منصوریان در میتینگ تبلیغاتی حسن روحانی 

کشتی استقلال رویایی همچنان با تصمیمات اشتباه کادر فنی و مسئولین این تیم به سمت ناامیدی حرکت می کند! 

 

به گزارش استقلال نیوز، اوایل فصل بود که زمزمه برکناری علیرضا منصوریان شنیده شد همان زمانی که استقلال بزرگ در یک بازی عجیب با نتیجه ای فاجعه بار به العین امارات باخت تا هواداران استقلال منتظر تغییرات گسترده باشند.

اما انگار جای پای منصوریان به خوبی در استقلال دوست داشتنی اش مُحکم بود و خبری از انتقادهای تکراری اعضای هیات مدیره دیده نمی شد تا هواداران استقلال باز هم قربانی وعده های پوشالی شوند.

علیرضا منصوریان ماند تا هواداران استقلال بازهم معرفت را معنی کرده و پشت سرمربی محبوب خود بمانند و از او به عنوان فرشته نجات تیمشان در فصل جدید یاد کنند.

مسئولین استقلال در نقل انتقالات با لیست بزرگ آقای سرمربی روبرو شدند ولی برخلاف آن چیزی که حس می شد این بار مدیران نالایق در نقل انتقالات هواداران استقلال و کادرفنی این تیم را راضی کردند.

استقلال بازیکن های خوبی را به خدمت گرفت تا انتظار شروع لیگ با تیم تحت هدایت منصوریان آرزوی هواداران فهیم باشگاه شود.

اما از قدیم گفته اند: بار کج هیچگاه به مقصد نمی رسد و این بار هم این هواداران استقلال بودند که بازیچه بی تدبیری کادرفنی شدند.

علیرضا منصوریان بر خلاف سرمربیان به روز فوتبال، برای سیستمی که در سر داشت بازیکن نخرید بلکه بازیکن جذب کرد تا برای لیست پر از ستاره اش دنبال سیستم باشد!

استقلال تا هفته پنجم لیگ برتر با 4 امتیاز شباهتی با استقلال بزرگ ندارد و هواداران گویا بازهم باید منتظر وعده ای دیگر باشند تا شاید در تخیلشان استقلالی رویایی را بسازند!

کادرفنی که نشان داده بار فنی کافی برای هدایت استقلال بزرگ را ندارد هیچگاه دست از رفاقت و دوستی خاله خرسه برنداشت تا منصوریان دوست داشتنی دیگر محبوب هواداران نباشد.

در روزهای که هواداران استقلال تغییرات در بخش دستیاران سرمربی خود را فریاد می زدند منصوریان با سپر کردن سینه خود آنها را بی دانش خطاب می کرد! اما امروز به خوبی ثابت شد بی دانش مربیانی همچون محمد خرمگاه و علی چینی هستند که هیچگاه نتوانسته اند به نیمکت استقلال ذره ای دانش و بار فنی اضافه کنند.

تعویض های پر از اشتباه در حین بازی و تمرینات پر از ایراد قبل از شروع مسابقات که گواهش مصدومیت های متعدد بازیکنان است نشان از این دارد که این تیم از ابزار فنی کافی برخوردار نیست.

در تک تک بازی های این فصل استقلال سیستم ثابتی دیده نشد و اگر در بخش خلق موقعیت پیشرفتی حس شده آن هم بی ربط به وجود بازیکنان خلاق مانند جپاروف، جباری، شجاعیان، قائدی و.. نبود.

این روزها کمتر هوادار استقلالی را مشاهده می کنید که ضعف دفاع چپ و راست استقلال را درک نکند اما چگونه دوستان کادرفنی اینقدر غیر حرفه ای و آماتور این ضعف را ندیدند و با تعریف و تمجید های مضحک انگشت خود را همچون پتروس بر حفره گشاد نقص های تیم فرو کردند؟!

منصوریان برود یا بماند دیگر هوادار استقلال با حرف و وعده وعیدهای رویایی خام نخواهد شد و دیگر به امید حمایت از علی منصوریان چشمش را روی توهین های هواداران تیم های بی افتخار نمی بندد.

علی منصوریان آن روزی باخت که در میتینگ تبلیغاتی حسن روحانی پرچم بنفش تکان داد و خود را نماینده جامعه استقلالی خواند. همان زمانی که عوامل جناب روحانی برای کسب یک مشت رای با وعده پوشالی سرمربی استقلال را خام کردند تا امروز با وجود وزیران نالایق در بخش ورزشی، استقلال همانند فصول گذشته روز خوش را نبیند.

آری استقلال بازیچه شد و هواداران استقلال قربانی صندلی قدرت آقایان!

هنوز فراموش نکرده ایم که استقلال بزرگ برای 180 میلیون طلب خود به بازیکن خارجی از نقل انتقالات محروم شد اما تیم محبوب دولت تدبیر و امید، بدهی 13 میلیاردی سرمربی پیشین و ناموفق خود را تقدیم کرد تا بیش از گذشته آقای وزیر ورزش و فرزندش پرچم بی عدالتی را تکان دهند.

استقلال از هزار سمت مورد حمله قرار می گیرد از فدراسیونی که با هدایت یک پرسپولیسی هدایت می شود تا کمیته انضباطی که کینه شتری اش هیچگاه درمان نمی شود. استقلال بزرگ برای تغییرات هرچقدر دست و پاه بزند تا زمانی که قدرتمندان دولتی برنامه نابودی این تیم را در سر دارند محال است هواداران رنگ روزهای خوش را با چشمانمان ببینند.

امیدواریم میراث تاج بزرگ را فقط به خاطره عقبه نامی این تیم به مسلخ نکشند همانطور که فلان مسئول نظامی در برنامه زنده چشم در دوربین با وقاحت گفت: ما با استقلال مشکل داریم به خاطر نام قدیمش!

این بی گناه هوادار استقلال که قربانی افکار پوچ و خرفت یه عده شده است!

 

و در آخر چند خط برای سرمربی تیم استقلال:

علی منصوریان عزیز.. داش علی استقلالی ها.. برادر استقلالی عزیز.. اگر امروز می خواهی سکان دار استقلال بزرگ باشی دست از لجاجت بردار و اولین تغییر را از کادرفنی خود آغاز کن و به جای تعطیل کردن یکی در میان تمرینات با اضافه کردن چند دستیار با دانش نقاط ضعف استقلال را به حداقل برسان.

اگر امروز به هوادار استقلال حق ندهی که از نتایجی که تیم محبوبشان با هدایت شخص شما کسب کرده، آزرده خاطر باشند به استقلالی بودنت بر خلاف باورهایم شک خواهم کرد.

امروز خودت را یک استقلالی بدان و این همه عاشق را قربانی رفاقت نکن و برای شادی هواداران تصمیم درست را اتخاذ کن .

وجود بازیکن های جوانی که به تیم استقلال تزریق شده اند اگر صرفا برای نمایش نیست لطفا بازهم به این بنزین سبز اعتماد کن و دست از بازیکن سالاری بردار.

مطمئن باش روزی سنگ ها و شعارهای هواداران به همان تشویق های دوست داشتنی تبدیل می شود اگر تو خودت باشی...

 

دیدگاه‌ها  
سعید باقری
+1 #1 سعید باقری 1396-06-06 00:12
منصوریان از اعتماد کردن به جوانان ضرر زیادی نکرد اما امسال باز هم همان راه پارسال رو رفت همان نتیجه پارسال گرفته .. اقای منصوریان این راهی که داری میری رو به بیراهه ی پارسال هست خدایی نکرد فاجعه ای دیگر
نقل قول کردن
Hamid
-1 #2 Hamid 1396-06-06 00:20
فقط لجبازی میتونه منصوریان رو زمین بزنه…. اگه میخواد بمونه توی میدون و ذهن هوادار و همچنان محبوب باشه باید ،باید،باید،باید و باید به حرف بزرگترا گوش بده
نقل قول کردن
سجاد
+3 #3 سجاد 1396-06-06 00:36
منصوریان باید اخراج بشه یکی مثل دنیزلی بیاد
نقل قول کردن
کامران
-1 #4 کامران 1396-06-06 17:06
ممنون از این متن. اشاره دقیق بود. عاشقان استقلال (تاج) بایستی به فکر باشند که این یک جریان مهندسی شده جهت نابودی تیم هست. دقیقا مثل سالی که تیم رو با هزار برنامه و کثافت کاری و نقشه های پلید به دسته پایین تر فرستادند. منصوریان و بقیه وسیله ای بیش نیستند. این ها عقده های نسل سرخ باقیمانده از قبل از انقلاب هستند که سالیان سال به تیم تاج حسرت میخوردند. حیف که در بین بازماندگان آبی از آن نسل با غیرت هایی مثل حجازی و پورحیدری نداریم دیگر و فساد در پوست و استخوان این جماعت به ظاهر استقلالی ریشه دونده.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار