هواداران لنگ

در حالی که تیم بی افتخار از نقل انتقالات این فصل به دلیل لابی ها و کثافت کاری در عقد قرارداد مهدی طارمی محروم است، مدیران این باشگاه دست به اقدامی کثیف زدند!

 

به گزارش استقلال نیوز؛ با وجود اینکه همگان مطلع هستند تیم دوم پایتخت از نقل انتقالات این فصل محروم است، مدیران این باشگاه برای جلوگیری از ضرر فنی تیمشان طبق عادت همیشگی از استقلال مایه گذاشتند تا باز هم تاج کبیر را سپر بلای اقدامات غیر قانونی خود که منجر به محرومیت سنگین از سوی فیفا شده است، بکنند.

دوستان گه گویا به خوبی می دانند با وجود عشوه و نازهای مکرر بازیکنان با غیرتشان!(برای تمدید قرارداد) در بدترین شرایط فنی قرار دارند با فشار و شانتاژ، چند آدم معلوم الحال را جلوی وزارت ورزش فرستادند تا مدیران وزارت را تحت فشار قرار دهند.

هدف آنها به خوبی مشخص است.. حال که تیم پر حاشیه شان شرایط مساعدی برای تقویت فنی ندارد، مدیران این تیم سعی دارند قدرت فنی استقلال را خدشه دار کنند.

اما جالب تر این است با این همه فراخوان و تبلیغات در آخر شاهد حضور 4-5 نفر آدم بیکار در محل اعلام شده باشیم این اوج مدیریت هوادارای این باشگاه را نشان می دهد! 

مشخصا تمدید قرارداد احتمالی تیام بازیکن سنگالی استقلال خواب را به چشمان آقایان حرام کرده و این امری بدیهی است. اما اینکه وزارت ورزش را نهادی استقلالی خطاب کنند از شاهکارهای مدیران با سیاست این باشگاه خواهد بود!

همگان به خوبی می دانند دو قهرمانی کذایی این تیم به چه شکلی بدست آمد. یکی از جام ها را به پای همان تخلف آشکار قراردادی مهدی طارمی بگذارید که می بایستی نتایج این تیم طبق عرف تغییر می کرد و نکرد!(دیدارهایی که طارمی به میدان رفت 3 بر صفر به نفع رقبا می شد)

دومین قهرمانی این تیم را هم به پای همان قراردادهای میلیاردی و شبانه حسین هدایتی در اردوی تیم ملی بگذارید و البته کمک های مالی این فرد به فدراسیون فوتبال برای حمایت و مساعدت همه جانبه به قرمزپوشان هم نباید به سادگی فراموش شود.

اما از آنجایی که بار کج هیچگاه به مقصد نمی رسد فرد مذکور به دلیل تخلفات مالی گسترده اینک در زندان اوین حضور دارد که ما به این ماجرا به هیچ وجه ورود نخواهیم کرد زیرا اعتقاد قلبی ما حفظ حریم خصوصی افراد است.

اما اینکه مدیران باشگاه دوم پایتخت پس از کمک های بی حساب کتاب یک فرد که اینک شرایط ادامه همکاری را ندارد به چه کنم چه کنم افتاده اند و سیاست تخریب استقلال را در پیش گرفته اند، به هیچ وجه قابل تحمل نیست.

یک بار به اتفاقات اخیر توجه کنید بعد چند خرید حساب شده استقلال که عموماً بازیکن های جوان و آینده دار لیگ هستند(که مطمئناًقیمت بسیار پایینی در مقایسه با قرارداد 2/5 میلیاردی کمال کامیابی دارند) چند فرد بیکار را به محل وزارت فرستاده تا سریعا آقای معاون وزیر به جمع چند نفره آنها اضافه شود و شرایط را در حال بررسی اعلام کند!

آقای داورزنی عزیز شما به چه حقی برای تجمع چند فرد بیکار حاضر به رها کردن فعالیت های کلان ورزش مملکت می شوید؟

آیا باور کنیم این یک بازی برنامه ریزی شده نیست و وزارت ورزش از موضوع به وجود آمده اطلاعی ندارد!؟ که اگر اینطور هم باشد دخالت های بی مورد شما در اینگونه حرکت های سیاه و پلید و پلشت، مایه خجالت وزارتخانه بزرگ ورزش و جوانان است.

بهتر است یک بار در مورد نحوه پرداخت پول گولچ و ژوزه شفاف سازی شود تا مشخص شود دُردانه وزارت ورزش و دولت بنفش چه تیمی است.

در آخر نیز اعلام می کنیم استقلال نیوز همچون رسانه های زرد و باج بگیر تیم دوم پایتخت نیست که سکوت اختیار کند تا نقشه های مافیای فوتبال به سرانجام برسد.

از مدیران استقلال هم خواهش می کنیم با تلاش زیاد و خرید بازیکن های مورد نظر جناب شفر خار چشم آقایان شوند.

هیچگاه فراموش نخواهیم کرد که در زمان محرومیت استقلال آقایان با خریدهای میلیاردی فکر شرایط روحی هواداران استقلال نبودند. 

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

دیدگاه‌ها  
استقلالی
+21 #1 استقلالی 1397-03-21 10:49
احمقای لنگی اسم وزیر رو با رنگ آبی نوشتن بعد می گن ما مثل استقلالیا نیستیم که بگیم از تیم خاصی حمایت می کنین!
به قرآن آب قطعه دوستای لنگی! بد جایی خرابکاری کردین! برانگو رو دارید دیگه از چی می ترسین؟ تازه رقاصی هم بلده!
به شفر می گیم به تیام بگه زیاد اذیتتون نکنه تا دردتون نیاد :lol: :lol: :lol: :D
نقل قول کردن
امین
+21 #2 امین 1397-03-21 10:53
تو پارچه نوشته ......این تجمع کاملا" مردمی است!.........
به نظر من کاملا" گوسفندی است

آخه احمقا کمی عقل داشته باشین.. از نقل و انتقالات محرومید. به خاطر گندکاریای خودتون!
الان خواسته تون چیه؟ اینکه استقلال بازیکن نخره؟ با تیام تمدید نکنه؟ عجب احمقایی!
چطور نیم فصل 2 فصل قبل که فدراسیون کثیف بهکاری کرد به خاطر 200میلیون محروم شیم از خرید بازیکن چیزی نمی گفتین؟
وزارت پول ژوزه و طارمی رو داد
دیگه چی می خواید ازش؟
اینکه کاری کنن استقلال هم محروم بشه؟
ببیندید درب گاله رو احمقا :-* :-*
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار