احمد مددی

هواداران استقلال اینا بار هوشیارانه تر از دفعات قبل به جای بازی در زمین دشمنان خود، پشت فرهاد مجیدی می ایستند و فریب افراد دغل باز را نخواهند خورد.

 

به گزارش استقلال نیوز، نقد به صحبت های امروز احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال همانند کوبیدن آب در هاون است ولی برای روشن شدن افکار عمومی چند موضوع را بیان می کنیم: 

 

+ از توهم توطئه گفتند در حالی که کمترین تلاشی برای رفع مشکلات استقلال نکرده اند آیا در شان باشگاه استقلال است که پیمانکار مجموعه انقلاب به دلیل عدم اجرا تعهدات، شلنگ آبپاش مجموعه انقلاب را از محل تمرین جمع آوری کرده و بازیکنان در زمین خشک تمرین کنند؟

+ بازیکن مصدوم طبق فلسفه مدیریتی آب دوغ خیاری ایشان باید با هزینه شخصی به فکر درمان خود شود تا باشگاه با مشاهده فاکتور هزینه ها را پرداخت کند!

+ هزینه بلیط بازگشت میلیچ را پرداخت نکردند تا بازیکن با هزینه شخصی به تهران بازگردد!

+ چند روز است که شیخ دیاباته سرگردان از این کشور به آن کشور است و هیچ تلاشی برای بازگشت او نکردند.

+ به گفته خود این شخص آن هم با اطلاع کامل از مسخره بودن و احتما رد پیشنهاد، بندی عجیب در پیش قرارداد دستیار خارجی مجیدی گنجانده شده است تا پروژه آمدن این مربی مطرح به صورت کامل بسته شود!

+ در خصوص ناراحتی اسپانسر صحبت کردند در حالی که اصلا قرارداد این شرکت با استقلال در حد و اندازه نام بزرگ استقلال نیست آن هم وقتی که شرکت مذکور از هر بخشی برای تبلیغ برند خود استفاده می کند و بارها منت بر سر هواداران گذاشته است چرا باید قرارداد استقلال با یک شرکت که زیر نظر بی شعوری همچون آذری جهرمی است 80 میلیارد باشد و شرکتی دیگر برای باشگاه رقیب قرارداد 300 میلیاردی منعقد کند؟!

+ از انتشار قراردادها صحبت می کنند که مشخص می کند این سناریوی تکراری هر ساله توسط چه کسانی طراحی شده است! اگر به گفته خودتان قرارداد رشید مظاهری 55 درصد پرداختی داشته آیا برای تیمی که در انتهای فصل است این رقم پرداختی به بازیکن معقول است؟

+ در خصوص پرداختی به طلبکاران حرف می زنند انگار فرهاد مجیدی و هواداران این بدهی را به جا گذاشته اند و گویا فراموش کرده اند تک تک مدیران بی کفایت انتخاب شده در باشگاه استقلال توسط بیماران همچون علی نژاد در استقلال به قدرت رسیده اند و چه بسا که مدیران بعدی نیز با کوهی از بدهی ها که توسط مدیریت ناکارآمد احمد مددی ایجاد شده است روبرو شوند.

+ از انتخاب مجیدی با وجود مخالفان صحبت می کنند باید بدانند مجیدی را هواداران انتخاب و برکناری هر کسی در باشگاه نیز به خواست هواداران است و دیگر بازی نخ نمای قدرت طلبی وزارت ورزش تمام شده است و به لطف دولت جدید خبری از رانت، تبعیض و سیاه نمایی در وزارت ورزش نخواهد بود و امثال سلطانی فر، علی نژاد، مددی، خلیل زاده و ... به زودی به خاطر سال ها عذاب دادن هواداران مظلوم استقلال پای میز محاکمه خواهند نشست.

به گزارش استقلال نیوز، در انتها گماشته وزارت که مشخصا از دیشب برای خط به خط مصاحبه اش با اربابانش هماهنگ شده است بهتر است بداند که فرهاد مجیدی مورد حمایت میلیون ها هوادار استقلال است و دیگر قرار نیست پشت سرمربی را با سناریوهای تکراری خالی کنیم و به زودی با تجمع بزرگ استقلالی ها صدای اعتراض خود را به گوش مدیران بعدی کشور خواهیم رساند.

 

اخبار باشگاه استقلال

 

 


اخبار مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ می‌خواهند استقلال را به سرنوشت پاسِ قهرمان دچار کنند!

احمد مددی: هیچکس بزرگتر از استقلال نیست؛ مگر بازیکنی فاکتور MRI داد که پرداخت نکردیم!؟

فرهاد مجیدی: در استقلال مدیرعامل مجری اوامر وزارت ورزش است؛ آقای علی نژاد چه از جان استقلال می خواهی؟

دیدگاه‌ها  
جگرخون
0 #1 جگرخون 1400-03-30 18:56
در طول این 8 سال مجموعه استقلال منهای هیات مدیره ومدیرعامل گماشته ومزدور(پیشکسوتان، مربیان، بازیکنان ومهمتر از همه هواداران عاشق) برای حل مشکل باشگاه ریشه دار تاج از راههای مسالمت آمیز (تعامل، گلایه،التماس ،تنفر، تجمع، استیضاح، شکایت )استفاده کردند ولی آب ازآب تکان نخورد ،گوش شنوایی پیدا نشد وهیچ مسئول دولتی ، سیاسی، امنیتی ،فوتبالی وغیر فوتبالی برای حل مشکل پیش قدم نشد که نشد. اشخاصی که استقلال را به این روز انداخته اند باید قصر در نروند ومجموعه استقلال برای احقاق حق ابتدا از وکلای داخلی حقوقدان فوتبالی اگر نشد وکیل فوتبالی بین المللی استفاده کند . همچنین مدیران فاسدی که با سوء استفاده از برند استقلال مرتکب اختلاس، تبانی ، رشوه وپولشویی شده اند وهمه اینها از نوچه های وزیران فاسد می باشند مورد مواخذه قرار گیرند.اگر شد که چه بهتر اگر نشد استفاده از چوب وچماق وبالاتراز چوب وچماق
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار