139411091604066766994204

تمرین امروز استقلال در حالی پیگیری شد که منصور پور حیدری در تمرین این تیم شرکت کرد

 

به گزارش استقلال نیوز تیم فوتبال استقلال در آخرین روزهای سال 94 تمرینات تاکتیکی خود را در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی پیگیری می‌کند.

* در تمرین امروز آبی پوشان جابر انصاری و روزبه چشمی به همراه ملی‌پوشان این تیم حضور نداشتند ضمن آنکه فرزاد مجیدی و محمد نوازی نیز مثل روز گذشته غایب بودند. مجیدی ظاهراً به اسپانیا سفر کرده و نوازی برای حضور در تیم فوتبال ستارگان راهی شیراز شده است.

* آرش برهانی، خسرو حیدری و یعقوب کریمی در تمرین امروز استقلال با تاخیر حاضر شدند. برهانی با 15 دقیقه و حیدری با 45 دقیقه تاخیر به محل تمرین آمدند.

* قبل از آنکه تمرین آبی پوشان آغاز شود باران شدیدی در ورزشگاه آزادی می‌بارید که همین مسئله باعث شد تمرین کمی با تاخیر برگزار شود. در این بین مظلومی به داخل زمین چمن آمد و پس از رتق و فتق برنامه‌های تمرینی در کنار زمین با شوخی و کنایه به خبرنگاران گفت: این قدر زود اخبار را مخابره نکنید چند بازیکن ما در ترافیک گیر کرده‌اند. در این لحظه یکی از خبرنگاران خطاب به سرمربی استقلال گفت یعنی همه در ترافیک هستند. که مظلومی پاسخ داد نفراتمان کم است. شما بگوید با چه شرایطی به سوئد برویم؟

* منصور پورحیدری که در تمرین امروز استقلال شرکت کرده بود به رختکن آبی پوشان رفت و مورد استقبال کادر فنی و بازیکنان قرار گرفت. نکته جالب اینجا بود که پورحیدری برای دقایقی با بازیکنان و پرویز مظلومی صحبت کرد و خطاب به آن‌ها گفت تعطیلات نباید اجازه دهد از شرایط بدنی دور باشید چون خودتان بهتر می‌دانید بازی روز 15 فروردین چقدر مهم است.

* خسرو حیدری هنگامی که به محل تمرین آبی پوشان رسید با سوال کادر فنی مبنی بر دلایل تاخیرش روبرو شد که وی ادعا کرد امروز از لحاظ جسمی حال مساعدی نداشته ولی به تمرین آمده تا کار بدنی انجام دهد.

* نصرالله عبداللهی در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشت و در کنار پورحیدری برنامه‌های تاکتیکی استقلال را تماشا کرد.

* تمرین امروز تیم استقلال در حالی که سرمربی آبی پوشان مجبور شد در واسط کار تیمش به نشست خبری برود به صورت جدی زیر نظر سایر اعضای کادر فنی پیگیری شد و در حین برگزاری فوتبال درون تیمی که کر کری خاصی بین بازیکنان در دو گروه ایجاد کرده بود مجید صالح به شدت به بازیکنان اعتراض کرد و با صدای بلند گفت: آقای مجیدی برای چه به داوری اعتراض می‌کنید. باید به حرف گوش دهید همین جا باید تمرین کنید که در مسابقه این کار تکرار نشود. در این لحظه صالح رحمتی را صدا کرد و خطاب به او گفت آقای رحمتی اگر این اتفاق درون بازی بیفتد داور چه واکنشی دارد که رحمتی گفت صد در صد اخطار می‌دهد. صالح مثل روز گذشته باز هم تاکید کرد شما اصلا نباید به داور اعتراض کنید و در کار قضاوت هیچ دخالتی انجام ندهید.

به گزارش فارس، در حاشیه نشست خبری امروز یکی از عکاسان خطاب به سرمربی تیم استقلال گفت آقای مظلومی از شما خواهشی دارم می‌شود کاپشن خود را عوض کنید چون ما فقط با این لباس از شما عکس داریم که مظلومی با خنده پاسخ داد اسپانسر باشگاه روی این لباس ما آرم خود را حک کرده و ما مجبور هستیم آن را بپوشیم که این مسئله باعث تعجب خبرنگاران حاضر در نشست خبری شد!

فارس

دیدگاه‌ها  
jamal
+2 #1 jamal 1394-12-25 14:35
همیشه سایه منصور خان بالای سر استقلال باشه صلوات
نقل قول کردن
استقلال زلزله
+1 #2 استقلال زلزله 1394-12-25 14:38
سرت سلامت منصور خان
نقل قول کردن
shayan
0 #3 shayan 1394-12-25 15:02
به نقل از jamal:
همیشه سایه منصور خان بالای سر استقلال باشه صلوات

ان شا الله
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار