حواشی پیش از دیدار استقلال مقابل سایپا

اسماعیلی که در دربی پنالتی تیمش را خراب کرد امروز جریمه و نیمکت‌نشین شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال تهران  و سایپا از ساعت 17:45 امروز چهارشنبه(14 فروردین 98) از هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می گردد که در ادامه حواشی پیش از بازی این دو تیم را می خوانید:

* در فاصله کمتر از ۳۰ دقیقه به آغاز دیدار تیم‌های استقلال و سایپا حدود 3 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند، البته پشت درهای استادیوم آزادی کمی شلوغ است و تماشاگران در حال ورود به ورزشگاه هستند.

* سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، فرشید اسماعیلی، میثم تیموری، آرمین سهرابیان، امید نورافکن، رضا کریمی و سجاد آقایی نیمکت‌نشینان استقلال در مسابقه امروز هستند.

*‌ درحالی‌که فرشید باقری توسط کادر فنی تیم فوتبال استقلال از حضور در تمرینات این تیم محروم است، وی امروز در کلینیک این باشگاه اقدام به فیزیوتراپی کرد.باقری در دقیقه ۶۰ بازی با پرسپولیس دچار مصدومیت شد.

* فرشاد محمدی‌مهر مدافع راست تیم استقلال بعد از مدت‌ها در ترکیب این تیم قرار گرفت.

* روح‌الله باقری مهاجم گیلانی تیم استقلال بازهم در فهرست ۱۸ نفره آبی‌پوشان قرار نگرفته و شفر در این بازی هم این بازیکن را سکونشین کرده است.

* سید حسین حسینی، اشکان نامداری و سید مهدی رحمتی با هم برای گرم کردن دروازه‌بان اول تیم استقلال در مسابقه امروز وارد زمین شدند.

* با وجود آن‌که نام روح‌الله باقری در لیست ۱۸ نفره آبی‌پوشان نیست، اما وی با لباس گرمکن از گوشه‌ای از زمین تماشاگر مسابقه است.

* وینفرد شفر هنگام کردن شاگردانش از کنار خط نظاره‌گر برنامه‌های آماده‌سازی تیمش شد که هواداران هم وی را مورد تشویق قرار دادند. او هم مثل همیشه شال آبی‌رنگ خود را به آن‌ها نشان داد.

* نکته جالب توجه ترکیب امروز استقلال نیمکت‌نشینی فرشید اسماعیلی و آرمین سهرابیان نسبت به بازی گذشته است. اسماعیلی در دربی پنالتی استقلال را خراب کرد تا شفر در مسابقه امروز به نوعی این بازیکن را جریمه کند،البته فرشید باقری هم از مسابقه امروز محروم است و بدین ترتیب شفر تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کرده است.

* پیش از شروع مسابقه وینفرد شفر با علی دایی سرمربی سایپا خوش و بش کرد. همچنین فرهاد مجیدی مربی تیم استقلال قبل از شروع بازی به سمت علی دایی رفت و با سرمربی نارنجی‌پوشان برخورد گرمی داشت.

* امین حاج‌محمدی مدافع سابق استقلال و کنونی سایپا در فهرست ۱۸ نفره تیمش قرار ندارد و به همین علت از روی سکوها بازی را دنبال می‌کند.

* ساشا شفر فرزند سرمربی استقلال پیش از شروع بازی میان هواداران رفت و با آن‌ها عکس یادگاری گرفت.

* کاظم برجلو مدافع سابق سایپا نظاره‌گر دیدار دو تیم است.

* دیدار دو تیم از ساعت ۱۷:۴۵ آغاز شد.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار