پرویز مظلومی

نبرد آبی های پایتخت و قرمزهای اهواز با شکست یاران فکری همراه بود اما پس از این بازی اخبار عجیبی از حواشی این بازی به بیرون مخابره شد که برای وجهه و جایگاه باشگاه استقلال زیبا نیست.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج)پس از شکست مقابل فولاد در مقابل چند دوربین نزدیک زمین با ناراحتی از دغل بازی تیم اهوازی گله کرد.

گله ای که با الفاظ جالبی همراه نبود و شاید به دلیل فشار زیاد بازی بود که سرمربی آبی ها اینگونه از حالت طبیعی خارج شد.

اما آنهایی که فوتبال بازی کرده اند و در بطن فوتبال حضور داشته اند به خوبی آگاه هستند خوب یا بد این ناراحتی ها در کنار مستطیل سبز همیشه اتفاق افتاده است نمونه ایرانی و خارجی تا دلتان بخواهد وجود دارد.

 رسانه های منتسب به یک تیم خاص که دلالی سرمربی درصد بگیرشان بر همگان آشکار شده و مدیرعامل مستعفی آن تیم به دلیل افشاگری از رفتارهای دلالیست سرمربی از کار برکنار شده است نمی توانند برای باشگاه مقدس استقلال درس اخلاق تدریس کنند.

در اخبار منتشر شده آمده است که کمیته اخلاق به رفتار محمود فکری ورود کرده اما کاش کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون، پس از بیدار شدن از خواب پاییزی به پرونده پر از فساد سرمربی تیم سوگولی وزارت، ورود می کردند البته اگر این مهم نیز شامل خط قرمزهای ملی حساب نشود!

زیرا در این سالها هرگونه افشاگری فساد از تیم دوم پایتخت با برچسب وطن فروش و ... همراه بود و هیچگاه نهادهای مربوطه برای مقابله با آن تلاشی از خود نشان ندادند.

مسئله بعدی که در مورد این بازی در صفحات هواداری و رسانه ای منتشر شده و صحت و سقم آن هنوز مشخص نیست بحث تعویض محمد دانشگر است.

بازیکنی که در در دقیقه 87 با برخورد به تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین مصدوم شد و گویا کادرفنی با عدم اطلاع از وضعیت این بازیکن تا دقیقه 96 دست به تعویض نزده است.

اگر واقعیت ماجرا همانی باشد که نُقل محافل شده است باید انگشت اتهام را به سمت سرپرست تیم گرفت نه آنکه کادر پزشکی استقلال را محاکمه کرد.

نقش سرپرست در چیست؟ اینکه برگ تعویض را به مسئول مربوطه تحویل دهد؟

پرویز مظلومی مشخصا در حد و اندازه سرپرستی استقلال نیست البته این به این معنا نیست که پیشکسوت بزرگ استقلال برای این پست کوچک باشند بلکه پست سرپرستی نیاز به تحرک، فعالیت و مهمتر از همه تسلط به زبان خارجی دارد که این موارد شامل ایشان نمی شود.

اتفاق دیروز و 10 نفره بازی کردن استقلال مطمئنا از ضعف سرپرستی نشأت می گیرد و نباید برای فرار از ضعف های خود کادر پزشکی را سیبل کرد.

استقلال دیروز در روز که خوب نبود شکست خورد و این می تواند پایان اتفاقات تلخ و آغاز روزهای خوب باشد اگر مسئولین باشگاه به جای تمرکز کردن برای کم کردن قراردادها به فکر آرامش این تیم پرطرفدار باشند.

 

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته دوم لیگ برتر/ کامبک فولاد مقابل استقلال با شاهکار داور؛ اینجا نساجی نیست آقای فکری!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار