تیم دوم پایتخت

مسعود سلطانی فر و عوامل دست نشانده اش طی روزهای گذشته با فشار به تیم نساجی خواهان این شده اند که محل دیدار این تیم مقابل پیروزی به شهر تهران انتقال یاید!

 

به گزارش استقلال نیوز، دیگر باید باور کنیم فوتبال ایران هیچ شباهتی به یک لیگ معتبر آسیایی ندارد و به قول جمله معروف کرار جاسم عراقی لیگ ایران، سیرک آسیا است!

تیم سوگولی دولت که با تخلف آشکار و با بازیکنان غیرقانونی در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرد و توانست از پنجره بسته شده استقلال و ضعف داوری این رقابت ها استفاده کند و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد با وقاحتی تمام نشدنی با درخواست از سازمان لیگ خواهان این شده است که دیدار مقابلنساجی مازندران از هفته پنجم لیگ برتر به جای قائمشهر در تهران برگزار شود. خواسته ای که دلیل آن وجود چمن مصنوعی قائمشهر و احتمال مصدومیت بازیکنان سوگولی پایتخت عنوان شده است!

واقعا مسئولین این تیم با چه رویه ای و بر اساس کدام منطق چنین درخواستی از سازمان لیگ داشته اند؟ اگر پای منافع ملی در میان است چرا زمانی که استقلال، سپاهان و ذوب آهن شانس قهرمانی در آسیا را داشتند خبری از منافع ملی نبود؟

این خواسته سخیف، زشت و چرک با فشار وزارت ورزش و مسعود سلطانی فر به مدیران ارشد نساجی تکمیل شد و گویا تیم مظلوم مازندرانی باید قربانی خواسته وقیحانه تیم دوم پایتخت شود.

استوری مدیر رسانه ای نساجی

از فدراسیونی که مسئول سازمان لیگ آن همچون هوادار تیم دوم پایتخت برای تیم بزرگ استقلال کُری می خواند و کمیته انضباطی که چشمش به روی دلالی سرمربی تیم دوم پایتخت بسته شده است انتظار عدالت خواسته ای غیر منطقی است.

هنوز یادمان نرفته در حالی که استقلال در سال 2013 با شکست بویرام تایلند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده بود با برخورد دیکتاتور مابانه سازمان لیگ مجبور شد طی یک هفته از شرق آسیا به ایران بازگشته تا در اصفهان مقابل ذوب آهن قرار بگیرد و سپس از آنجا مجددا به شرق آسیا و پایتخت کره جنوبی رفته و مقابل نماینده این کشور بازی نیمه نهایی را برگزار کند.

آن زمان خبری از غرور، وحدت و منافع ملی نبود و نماینده مظلوم کشورمان با خواست مسئولین خائن از کسب سومین قهرمانی خود در آسیا بازماند اما امروز در دوره مسعود سلطانی فر تمام ارکان ورزشی کشور بسیج شده تا عقده بی افتخاری یک تیم ترمیم شود.

اما این حجم از زورگویی و تبعیض مطمئنا از چشم خدای قادر و توانا دور نخواهند ماند و او نیز بزرگترین پاسخ دهنده است..

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


 مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال‌نیوز/ ننگ بر وزارت ورزش و دست‌نشانده‌های وزیر؛ استقلال در چمن مصنوعی تمرین می‌کند!

اختصاصی استقلال‌نیوز/ وزارت ورزش خانه امن تیم حکومتی؛ مردم در بدبختی می‌لولند پیروزیچی‌ها قرارداد دلاری می‌بندند!

دیدگاه‌ها  
مجید
0 #1 مجید 1399-09-15 19:48
لعنت بر مسئولین حیوان صفت و حرامخور ورزش کشور که در دولت تبخیر امید هر گوهی دلشون میخواد میخورن و هیچ کسی حق اعتراض ندارد.
یک روز این ظلم در حق دیگران راه گلوی نجس شما را خواهد گرفت.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار