فاجعه مدیریتی در استقلال

با تمام وجود ضعف ها و مشکلات جدی کادر فنی هیچ گاه در روزهای سخت فریب اینکه مشکل اصلی استقلال مرتبط با نیمکت این تیم باشد را نخوریم.

 

به گزارش استقلال نیوز، اگر مربی خارجی هم باشد با عدم رفع مشکلات ساختاری و مدیریتی که ریشه در وزارت ورزش و ساختار ورزش دارد دنبال موفقیت پایدار نباشید.

مگر مربی خارجی هم نداشتیم؟
چه کسانی وینفرید شفر را در کورس قهرمانی کنار زدند یا بازیکنانش را گرفتند و هر روز مشکلی ایجاد می کردند؟ آخر سر هم شفر پول قراردادش را گرفت و ما متضرر شدیم.
بله مقصر مدیریت منصوب وزارت ورزش بود.

 

چه کسانی استراماچونی را در شرایطی قرار دادند تا با موفق به اجرای شرایط فسخ قرارداد شود. در پایان استراماچونی حتی در خانه نیز پول باشگاه را کامل خواهد گرفت و مانند داستان حذف شفر ما متضرر شدیم.
بله مقصر مدیریت منصوب وزارت ورزش بود.

 

اما مشکل اصلی مربی ایرانی نیست چرا که با همین مربی ایرانی نیز قهرمان فوتبال آسیا شدیم و با فرهاد مجیدی هم می توانستیم اما چه شد؟ در حساس ترین شرایط مسابقات مدیریت باشگاه، تیم را به امان خدا رها کرد و هدفش را حذف کادرفنی گذاشت و متاسفانه فرهاد هم تسلیم این فشارها شد و تیمی که شرایط خوبی داشت از هم پاشید و مقصر؟
بله مقصر مدیریت منصوب وزارت ورزش بود.

 

امروز هم ضمن هر نقد وارد به کادر فنی که اشتباهاتش را باید بپذیرد ملاحظه می کنید که باشگاه ابتدایی ترین امکانات را ندارد و حتی اجازه حاشیه سازی علیه بازیکنانش را نیز می دهد و از هیچ حاشیه سازی هم عملا شکایت نمی کند و فقط حرف میزنند!

تیمی که ۵ بار زمین تمرین عوض می کند و مانند مدیریت های سابق مشکلات ابتدایی را دارد و گاهی حتی قدرت تامین لباس دومش را هم ندارد و کمترین امکانات اولیه در ساختمان باشگاه وجود ندارد و حتی رسانه اش را به طور کامل در اختیار اسپانسر می گذارد تا هر چه خواست منتشر کند با یورگن کلوپ، پپ گواردیولا و... نیز قهرمان نخواهد شد، البته همه این ها اگر اخراج نشوند یا فراری داده نشوند شاید انتهای فصل را ببینند!

واقعا در این شرایط فاجعه بار مدیریتی همین صدرنشینی های موقت هم ریشه در اصالت تیم و تلاش های بازیکنان دارد. ای کاش آقای فکری برای خودش هم زودتر علیه این وضعیت شاکی میشد تا این مدیران فاجعه تحت فشار حداکثری هوادار قرار گیرند و خودش نیز جدیدترین قربانی فاجعه های مدیریتی باشگاه نباشد.

 

به قلم مهدی پریزاد


 مطالب مرتبط:

هفته پانزدهم لیگ برتر/ رفتار بچگانه فکری برای فرار از انتقادها؛ قهر آخرین سلاح کادر بی دانش

هفته پانزدهم لیگ برتر/ ضعیف‌ترین استقلال تاریخ در نقش جهان؛ تیم بزرگ مربی بزرگ می‌خواهد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار