مهدی امیرآبادی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: هواداران باید از تیم حمایت کنند تا در بازی‌های بعدی نتایج لازم را کسب کنند، آنها باید از فرشید اسماعیلی حمایت کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی امیرآبادی پبشکسوت استقلال در گفت و گو با خبرگزاری فارس، در خصوص شکست استقلال در دربی 88، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* شکست استقلال در دربی 88؟

بازی پیش از اینکه پرسپولیس گل بزند قشنگ بود. استقلال خیلی خوب بازی کرد و حملات خیلی زیادی داشت اما به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند. پرسپولیس توانست از یک ضربه ایستگاهی استفاده کند و به گل برسد. هماهنگی مدافعان و هافبک‌های پرسپولیس باعث شد آنها میانه زمین را بسته نگه دارند چرا که می‌دانستند استقلال یک مثلث خطرناک را در جلو دارد. آنها آنالیز خوبی از استقلال داشتند و توانستند از دروازه‌شان محافظت کنند. به خوبی توپ‌های بلند را  دفع می‌کردند. استقلال باید پلن دیگری را اجرا می‌کرد و می‌توانست روی زمین بازی کند.

* چرا استقلال نتوانست نتیجه خوب و لازم را در این بازی بگیرد؟

به نظرم ورویا غفوری روی کار تیم تاثیرگذار بود. ما سمت راست رونده‌ای نداشتیم. ضمن اینکه فرشید باقری و علی کریمی شبیه هم هستند. نمی‌دانم شفر از چه چیزی ترس داشت که شجاعیان را زودتر به کار نگرفت. او حتی می‌توانست از امید نورافکن هم استفاده کند. ما در سمت چپ هم رونده نبودیم و سانتر از جناحین به خوبی انجام نمی‌شد. پرسپولیس خیلی ساده و با حفظ توپ به نتیجه دلخواهش رسید. با این حال استقلال چیزی را از دست نداده و هواداران باید حمایت کنند تا در بازی‌های بعدی نتایج لازم را کسب کنند. آنها باید از فرشید اسماعیلی حمایت کنند. او بازیکن خوبی است. تازه در ابتدای راه است و اشتباهش در این بازی نباید باعث ایجاد فشار برای او شود.

* تعویض‌های شفر در این بازی؟

همانطور که گفتم اگر شجاعیان زودتر به زمین می‌آمد خیلی بهتر بود. اگر او از ابتدای بازی در ترکیب قرار می‌گرفت کمک بزرگی می‌توانست انجام دهد. او بازیکن خلاق و بازی‌ساز خوبی است که می‌توانست تاثیر بیشتری داشته باشد. من فکر می‌کنم شفر ترکیب تیمش را در ابتدا محتاط چیده بود و این شاید به خاطر ترس از دست دادن امتیاز بود.

* چرا بازی در نیمه دوم مانند نیمه اول دنبال نشد؟

این مسئله طبیعی بود. پرسپولیس می‌خواست از گلش محافظت کند و این طبیعی بود که عقب‌تر برود و دروازه خودی را بسته نگه دارد و به همین خاطر استقلال در دقایق پایانی بازی مجبور شد به بازی مستقیم روی آورد.

* داوری مسابقه؟

به نظرم داوری بازی خوب بود و ایرادی نداشت.

* اظهارات شفر مبنی بر اینکه قرار بود پاتوسی پنالتی را بزند؟

اگر خودش این را گفته و اینطور بوده است، پس ضربه اصلی را خود شفر به تیم زده است. وقتی سرمربی تصمیمی می‌گیرد باید همان اجرا شود.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار