احمد سعادتمند

رئیس جدید هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: تلاش دوستان من در باشگاه استقلال باعث شد که مجوز پاتوسی صادر شود تا هواداران امروز از بازی این بازیکن لذت ببرند!

 

 به گزارش استقلال نیوز، احمد سعادتمند رئیس هیات مدیره استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان درباره پیروزی استقلال مقابل ذوب آهن از هفته هفدهم لیگ برترصحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* پیروزی استقلال مقابل ذوب آهن

کسب نتایج خوب با تلاش کادرفنی و بازیکنان بوده و همچنین زحماتی که مدیران باشگاه کشیده‌اند هم بی‌تاثیر نبوده است. از هواداران ممنونیم که همچنان از ما حمایت می‌کنند.

* شانس استقلال برای قهرمانی

استقلال نام بزرگی است و همیشه باید بزرگی کند. مطمئنا با حمایت هواداران این تیم بزرگ می‌ماند و قطعا شانس قهرمانی هم دارد. من همیشه در هر جایی که کار کرده‌ام امیدوار بودم و این بار هم به موفقیت استقلال امیدوارم. فکر می‌کنم بازیکنان ما روز به روز بهتر خواهند شد و پرقدرت به جنگ بازی‌های سخت بعدی می‌رویم.

* حضور در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا

ما واقعا در گروه سختی قرار گرفتیم، ولی شک ندارم بچه‌ها با تمام قوا به میدان می‌روند تا بهترین نتیجه را کسب کنند. همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان تا دندان مسلح هستند، ولی ما هم تیم یکدستی داریم و برای موفقیت تلاش می‌کنیم.

* درخشش پاتوسی در ترکیب استقلال

ظاهرا که این بازیکن توانسته خیلی زود خود را با تیم هماهنگ کند و همه دیدند که نمایش درخشانی داشت. تلاش‌های دوستان من در باشگاه برای گرفتن مجوز بازی این بازیکن بی‌دلیل نبود و خداراشکر که این زحمات نتیجه داد و امروز هواداران از بازی این بازیکن لذت می برند.

* اختلاف درون باشگاه استقلال

اینکه گفته می شود بین ما و شفر اختلاف است اصلا چنین چیزی نیست و ما یک خانواده هستیم. فقط از موفقیت تیم خوشحالیم و همه پشت شفر هستند. ما تیم مدیریتی، کادرفنی و بازیکنان خوبی داریم و مشکلی هم وجود ندارد.

* فشردگی بازی های لیگ برتر

ما پنجم اسفند با ذوب‌آهن بازی کرده و نهم باید با فولاد خوزستان در اهواز بازی کنیم، سپس به قطر رفته و چهاردهم با الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا تقابل داشته باشیم، پس از آن باید هفدهم با نفت مسجدسلیمان بازی کنیم. خوشبختانه فاصله زیادی با قطر و امارات نداریم، اما اینکه هر سه، چهار روز بازی برگزار شود، برای تیمی که در کورس قهرمانی قرار گرفته، شرایط را سخت می‌کند. نه در ابتدای برنامه‌ریزی بودم و نه به من ارتباطی دارد، اما سازمان لیگ باید تدابیری اندیشیده و با باشگاه هماهنگی بیشتری صورت می‌داد که به تیم‌ها فشار زیادی وارد نشود.

* مشکلات مالی استقلال

در زمینه مشکلات مالی بهتر است امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه صحبت کنند، اما من و همکارانم در هیئت مدیره در تلاش هستیم که مشکلات را حل کنیم. سه، چهار مورد از مشکلات در یکی دو هفته گذشته برطرف شده و هواداران و بازیکنان به آرامش بیشتری رسیده‌اند. امیدوارم در آینده نیز اتفاقات خوبی برای استقلال رقم بخورد.

اخبار رسمی استقلال

 


 مطالب مرتبط:

احمد سعادتمند: هیچ علاقه ای به مصاحبه ندارم؛ چاپلوسی نمی کنم اما وزیر ورزش پدر ورزش ایران است!!

احمد سعادتمند: به قهرمانی استقلال نیز خیلی امیدوارم؛ در خصوص پاتوسی از فتحی سوال کنید

افرادی که برای معروفیت و عشق مصاحبه انتخاب می شوند/ احمد سعادتمند: در هیأت مدیره عضو غیرموظف هستم!

نمی دانیم دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را / احمد سعادتمند: 50 سال است استقلالی هستم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار