E leag 16R

به گزارش استقلال نیوز، دور رفت مرحله 1/8نهایی یورو لیگ امشب با برگزاری 8 دیدار در سراسر قاره سبز به پایان می رسد.

 

در مهم ترین دیدارهای مرحله 1/8نهایی لیورپول در آنفیلد به مصاف منچستریونایتد می رود، دورتموند در وست فالن میزبان تاتنهام خواهد بود و بازل میزبان دیدار نهایی یورو لیگ به مصاف سویا مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها خواهد رفت. دیدار بایرلورکوزن با ویارئال و همچنین اتلتیک بیلبائو با والنسیا از دیگر دیدارهای حساس این مرحله رقابت های یورو لیگ خواهند بود.

 

شاختار دونتسک – اندرلخت

یکی از آسان ترین قرعه هایی که ممکن بود نصیب شاختار شود. شاختار دونتسک تیم 18 رده بندی یوفا به مصاف اندرلخت بلژیک تیم 41 یوفا می رود. شاختار دونتسک در مرحله قبل با برتری 3 بر صفر در مجموع دو دیدار شالکه را حذف کرد و اندرلخت المپیاکوس یونان را 3 بر یک شکست داد.

غایبین این دیدار برای شاختار، دنتینهو و آزیودو که مصدوم و فرد و استپانِکو که دو کارته و محروم هستند و برای اندرلخت لیا ایسکا و اوبرادوویچ از ناحیه زانو مصدوم و در این بازی حضور ندارند.
این بازی از ساعت 21:30 به وقت ایران در ورزشگاه  ArenaLvivاوکراین برگزار می شود.

 

بازل – سویا

بازل که ورزشگاهش میزبان فینال این دوره از رقابت هاست و سویا قهرمان 2 دوره متوالی اخیر و مدافع عنوان قهرمانی یکی از دیدارهای حساس این مرحله را برگزار خواهند کرد. بازل تیم 19 و سویا 24 رده بندی یوفا هستند. بازل در مرحله قبل با قانون گل زده در خانه حریف 4 بر 4 سنت اتین فرانسه و سویا 3 بر یک مولده سوئد را از دور رقابت ها حذف کردند.

در تیم بازل آکانجی از ناحیه زانو، بوئتیوس از ناحیه قوزک پا و اسپورار از ناحیه پا مصدومان این تیم هستند و امبولو نیز 2 کارته و محروم است و در سویا پارخا از ناحیه زانو مصدوم و غایبین این دیدار هستند.
این بازی از ساعت 21:30 به وقت ایران در ورزشگاه St. Jakob-Park بازل برگزار می شود.

 

دورتموند – تاتنهام

یکی از جذاب ترین دیدارهای این مرحله رویارویی دورتموند و تاتنهام است. دورتموند تیم 13 و تاتنهام تیم 21 رده بندی یوفا هستند. دورتموند در مرحله قبل 3 بر صفر پورتو و تاتنهام 4 بر یک فیورنتینا را حذف کردند.

پاپاستاتوپولوس از ناحیه کشاله ران تنها مصدوم و غایب دورتموند است و برای تاتنهام ورتونگن، کلینتون ان جیه از ناحیه زانو و دنی رُز از ناحیه ماهیچه ساق پا مصدوم اند و دله علی نیز محروم است.

این بازی از ساعت 21:30 به وقت ایران درورزشگاه BVB Staion Dortmund برگزار می شود.

 

فنرباغچه – براگا

فنرباغچه تیم 75 و براگا تیم 37 رده بندی یوفا یکی دیگر از دیدارهای این مرحله را برگزار خواهند کرد. فنرباغچه در مرحله قبل 3 بر یک لوکوموتیو مسکو و براگا 4 بر 3 سیون سوئیس را از مسابقات یورو لیگ حذف کردند.

برای فنرباغچه لازار مارکوویچ از ناحیه پا مصدوم و دیگو نیز تنها محروم این تیم است. براگا برای این بازی محروم و مصدوم ندارد.

این بازی از ساعت 21:30 به وقت ایران درورزشگاه Şükrü Saracoğlu شهر استانبول برگزار می شود.

 

اسپارتاپراگ – لاتزیو

به نظر می رسد لاتزیو، تیم دوم شهر رم کار چندان مشکلی مقابل اسپارتاپراگ تیم 72 رده بندی یوفا نداشته باشد. لاتزیو در رده بندی یوفا تیم 40 است و در مرحله قبل 4 بر 2 گالاتاسارای ترکیه را حذف کرد. اسپارتاپراگ جمهوری چک نیز 4 بر صفر کراسنودار روسیه را شکست داد و راهی این مرحله شد. اسپارتا و لاتزیو تا کنون 4 بار به مصاف هم رفتند که سهم لاتزیو 2 برد، 1 باخت و 1 مساوی بوده است.

مارِک استچ تنها مصدوم و غایب اسپارتاپراگ است و برای لاتزیو ریکاردو کیشنا، سانتیاگو جنتیلتی، فیلیپ جورجوویچ و استفان دی وریج مصدوم و غایب هستند.

این بازی از ساعت 23:35 به وقت ایران در ورزشگاه Stadion Letná شهر پراگ برگزار می شود.

 

ویارئال – بایرلورکوزن

ویارئال تیم چهارم لالیگا امیدوار است با برتری مقابل بایرلورکوزن که این روزها وضعیت پایداری در بوندسلیگا ندارد، راهی مرحله بعد شود. ویارئال تیم 29 رده بندی یوفا در مرحله قبل 2 بر یک ناپولی را حذف کرد و بایرلورکوزن تیم 16 یوفا 4 بر یک اسپورتینگ لیبون را شکست داد.

در این دیدار از ویارئال جاناتان دوس سانتوس و موساچیو از ناحیه همسترینگ ، سامو از ناحیه پا و جائومه کاستا از ناحیه قوزک پا مصدوم و غایب هستند و برای لورکوزن آرانگوئیز از ناحیه پا، هیلبرت از ناحیه کتف، لارس بندر از ناحیه ران و کوین کمپل به دلیل شکستگی استخوان نازک پی مصدوم و غایب هستند.

این بازی از ساعت 23:35 به وقت ایران در ورزشگاه Estadio El Madrigal ویارئال برگزار می شود. 

 

اتلتیک بیلبائو – والنسیا

جدال تمام اسپانیایی این مرحله را اتلتیک بیلبائو و والنسیا برگزار خواهند کرد. دو تیم کمتر از دو هفته پیش در لالیگا به مصاف هم رفتند که بیلبائو در مستایا استادیوم خانگی والنسیا، این تیم را 3 بر صفر شکست داد. والنسیا تیم 12 رده بندی یوفا در مرحله قبل 10 بر صفر راپیدوین را درهم شکست و بیلبائو 2 بر یک مارسی را حذف کرد.

ایبای گومز از ناحیه پا و ویلیامز از ناحیه قوزک پا مصدومان و غایبان بیلبائو و چریشف با مصدومیت از ناحیه ران تنها غایب والنسیا در این دیدار هستند.

این بازی از ساعت 23:35 به وقت ایران در ورزشگاه Estadio de San Mamés بیلبائو برگزار می شود.

 

لیورپول – منچستریونایتد

حساس ترین دیدار این مرحله بدون شک مصاف لیورپول و منچستر یونایتد است. هر دو تیم از امیدی برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس ندارند و در دسترس ترین جام برای آنها، یورو لیگ است. لیورپول تیم 42 رده بندی یوفاست و در مرحله قبل به سختی و با پنالتی میلنر در آنفیلد یک بر صفر در مجموع دو دیدار آگزبورگ آلمان را شکست داد و منچستریونایتد تیم 10 یوفا با درخشش پدیده 18 ساله خود مارکوس راشفورد 6 بر 3 میتیلند دانمارک را حذف کرد.

دنی اینگز از ناحیه زانو و لوکاس از ناحیه ران مصدومان و غایبان لیورپول هستند و مصدومان پر تعداد منچستریونایتد عبارتند از آنتونیو والنسیا از ناحیه پا، رونی و شواین اشتایگر از ناحیه زانو، لوک شاو از ناحیه قوزک پا، اشلی یانگ از ناحیه کشاله ران و فیل جونز. ضمن اینکه خسه لینگارد از شیاطین سرخ دو کارته و محروم است.

این بازی از ساعت 23:35 به وقت ایران در ورزشگاه Anfieldبندر لیورپول برگزار می شود.

 

عکس هایی از تمرین روز گذشته تیم های دورتموند، تاتنهام، لیورپول و منچستریونایتد را در زیر مشاهده می کنید.

BVB

2341081 w1

tot

tott

liv

LIVER

manU

Man uuu

 


اخبار مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/قرعه کشی مرحله 1/8نهایی یورو لیگ

اختصاصی استقلال نیوز/نتایج بازی های دور برگشت مرحله 1/16نهایی یورو لیگ(گزارش تصویری)

اختصاصی استقلال نیوز/ آغاز دور رفت مرحله 1/16نهایی یورو لیگ

 

 

دیدگاه‌ها  
hejazi_ostore
0 #1 hejazi_ostore 1394-12-20 16:02
لیورپول احتمال زیاد تیم فن خال رو میزنه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار