رضا عنایتی

آقای گل سابق استقلال(تاج) به عنوان سرمربی تیم ملی المپیک ایران انتخاب شد. 

   

 

به گزارش استقلال نیوز، در حالی که از ماه‌ها قبل و پس از پایان همکاری فدراسیون فوتبال با مهدی مهدوی‌کیا، همه منتظر معرفی سرمربی جدید تیم ملی امید ایران  بودند، سرانجام فدراسیون فوتبال صبح امروز اعلام کرد که رضا عنایتی به عنوان سرمربی تیم المپیک معرفی شده است. 

 

فدراسیون فوتبال این خبر را به نقل از مهدی محمدنبی، نایب رییس اول مهدی تاج، اعلام کرد و همچنین نوشت که این انتخاب «بر اساس پیشنهاد امیر قلعه‌نویی» بوده و با موافقت «فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک» همراه شده است.

نکته مهم اینکه پیش‌تر مجتبی حسینی، مهدی تارتار و محمد ربیعی به عنوان سه گزینه نهایی انصراف خود از هدایت تیم امید را اعلام کرده بودند و همچنین نفراتی چون افشین قطبی، سعید دقیقی و رسول خطیبی نیز در قامت گزینه‌های جدید، مطرح شدند اما در نهایت این پُست به رضا عنایتی رسید.

عنایتی 46 ساله که سابقه سرمربیگری در قشقایی و نفت مسجدسلیمان را دارد، سه فصل پیش با هوادار تهران از لیگ یک به سطح اول فوتبال ایران صعود کرد و یک فصل نیز با این تیم در لیگ برتر حضور داشت.

او همچنین مهاجم سابق تیم ملی ایران و استقلال محسوب می‌شود که سه بار به عنوان آقای گلی رسیده و یکی از مهاجمان شاخص تاریخ فوتبال ایران به حساب می‌آید.

تیم امید ایران خود را آماده حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا در بهار 2024 می‌کند که قرار است قرعه‌کشی مرحله مقدماتی آن روز پنج شنبه برگزار شود. ایران در سید دوم این مسابقات حضور دارد.

همچنین مسابقات مقدماتی به مدت هشت روز در شهریور ماه برگزار خواهد شد و تیم‌های برتر هر گروه، جواز حضور در مسابقات مقدماتی را کسب خواهند کرد.

به گزارش استقلال نیوز، غلامرضا عنایتی سرمربی تیم ملی المپیک ایران بعد از ظهر امروز با حضور در مرکز ملی فوتبال نشستی را با مهدی محمدنبی نایب رییس اول فدراسیون و امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی برگزار کرد. در این نشست که دو ساعت ادامه داشت، برنامه‌ها و امکانات مورد نیاز از سوی عنایتی تشریح شد.

 اخبار تیم ملی

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار