آتیلا حجازی

سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: درمورد گذشته نباید صحبت کنیم زیرا اکنون نیاز به آرامش و تمرکز داریم. 

به گزارش استقلال نیوز،  آتیلا حجازی،سرپرست تیم فوتبال استقلال(تاج) در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال استقلال، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید: 

    

* صحبت اول؟

از هواداران بسیار خوب استقلال تشکر ویژه می‌کنم. البته نه به این دلیل که امروز در تمرین حضور داشتند بلکه به دلیل حمایت همیشگی‌شان از ابتدای فصل. امیدوارم در پایان فصل بتوانیم به موفقیت دلخواه این عزیزان دست پیدا کنیم.

* بازگشت به استقلال به عنوان مدیر این تیم؟

نمی‌توانم بگویم از قبل صحبت کرده بودیم اما زمزمه‌هایی مبنی بر آمدن من مطرح شده بود، با من تماس گرفتند. ایران نبودم اما بلافاصله برگشتم. استقلال تیم محبوب دوران بچگی من و پدرم بوده است و بی‌درنگ دوست داشتم  هرچند کوچک اما به این باشگاه خدمت کنم. خیلی خوشحالم اینجا حضور دارم.

* در ۵ هفته مانده به پایان لیگ تغییر در مدیریت این باشگاه را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

نمی‌خواهم درمورد گذشته صحبت کنم. دیدگاه ما برای آینده است. باید از تمام افرادی که برای استقلال زحمت کشیدند، تشکر کرد اما اکنون فقط نیاز به آرامش و تمرکز داریم زیرا وضعیت حساس است‌. امیدوارم بچه‌ها با تمرکز بالا، بازی‌های باقی‌مانده را هم با موفقیت پشت سر بگذارند.

* آخرین بازی استقلال مقابل پیکان قرار است در ورزشگاه دستگردی برگزار شود که شرایط حضور هواداران را ندارد؟

فوتبال با تماشاگر زیبا است. اینکه یک بازی تماشاگر بیاید و یک بازی دیگر نیاید، درست نیست. حساس‌ترین دیدار ما آخرین بازی است. حتی اگر میزبان هم نیستیم باید از حداقل حضور تماشاگران برخودار باشیم. امیدوارم تمهیداتی اندیشیده شود تا این اتفاق بیفتد‌.

* آیا در این مورد صحبتی با خودتان شده است؟ 

هنوز خیر اما فردا جلسه‌ای داریم تا راهکاری برای این قضیه اتخاذ شود.

* آیا با مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در این زمینه صحبت خواهید کرد؟

صد در صد صحبت خواهم کرد.

* احتمال برگزاری بازی با پیکان در قزوین؟

بعید می‌دانم چنین اتفاقی بیفتد.

* شرایط مالی باشگاه استقلال و اینکه آیا اکنون بازیکنان در آرامش به سر می‌برند؟

با آنها صحبت کردیم. قول دادیم اتفاقات خوبی خواهد افتاد. تمرکزشان باید در مستطیل سبز باشد و کارهای مدیریتی را مدیریت باشگاه انجام می‌دهد. امیدوارم زمینه‌ای فراهم شود که استقلال هیچ مشکلی در زمینه مالی نداشته باشد.

* هواداران از زمان حضور خود در کمپ حجازی شما را تشویق می‌کنند؟

نمی‌دانم چگونه از آنها تشکر کنم. از روز گذشته که نظرات را نگاه می‌کردم، از این همه حمایت کیف کرده و لذت بردم. امیدوارم از تیم استقلال حمایت شود. همانگونه که از ابتدای فصل این هواداران با هرگونه کمبودی بزرگ‌ترین پشتوانه ما بودند و الان هم به حضورشان نیاز داریم.

* چند سال قبل هم در کادرفنی استقلال حضور داشتید؟

در سال ۹۰ به عنوان مربی اینجا فعالیت داشتم. فوتبال پیشرفت می‌کند و الان هم پیشرفت‌هایی دیده می‌شود اما برای تیمی که ادعای قهرمانی آسیا را دارد، خیلی بیش از این می‌خواهیم. این با حضور هلدینگ خلیج فارس و شخص احمد شهریاری، صد در صد انجام می‌شود.

* تغییر نام استقلال؟

نمی‌گویم در هیچ جای دنیا چنین اتفاقی نمی‌افتد. مثلا باشگاه آلانیا اسپور ترکیه یک بار به شرکت هواپیمایی واگذار شد که اسم آن شرکت را پیشوند یا پسوندش گذاشتند. یک بار دیگر هم زیر نظر شرکت نفتی قرار گرفت و چنین اتفاقی افتاد اما در ایران خیلی این کار مرسوم نیست و امیدوارم همین نام قدیمی استقلال برای باشگاه بماند.

* شرایط کمپ مرحوم حجازی؟

نقایصی وجود دارد. صبح زود به کمپ آمدم و صحبت کردیم. می‌خواهیم کارهای زیربنایی برای این باشگاه و کمپ انجام بدهیم. نه اینکه فقط یک قسمت را درست کنیم. از همین ابتدا پیگیر امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هستیم تا هواداران در فصل آینده شاهد روزهای بهتر از این باشند.

* فحاشی و اهانت به بانوان هوادار پرسپولیس در بازی با سپاهان؟

جز تاسف بابت تماشای آن صحنه هیچ چیز نمی‌توانم بگویم. کاش در فرهنگ ما جا بیفتد که حقوق برابری بین ۲ قشر بانوان و آقایان است. احترام بسیار زیادی برای بانوان قائل هستیم و از جنبه اخلاقی حواس ما آقایان باید خیلی بیشتر باشد تا زمینه حضور بانوان بیشتر برای فوتبال ما فراهم شود. همانگونه که حضور هر ۲ قشر سبب پیشرفت فوتبال ایران می‌شود.

    

اخبار رسمی استقلال


مطالب مرتبط:

خواجه گیری هم برکتار شد/ آتیلا حجازی سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار