حسین حسینی

کاپیتان تیم فوتبال استقلال خط قرمز هواداران این تیم است و برخورد قهری با او قطعا اعتراضات شدیدی را در پی خواهد داشت.

 

به گزارش استقلال نیوز، رسانه رسمی باشگاه استقلال(تاج) که تولد سکونشینان تیم را هم تبریک می‌گفت، در اقدامی عجیب تولد کاپیتان استقلال را تبریک نگفت تا به شایعات پیرامون اختلافات درون تیمی دامن بزند. 

طبق گفته اطرافیان علی خطیر، آتش اختلاف میان حسینی و نکونام بعد از اخراج خطیر و با اعتراض کاپیتان تیم درون هواپیما هنگام بازگشت کاروان تیم از تبریز به بازیکنی(رضاوند) که برای خودشیرینی سعی در تمسخر مدیرعامل پیشین داشت، شعله‌ور شد و دلیل به خدمت گرفتن دروازبان متوسط بوسنیایی و همچنین شایعه عدم مجوز فعالیت حسینی از همینجا نشات می‌گیرد!

کاپیتان باتجربه استقلال که یکی از ارکان اساسی و ستون‌های تیم محسوب می‌شود لایق احترام بیشتری از سمت باشگاه است و افرادی که سعی در حذف او دارند بدانند که هواداران استقلال هرگز پشت بازیکنی که تمام عشقش را برای تیم محبوبش گذاشته را خالی نخواهند کرد.

سید حسین حسینی

به گزارش استقلال نیوز، اما روایت دیگری هم در مورد حسینی وجود دارد که عدم صدور مجوز بازی برای او توسط نهادهای امنیتی است.

عملکرد بسیار خوب فنی و اخلاقی سید حسین حسینی، کاپیتان تاج(استقلال) ایران در فصل گذشته بهانه‌ای برای حذف او آن هم توسط ارکانِ غیر ورزشی مهیا نمی‌سازد، وظیفه هواداران و سرمربی باشگاه بوده که در مقابل هر گونه تحمیلِ تصمیمات غیرفنی بر باشگاه ایستادگی کنند و در صورت لزوم افشاگری نمایند.
سکوت در مقابل حذف غیر ورزشی ورزشکاران، منجر به بی‌هزینه بودنِ آن برای مسببان و ادامه این رویکرد مسموم توسط افرادی در خارج از ورزش خواهد شد.

   

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

سید حسین حسینی کاپیتان استقلال: تمام تمرکزم روی ۶ فینالی است که تا پایان لیگ داریم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار