مافیای لنگی

مطلبی که تحت عنوان علت لغو بازی نساجی و پرسپولیس در فاصله دو هفته مانده به فینال آسیا در رسانه‌ها مطرح می‌شود کذب محض است.

 

به گزارش استقلال نیوز، مطلبی که در رسانه‌ها و فضای مجاز دست به دست می‌شود با این محتوا که "با هشدار AFC به تیم های آسیایی اگه تیم ها شرایط قرنطینه را رعایت نکنند و در قطر حتی یکی از اعضای تیم کرونا داشته باشد، تیم به طور کامل دیسکالیفه شده و از دور رقابت کنار گذاشته می‌شوند" به طور کامل و از اساس دروغ و کذب بوده و AFC در هیچ کدام از آیین‌نامه‌های اجرایی مسابقات مطلبی تحت این عنوان ندارد.

در حال حاضر تیم های شرق آسیا در قطر در حال برگزاری بازی‌های این منطقه هستند و چنین قانونی در این بازی‌ها وجود ندارد و در جایی هم نیامده است.
به عنوان مثال الهلال عربستان در هنگام برگزاری رقابت‌های غرب آسیا با دو جین بازیکن کرونا مثبت تا روزی که یازده بازیکن برای فرستادن به زمین در لیست داشت در بازی ها شرکت کرد. 
چرا وقتی اولین بازیکنان این تیم تست کرونایشان مثبت شد الهلال را از بازی‌ها کنار نگذاشتند؟ چون چنین قانون مضحکی به هیچ وجه وجود خارجی ندارد!
متاسفانه این مطلب کذب برای برداشتن فشار از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در رسانه‌های مافیایی ایران در حال انتشار است و یک بازی رسانه ای کثیف برای کمک به تیم حکومتی پیروزی در جهت منافع ملی آقایان! می‌باشد.
البته لغو بازی مقابل نساجی و به احتمال زیاد ذوب‌آهن، خروجی جلسه هم‌اندیشی وزیر با مدیران باشگاه پیروزی، مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بود که با قدرتی فراقانونی با اجحاف در حق سایر تیم‌ها صورت گرفت.
وزیری که برای جام ملت‌ها به بدرقه تیم ملی کشورش نمی‌رود اما برای یک تیم باشگاهی جلسه هم‌اندیشی می‌گذارد!
البته چه زود این شعار ننگین از سوی وطن‌فروشان سرخ پوش از یادمان رفته بود که "تیم ملی من پرسپولیسه"!
 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار