loguuuo

به گزارش استقلال نیوز، امشب در آغاز دور برگشت مرحله 1/8نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2دیدار به طور همزمان در شهرهای مادردید و وولفسبورگ برگزار خواهد شد. نگاهی داریم به ترکیب احتمالی و شرایط بازیکنان آنها.

 

امشب دور برگشت مرحله 1/8نهایی لیگ قهرمانان اروپا آغاز خواهد شد. رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو میزبان آاس رم است و وولفسبورگ در وولفسبورگ آرنا میزبان خنت بلژیک. کدام تیم ها راهی مرحله 1/4نهایی می شوند و کدام تیم ها از لیگ قهرمانان خداحافظی می کنند؟ به نظر می رسد شانس دو میزبان برای صعود بیشتر باشد.

 

رئال مادرید – آاس رم

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه الیمپیکو شهر رم با گل های کریستیانو رونالدو و خسه با نتیجه 2 بر صفر به سود رئالی ها به پایان رسید. رئال مادرید تیم اول و آاس رم تیم 46 رده بندی یوفاست.

ترکیب احتمالی رئال مادرید: ناواس، کارواخال، پپه، راموس، مارسلو، مودریچ، تونی کروس، جیمز رودریگز، کریستیانو رونالدو، گرت بیل

ترکیب احتمالی آاس رم: شزنی، فلورنزی، مانولاس، زوکانوویچ، دینیه، کیتا(ناینگولان)، پیانیچ، محمد صلاح، پروتی، الشعراوی، ژکو

کریم بنزما(رئال مادرید) از ناحیه همسترینگ و ده روسی(رم) از ناحیه ماهیچه پا و رودیگر(رم) از ناحیه ران پا مصدومان دو تیم هستند. ضمن اینکه راجا ناینگولان نیز احتمال دارد به دلیل مصدومیت کشاله ران به این دیدار نرسد.

کاسمیرو و راموس از رئال مادرید و ناینگولان از آاس رم در صورت دریافت کارت زرد 2کارته شده و بازی بعدی تیم هایشان را از دست خواهند داد.

Real1

Real2

Roma1

Roma2

 

وولفسبورگ – خنت 

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه KAA Gent با درخشش ژولین دراکسلر 3 بر 2 به سود وولفسبورگ به پایان رسید. وولفسبورگ تیم 67 و خنت تیم 135 رده بندی یوفاست.

ترکیب احتمالی وولفسبورگ: کوئن کاستیلس، تراسچ، کونچه، دانته، رودریگز، گوئیلاووگویی، گوستاوو، شورله، آرنولد، دراکسلر(ویرینها)، کروزه(کالیگوئیری)

ترکیب احتمالی خنت: سلز، آساره، گرشون، نیلسن، کومس، نتو، دیجاگره، میلیسویچ، فوکِت، سیمون، دیپوئیتره

نالدو از ناحیه شانه، باس دوس از ناحیه پا، سگوئین از ناحیه قوزک پا و یونگ از ناحیه زانو برای وولفسبورگ و میتروویچ از ناحیه پا و واندن بوسچه از ناحیه کتف مصدومان خنت هستند. این احتمال وجود دارد که به دلیل مصدومیت های جزئی دراکسلر از ناحیه زانو و کروسه از ناحیه ران از تیم وولفسبورگ و ون در بروگن از ناحیه مفصل ران، ویکهیم از ناحیه عضله چهار سر ران و دیپوئیتره از تیم خنت به این بازی نرسند.

کالیگیوری از وولفسبورگ و آساره، دیپوئیتره، فوکت، سائیف، کومس از خنت بلژیک در صورت دریافت کارت زرد 2کارته شده و بازی بعدی تیم هایشان را از دست خواهند داد.

Wolfsburg1

Wolfsburg2

Gent 1

Gent2

 

 


اخبار مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/پیروزی رئال مادرید در زمین آ اس رم+(گزارش تصویری)

اختصاصی استقلال نیوز/پیروزی وولسفبورگ در زمین خنت+(گزارش تصویری)

 

 

دیدگاه‌ها  
ARSENAL
0 #1 ARSENAL 1394-12-18 21:08
عالیه ممنون آقا مهدی از خبرهای جامعی که میزاری
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار