حواشی پیش از دربی هشتاد و هشت

حدود ۵۰۰ تماشاگر در فاصله کمتر از ۶ ساعت به آغاز دربی ۸۹ در ورزشگاه آزادی حضور یافته‌اند.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال تهران از ساعت 16:00 امروز شنبه(10 فروردین 98) از هفته بیست و سوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می گردد که در ادامه حواشی پیش از بازی این دو تیم را می خوانید:

حواشی پیش از دربی هشتاد و هشت

* در فاصله 6 ساعت مانده به آغاز دربی 88 حدود 500 تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* درهای این ورزشگاه از صبح به روی علاقمندان باز شد و افرادی که منتظر ورود به ورزشگاه بودند در جای خود مستقر شدند.

* هواداران دو تیم از ساعات اولیه صبح امروز پشت درهای مجموعه ورزشی آزادی منتظر مجوز ورود به داخل استادیوم بودند که در نهایت ساعت 10:30 درهای ورزشگاه به روی تماشاگران باز شد.

* پشت ورودی پارکینگ‌ها ترافیک نیمه سنگینی برقرار شده و هواداران دو تیم با خودروهای خود به داخل مجموعه رفتند.

* طبق اعلام پلیس راهور د ر صورت پارک هر خودرویی در محوطه بیرون استادیوم و همچنین اتوبان تهران- کرج وسایل نقلیه بلافاصله به پارکینگ‌ها منتقل می‌شود به همین منظور جرثقیل‌های خودروبر بیرون از استادیوم مستقر هستند.

* در محوطه چمن بیرون از درب اصلی استادیوم آزادی تعدادی از بانوان با پرچم‌های استقلال و پرسپولیس دیده می‌شوند.

* هواداران استقلال که از شهر رشت خود را به تهران رسانده‌اند با در دست داشتن بنر از تیم محبوب خود حمایت کردند.

* با وجود اینکه حدود 6 ساعت به آغاز دیدار دو تیم باقی مانده است هواداران سرخابی مشغول کری‌خوانی برای یکدیگر هستند و با نشان دادند عددهای 6 و 4 به این شکل کری پیش از دربی را آغاز کردند.

* در اتوبان‌های منتهی به ورزشگاه به جز ورودی‌های پارکینگ ترافیک روانی برقرار است و مشکلی برای تردد خودروها بوجود نیامده است.

* مسئولان برگزاری دربی با گماشتن فوتبال دستی و وسایل ورزشی از جمله دارت اسباب سرگرمی تماشاگران را فراهم کردند.

* حدود 2 هزار نفر از طرفداران دو تیم در حال حاضر در داخل مجموعه ورزشی آزادی بر روی سکوها مستقر شده‌اند.

حواشی پیش از دربی هشتاد و هشت

* در فاصله حدود ۴ ساعت به آغاز دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس تماشاگران دو تیم همچنان در حال ورود به ورزشگاه هستند.

* تعدادی از افراد سوء استفاده گر خود را به قیمت ۱۵۰ الی ٢٠٠ هزار تومان به تماشاگرانی که بلیت در اختیار ندارند می‌فروشند که این موضوع باعث تعجب هواداران دو تیم شده است.

* در اقدامی جالب بین تماشاگران دو تیم مسابقه طناب کشی برگزار می‌شود که صحنه‌های جالبی را رقم زده است.

* پشت گیت‌های کنترل بلیت بسیار شلوغ است و تماشاگران بعد از کنترل بلیت‌ها وارد استادیوم می‌شوند.

* هواداران دو تیم از کیفیت ساندویچ‌ها و اغذیه‌هایی که در استادیوم توسط دستفروشان به آنها ارائه می‌شود ناراحت هستند.

* هواداران تیم استقلال از غیبت وریا غفوری در دربی ناراحت هستند و به همین دلیل در مورد وضعیت استقلال در جناح راست در مسابقه امروز با هم صحبت کردند.

حواشی پیش از دربی هشتاد و هشت

* ترافیک سنگینی در محوطه ورزشگاه آزادی وجود دارد. این در حالی است که مسئولین راهنمایی و رانندگی تاکید کردند هیچ ماشینی کنار خیابان و اتوبان‌های محوطه ورزشگاه آزادی پارک نشود ولی بسیاری از هواداران به علت اینکه پارکینگ مجموعه ورزشی آ‌زادی تکمیل شده است ماشین‌های خود را کنار خیابان‌ها پارک کردند.

* با توجه به اینکه بلیتی در ورزشگاه آزادی به فروش نمی‌رسد اما بسیاری از هوادارانی که از راه‌های دور به ورزشگاه ‌آزادی آمده‌اند به دنبال تهیه بلیت هستند تا این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.

* محمد دانشگر مدافع استقلال به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ بازی با پرسپولیس را از دست داد. این بازیکن در تمرین روز گذشته مصدوم شد و به احتمال فراوان آرمین سهرابیان جانشین وی در بازی امروز خواهد بود.

* دربی 89 کمتر از دو ساعت دیگر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. این در حالی است که تعداد زیادی از هواداران با توجه به اینکه هیچ بلیتی در ورزشگاه به فروش نمی‌رسد بدون بلیت به ورزشگاه آزادی آمدند تا بتوانند راهی برای ورود به استادیوم پیدا کنند.

* از نکات قابل توجه می‌توان به کری هواداران استقلال و پرسپولیس اشاره کرد که با یک مگس زمانی که روی بلیت بازی و روی آرم استقلال نشسته بود تاکید کرد برنده دربی استقلال است.

* بسیاری از هواداران در محوطه ورزشگاه روی چمن نشسته‌اند تا بتوانند بلیت تهیه کنند. هیچ باجه بلیت فروشی در ورزشگاه فعال نیست و بعضی از افراد سودجو با توجه به اینکه معلوم نیست چگونه بلیت تهیه کردند در حال فروش بلیت هستند.

* نیروی انتظامی از طریق بلندگو به دنبال پراکنده کردن هوادارانی هستند که بدون بلیت به ورزشگاه آمدند و از آنها خواستند تا هر چه سریع‌تر ورزشگاه را ترک کنند.

* در بازار سیاه آنطور که هواداران با خبرنگار فارس صحبت کردند بلیت دربی 89 در بازار سیاه به مبلغ 150 هزار تومان به فروش رسیده است.

* در فاصله کمتر از 2 ساعت به آغاز دیدار استقلال و پرسپولیس حدود 50 هزار هوادار دو تیم در ورزشگاه حضور دارند.90 در صد بلیت هایی که سازمان لیگ اعلام کرده بود به فروش رفته است. روز گذشته بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ اعلام کرد برای این مسابقه 57 هزار بلیت فروخته شده است.

* هواداران استقلال قبل از شروع بازی علیه پرسپولیسی ها شعار دادند و قرارداد منشا با این تیم را به رخ پرسپولیس ها کشیدند.

* گوینده زن استادیوم آزادی از چند ساعت قبل از شروع مسابقه آمارهایی را از بازی های گذشته دو تیم به تماشاگران ارائه کرد که بعضا واکنش های طرفداران دو تیم را در پی داشت.

* یک نوجوان در حال روپایی زدن با توپ های مختلف در وسط زمین است که با تشویق تماشاگران مواجه شد.

حواشی پیش از دربی هشتاد و هشت

* اشکان خورشیدی و تیم داوری اش ساعت 14 وارد زمین شدند و ضمن بازبینی شرایط زمین و تور دروازه ها در کنار هم عکس یادگاری گرفتند.

* اعضای تیم فوتبال استقلال ساعت 14:30 وارد ورزشگاه آزادی شده و مورد تشویق طرفداران قرار گرفتند. تیم فوتبال پرسپولیس هم درست دقایقی بعد از استقلالی ها وارد ورزشگاه شد.

* جایگاه طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس تقریبا پر شده و فقط در بخش کوچکی از سکوهای طبقه دوم صندلی های خالی دیده می شود. در طبقه دوم جایگاه استقلالی ها سکوهای زیادی خالی از تماشاگر است.

* فیلیپ آندریاس مربی بدنساز تیم استقلال هنگامی که وارد زمین شد با حرکات دست خود طرفداران این تیم را تهییج کرد که تیم محبوب خود را تشویق کنند. وی زمانی که دوان دوان به زمین چمن آمد با  حالت تفنگ و با دست خود به طرف هواداران پرسپولیس شلیک کرد و دستش را زیر گردنش گذاشت و به این شکل برای حریف کری خواند!

* فرشاد محمدی مهر به دلیل خط خوردن ووریا غفوری به همراه استقلالی ها وارد ورزشگاه شد. روح الله باقری هم که در نیم فصل دوم اصلا در لیست 18 نفره این تیم قرار نگرفته بود با لباس شخصی به همراه استقلالی ها وارد استادیوم شد.

* در حال حاضر حدود 55 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* علیرضا بیرانوند اولین بازیکنی بود که برای گرم کردن وارد زمین شد و مورد تشویق تماشاگران این تیم قرار گرفت.

* هنگامی که مهدی رحمتی وارد زمین شد هواداران پرسپولیس علیه وی شعار دادند. استقلالی ها در واکنش به این شعارها رحمتی را تشویق کردند.

* خسرو حیدری، فرشاد محمدی مهر، مرتضی تبریزی، محسن کریمی، امید نورافکن و حسین حسینی نیمکت نشینان استقلال در این مسابقه هستند. روح الله باقری در این بازی هم سکو نشین خواهد بود.دانشگر و غفوری به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده اند.

* امید عالیشاه، بشار رسن، مهدی شریفی، محسن ربیع خواه، آدام همتی، محمد احسان حسینی، سیامک نعمتی، سعید کریمی و رادوشوویچ نیمکت نشینان پرسپولیس در این بازی هستند.

* تماشاگران استقلال با  به اهتزاز در آوردن پرچم های یک شکل به هنگام ورود تیمشان به زمین از بازیکنان محبوب خود حمایت کردند.

* هنگامی که استقلالی ها وارد زمین شدند تماشاگران این تیم گادوین منشا را به شدت تشویق کردند.

* هنگامی که فرهاد مجیدی وارد زمین شد هواداران استقلال مربی تیم خود را به شدت تشویق کردند.مجیدی هم به سمت هواداران استقلال رفت و برای آنها دست تکان داد.

* با وجود اینکه اعلام شده بود برای این مسابقه 57 هزار بلیت فروخته می شود اما سکوهای طرفداران استقلال و پرسپولیس تقریبا پر شده و تنها یک سکو در طبقه دوم برای ایجاد فاصله بین تماشاگران خالی مانده است. در حال حاضر بیش از 65 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.

* ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد. وی هنگام ورودش به استادیوم به خبرنگاران گفت: دربی را می بریم.

حواشی پیش از دربی هشتاد و هشت

* کولینا که میهمان ویژه این بازی هست هم در ورزشگاه آزادی حاضر شد.

* پیر لوئیجی کولینا رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی وارد ورزشگاه آزادی شد. هنگام ورود وی به داخل استادیوم طرفداران دو تیم او را مورد تشویق قرار دادند.

* مرتضی تبریزی و داریوش شجاعیان پیش از شروع بازی در میانه میدان با محسن ربیع خواه برخورد گرمی داشته و با هم صحبت کردند.

* احمد ایراندوست بازیگر سینما، علی خطیر و محمد پنجعلی در جایگاه ویژه حضور دارند.

* گادوین منشا مهاجم نیم فصل دوم استقلال هنگامی که برای گرم کردن وارد زمین شد با هیچکدام از هم تیمی های سابق خود رو به رو نشد! وی تنها دقایقی قبل از خروج از زمین با سیامک نعمتی برخورد گرمی داشت و این بازیکن را در آغوش گرفت. منشا با نعمتی در پیکان هم همبازی بود.

* هواداران پرسپولیس شعاری را برای علی علیپور سر می دادند و این بازیکن را تشویق به گلزنی مقابل استقلال کردند.

* وینفرد شفر در کنار خط شاهد گرم کردن بازیکنان تیمش بود و هنگام خروج آنها زمین با تک تک استقلالی ها دست داد.

* اشکان نامداری و ایگور مربی گلرهای پرسپولیس پیش از شروع بازی با یکدیگر برخورد گرمی داشتند.

* علیرضا بیرانوند هنگام خروج از زمین با سید حسین حسینی صحبت کرد و وقتی با شفر د کنار زمین رو به رو شد سرمربی استقلال را در آغوش گرفت.

* ایرج عرب و سهند حبیب زاده از پرسپولیس د جایگاه ویژه حضور دارند. مصطفی کواکبیان نماینده مجلس هم در ورزشگاه آزادی حضور دارد.

* حسین عسگری و فریدون اصفهانیان در جایگاه ویژه حضور دارند.

* حسین ماهینی مدافع پرسپولیس که دوران نقاهت را می گذراند در جایگاه ویژه حضور دارد. در کنار وی محمد انصاری دیگر غایب این روزهای پرسپولیس هم در ورزشگاه حضور پیدا کرد.

* پیر لوئیجی کولینا قبل از حضور روی سکوها در اتاق VAR حضور پیدا کرد و بعد از دیدار با فغانی از سکوها تماشاگر بازی شد. کولینا هنگام نشستن روی سکوها متوجه تشویق تماشاگران نمی شد ولی با درخواست مترجم ایتالیایی برای تماشاگران دست تکان داد.

* ووریا غفوری که به دلیل مصدومیت مسابقه امروز را از دست داده است با لباس شخصی در ورزشگاه حاضر شد و به هنگام گرم کردن بازیکنان با محسن ربیع خواه صحبت کرد.

* با وجود اینکه بارها اعلام شد که تماشاگران بدون بلیت وارد استادیوم نشوند اما با وجود پر شدن ظرفیت استادیوم همچنان هواداران دو تیم در حال ورود به ورزشگاه هستند. روی سکوهای طبقه دوم هم شاهد هستیم تماشاگران به صورت ایستاده دیدار دو تیم را تماشا می کنند.

* هنگامی که شفر در کنار خط ایستاده بود تا بازیکنان استقلال راهی رختکن شوند پرسپولیسی ها نسبت به وی موضع گرفتند اما سرمربی استقلال در حالی که شال خود را به تماشاگران نشان می داد به این حرکت پرسپولیسی ها به این شکل واکنش نشان داد.

* هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس درست در لحظه آغاز بازی پرچم های بزرگی را باز کردند که این موضوع واکنش کولینا را در پی داشت. داور سرشناس فوتبال جهان بعد از باز شدن پرچم های قرمز و آبی از این صحنه ها فیلمبرداری کرد.

* پیش از آغاز بازی به احترام جانباختگان حادثه سیل در استان های مختلف یک دقیقه سکوت انجام شد.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار