این فصل تغییر داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، احمد جمشیدیان پیشکسوت باشگاه استقلال و سرمربی تیم پاس همدان در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص برتری استقلال مقابل سپاهان و قهرمان این فصل از مسابقات لیگ برتر،صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* اشتباهات دربی سرنوشت استقلال را در این فصل تغییر داد

بازی‌های استقلال و سپاهان همیشه حساس بوده است. در این فصل دو تیم در کورس قهرمانی قرار دارند و این باعث شد تا تقابلشان حساس‌تر از همیشه باشد. استقلال در دربی جام را برای خودش سخت کرد. استراتژی آنها برای دربی درست نبود. آبی‌ها می‌توانستند با یک تساوی در دربی، اجازه ندهند فاصله به امتیازی با پرسپولیس اضافه شود. اشتباهات دربی سرنوشت استقلال را در این فصل تغییر داد.

* هنوز کار برای قهرمانی تمام نشده است

شاید بعد از پیروزی پرسپولیس برابر سایپا خیلی‌ها فکر کنند کار قهرمانی سرخ‌پوشان تمام شده است، اما از نظر من اینطور نیست. هرچند شانس شاگردان برانکو برای قهرمانی بیشتر از سایر تیم‌هاست، اما تازه بازی‌های سخت آنها شروع شده و احتمال دارد امتیازات قابل توجهی را در این هفته‌ها از دست بدهند.

* سپاهان فصل گذشته گزینه سقوط بود

کار قلعه نویی در سپاهان فوق‌العاده بود. سپاهان فصل گذشته چهاردهم جدول شد و در این فصل مدعی قهرمانی است. این یعنی تحول در حد بسیار زیاد. فراموش نکنیم که سپاهان فصل گذشته گزینه سقوط بود و در این فصل مدعی قهرمانی است. سپاهانی‌ها نتوانستند آنطور که باید نقاط ضعف خود را در نیم فصل مرتفع کنند. شاید هم یکی از دلایلش این بود که بازیکنان خوبی در پست‌هایی که نیاز داشتند آزاد و قابل انتقال به سپاهان نبودند.

* شیوه تیم های قعله نوعی متفاوت از سالهای قهرمانی شده است

شیوه قلعه نویی نسبت به سال‌هایی که قهرمان می‌شد یک تفاوتی کرده است. تیم‌های قلعه نویی در آن سال‌ها فصل را خوب شروع نمی‌کرد اما هرچه زمان جلو می‌رفت تیم‌های او بهتر می‌شد و در هفته‌های پایانی به بهترین شرایط می‌رسید. اما او اخیراً فصل را خوب شروع می‌کند و در هفته‌های پایانی قدری کم می‌آورد.

* امیدوارم جواز صعود به لیگ یک را بگیریم

تنها یک هفته به پایان لیگ دسته دو مانده و تیم پاس شانس خوبی برای صعود به لیگ یک دارد. خوشبختانه امسال استاندار جدید همدان، آقای حاجی بابایی، اداره کل تربیت بدنی و آقای صوفی شهردار و رئیس هیأت فوتبال استان همدان تمام قد از تیم حمایت کردند و امیدوارم در هفته پایانی جواز صعود به لیگ دسته اول را بگیریم تا پاسخ زحمات این حمایت‌ها را داده باشیم.

 

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار