باشگاه پرسپولیس ولخرجی پول بیت المال

در حالی که عوامل تیم دوم پایتخت مدام از کاشکنی برای موفق نشدن این تیم صحبت می کنند اما بازهم بودجه بیت المال صرف ریخت و پاش این تیم شد!  

 

 

به گزارش استقلال نیوز، طی روزهای گذشته مطالبات کالدرون آرژانتینی و دستیارانش از سوی باشگاه پیروزی پرداخت شد آن هم در شرایطی که این باشگاه همچنان بدون اسپانسر و کارگزار فعالیت خود را ادامه میدهد!

پرداخت 40 درصد از قرارداد فصل گذشته و 10 درصد از قرارداد فصل جدید اعضای این تیم نیز دیگر هزینه عجیب باشگاه متمول پایتخت بود که طی روزهای اخیر توسط مدیران این باشگاه  تایید شد.

با یک حساب ساده می توان حدس زد چیزی حدود 100 میلیارد از پول بیت المال طی این مدت خرج باشگاه محبوب دولتی ها شده است!

پس از بررسی رسانه ها مشخص شد که گویا با دستور وزیر ورزش مبلغ قابل توجهی از سوی یکی از صندوق های اشتغالزایی مناطق محروم به باشگاه مذکور واریز شده است.

این اولین و آخرین بار نیست که اینگونه پول بیت المال خرج ریخت و پاش های بی حساب و کتاب باشگاه دُردانه پایتخت می شود و گویا این یک وظیفه برای دولت های مختلف در کشور ما است که بخشی از بودجه کشور را صرف یک #تیم_خاص کنند!

برعکس استقلال که در این روزها از فروش ستاره ها و قرارداد با کارگزار جدید و همچنین توانایی مدیران کارآمد خود توانست بخشی از مشکلات فصول گذشته را برطرف کند گویا همیشه باید برای یک #تیم_خاص لقمه آماده از جیب ملت گرفته شود!

چرا هیچ نهادی به این مسئله مهم و هزینه های عجیب باشگاه ولخرج تهرانی(پیروزی) ورود نمی کند؟چرا محل پرداخت هزینه های این #تیم_خاص رسما اعلام نمی شود؟

قبلا هم اخطار دادیم با وجود امثال مهدی علی نژاد و فعالیت مجددش در وزارت ورزش مطمئنا اتفاقات فصول گذشته ورزش کشور تکرار خواهد شد و که متاسفانه خیلی زود این پیش بینی رنگ واقعیت گرفت!

 

سایت هواداری استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

خزانه ای که هیچگاه برایشان خالی نیست؛ هوچیگری رمز موفقیت هر ساله یک تیم خاص

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار